Quantcast

Mygtukai, skirti pėstiesiems ir dviratininkams: psichologinė apgaulė ar realiai veikianti priemonė?

Grįžti į straipsnį

Ne visur protingai

Ne visur protingai portretas
Mygtukai ,puiku. Tai pažanga. Ir veikia jie normaliai. Tik šviečiantys žali šviesaforai įsijungia kartu su pėsčiųjų- va čia tai nesąmonė.

tegul eina š...

tegul eina š... portretas
Tos "išmanios" ir su mygtukais sankryžos - debilumo įsikūnijimas, nė iš tolo neprilygstanti eismo reguliuotojui, kas šiais laikais per brangu ir kenksminga sveikatai. Akivaizdu - didžiąją laiko dalį per sankryžas niekas nevažiuoja - įsijungia leidžianti eismą kryptimi kur nėra važiuojančių, ir blokuoja kitas kryptis, kur yra važiuojančių. Paspaudus pėsčiojo mygtuką - tas pats - niekas nevažiuoja ir niekas neina. Aš darau tikrai išmaniai - pažiūriu kokie signalai mano kertamoje gatvėje, ir ramiai pereinu 4 eiles. O jei bėgu - mane pasiveja automobiliai už kokių 300 metrų, sulaukę palankaus signalo.

Zuikis

Zuikis portretas
Nereikia pamiršti, kad gatvės skirtos ne tik pėstiesiems su dviratininkais, bet ir vairuotojams. Pastarųjų yra žymiai daugiau, todėl nėra tragedijos, jei pėstiesiems reikia kokią minutę palaukti žalio signalo.

Galerijos

Daugiau straipsnių