Quantcast

Pandos apkabinimai – beveik tūkstančiui praeivių

  • Teksto dydis:

Sekmadienį senamiestį dviračiu apvažiavusi panda siekė apkabinti kuo daugiau praeivių. Miestiečiai savo kelyje sutikę šį mielą personažą buvo skatinami tapti unikalaus rekordo dalimi.

Dauguma su panda apsikabinusių žmonių bus įamžinti „Myliu Panda“ kampanijos džiaugsmo albume, rašoma pranešime spaudai.

„Myliu Panda“ kampanija  – tai nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis. Ja siekiama ugdyti jaunų žmonių tarpusavio supratimą ir draugišką atmosferą virtualioje erdvėje. Kampanijos simboliu pasirinkta panda ragina džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi.

„Kampanijos taikinyje – neapykantos kalba internete ir viešojoje erdvėje. Elektroninės patyčios į virtualiąją erdvę persikelia iš realaus gyvenimo, kuriame virtualūs smurtautojai patys jaučiasi nelaimingi, tad geriau pasijausti ir pakelti savivartę mėgina žemindami kitą“, – sakė Nacionalinio socialinės integracijos instituto direktorė Neringa Jurčiukonytė.

Į misiją keisti tokią elgseną leidžiasi panda.  Jos apkabinimų žygio po senamiestį tikslas – „užkrėsti“ praeivius teigiama energija ir parodyti, jog būti geranoriškam labai smagu. Pasidalinus džiaugsmu, jis grįžta dvigubai.

„Planuodami pandos žygį po senamiestį, norėjome parodyti, jog visada galima rasti alternatyvų blogai nuotaikai ar slogioms mintims. Pasirodo, jog kartais užtenka visai nedaug, kad šalia esančius žmones „užkrėstum“ gera nuotaika. Šypsena ir apkabinimas nieko nekainuoja, tačiau yra labai vertingi. Laimingi veidai nuotraukose puikus to įrodymas“, – džiaugėsi kampanijos koordinatorė Žmogaus teisių ugdymo programos vadovė Viktorija Bružaitė.

Akcijos metu pandos apkabinimų sulaukė beveik tūkstantis miestiečių. Planuojama, jog „Myliu Panda“ kampanijos albume atsidurs keli šimtai apkabintų praeivių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių