Quantcast

Naujas traukinys jau atkeliavo į Vilnių

Grįžti į straipsnį

TT

TT portretas
Kauno diena jau geri 4 metai ypac teigiamus reklaminiu straipsnius apie Lieuvos gelezinkelius raso. Lietuvos begiai niekur neleidzia vaziuoti greciau kaip 120km/h daug kur iki 90km greiciu, taip kad kelioniu laikas labai ilgas. I Vilniu greiciau kaip per valanda taip ir liko neiguvendinta, nors suokta apie tai nuo 2006m. Ir dar kaipmin 5metus vaziuos ilgiau nei 1h.. Klaipeda- Vilnius isvis akmens amzius. Vilnius - Minskas zada kad uz menesio bus per 2.30h, bet tai tik 180km,nieko ispudingo.

Jo

Jo portretas
anekdotas,o kodel ne i Sibira? LG veikejams matyt sarai susisuko . Kam dirbat[tarnaujat] veikejai,kodel Lietuvos Respublikos pilietis negali nuvykti,gelezinkeliu 140 km/h greiciu i Berlyna-Paryziu-Roma ?

elektra

elektra portretas
kodel dyzeliniai?

Algis

Algis portretas
Kodėl neliko traukinių iš Lietuvos į Rygą, iš Rygos važiuoja naktinis traukinys į Minską, tačiau Lietuvą aplenkia .......

norėčiau

norėčiau portretas
jei dar bevizis būtų, tai ten visus savaitgalius leisčiau.

andrius

andrius portretas
Nesuprantu, kodėl visi nepatenkinti. Dyzelinis dėl to, kad nėra elektrifikuoto geležinkelio (planuojama elektrifikuoti trūkstamus kilometrus) į Minską dėl to, kad daug keleivių, o baltarusų traukiniai apgailėtini. Į Paryžių ir Romą važiuosim dideliu greičiu, kai pabaigs Rail Baltiką (pats esu važiavęs iš Kauno pro Varšuvą į Austriją ir Italiją), ir Rygą tada važiuosim. o tie traukiniai, kai bus elektrifikuotas pilnai geležinkelis tarp Vilniaus ir Minsko bus naudojami tam pačiam Vilnius-Klaipėda ir kitiems maršrutams. Nesilyginkim į delfio komentatorius....

AS

AS portretas
Viskas, čia gerai, tačiau vieno nesuprantu, kodėl priemiestiniai traukiniai, bus naudojami tarptautinio susisiekimo reikmėms? Šis traukinys gi kaip tramvajus greičiau nei traukinys.

Galerijos

Daugiau straipsnių