Quantcast

Vilniaus oro uoste klientų laukia nauja taksi paslaugų tvarka

Trečiadienį naujoji taksi paslaugų tvarka jau veikia. Tokia išvada paaiškėjo trečiadienio rytą Tarptautiniame Vilniaus oro uoste vykusioje spaudos konferencijoje, kurioje buvo išsamiai pristatyta naujoji sistema.

Konferencijoje dalyvavęs TVOU generalinis direktorius Gediminas Almantas pasakojo, kad pagrindinis naujosios tvarkos tikslas – keleivių apsauga nuo apgaudinėjimo ir jų aptarnavimo kokybė.

„Jau dvidešimt metų girdime kalbas kaip taksi vežėjai uždirba didžiulius pinigus iš turistų, kurie atvykę į Vilnių nesupranta, nei kur važiuoja, nei kiek turi mokėti už paslaugas, todėl smarkiai permoka už kelionę. Naująja tvarka siekiame išspręsti šią kelis dešimtmečius besitęsiančią problemą. Pagrindiniai mūsų tikslai – išvengti piktnaudžiavimo ir užtikrinti atvykstančiųjų kelionės kokybę. Naujoji koncepcija apima labai daug – nuo to, kaip vyksta pati kelionė taksi automobiliu iki to, kaip jis arba jį vairuojantis žmogus atrodo ir elgiasi“, - kalbėjo G. Almantas.

Vienas svarbiausių pertvarkos elementų – pilnas grąžinimas (angl. „Full refund“). Jeigu keleivis atvykęs į norimą vietą sumokėjo daugiau nei priklauso, permokėtą sumą oro uostas iškart grąžins - tereikia parodyti važiavimo kvitą.

Konferencijoje dalyvavo prie naujosios sistemos prisidėjusios taksi įmonės „Vilnius veža“ atstovas Benas Baltusis. Jis tikino, kad naująją sistemą išbandę žmonės yra patenkinti. „Labai džiaugiamės, nes jau dabar sulaukiame įvairių padėkų ne tik už aptarnavimo kokybę, bet ir už ženkliai sumažėjusias kainas, lyginant su ankstesnėmis“, - tvirtino B. Baltusis.

Atstovas pridūrė, kad vienintelis nerimą keliantis dalykas – kitų privačių vežėjų nesąžininga veikla. „Neseniai sulaukėme skundo iš vieno užsieniečio, kuris nuo oro uosto važiavo į Šarūno viešbutį ir už tai sumokėjo daugiau kaip 80 Lt, kai normali suma turėtų siekti apie 25 Lt. Užsienietį vežęs taksistas ne tik apgavo klientą, bet ant kvito užrašė, kad jį aptarnavo „Vilnius veža“, - sakė įmonės atstovas.

Oro uosto direktorius Gediminas Almantas taip pat pridūrė, kad norint užtikrinti kokybišką aptarnavimą, labai svarbi yra pačių paslaugomis besinaudojančiųjų pagalba. Jis pabrėžė, kad naujoje sistemoje dalyvaujantys taksi automobiliai stovi specialiai pažymėtoje teritorijoje už užkardo.

Visame oro uoste įrengti informaciniai stendai, kuriuose pateikiama informacija apie taksi paslaugas. Čia nurodytos taksi tarifo už nuvažiuotą kilometrą „lubos“ (3,5 Lt), įsėdimo mokesčio „lubos“ (5 Lt). Taip pat pateikiamos maksimalios populiarių maršrutų kainos, pavyzdžiui, nuo oro uosto iki Konstitucijos prospekto, Katedros aikštės, Santariškių klinikų.
Nuo šių metų liepos 1 d. prie oro uosto atvykimo terminalo veikia specialiai įrengtas kelio ruožas, skirtas taksi vežėjams. Pagal naująją tvarką keleivius aptarnauja 18 automobilių. Paslaugų tiekimo sutartis yra pasirašę UAB „Passenger Ground Services“ (Smart Taxi), VŠĮ „Vilnius veža“ ir dar penki individualia veikla užsiimantys fiziniai asmenys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių