Quantcast

Moksleiviai ragins nevartoti alkoholio

Nuo balandžio 6 dienos Lietuvos moksleivių sąjunga  rengia akciją „Išpilk“ – ja siekiama sumažinti alkoholio vartojimą tarp jaunimo ir paskatinti moksleivius kurti socialinę vaizdo reklamą.

Tyrimais įrodyta, kad socialinė reklama – vienas veiksmingiausių būdų kovojant su žalingais įpročiais – keičia požiūrį, nuostatas, vertybes. Neabejotina, kad pačių moksleivių sukurta reklama bus pagauli, nes jauni žmonės geriausiai žino, kaip paveikti savo bendraamžius, kokia forma pateikti informaciją ir atkreipti jaunimo dėmesį į alkoholizmo problemą.

Reklamos siužetus moksleiviai skelbs internete vaizdo svetainėse. Geriausi socialinės reklamos vaizdo siužetai bus transliuojami per visuomenės informavimo priemones (televiziją ir interneto portalus), rodomi mokyklose. Laimėtojus rinks žiūrovai ir autoritetinga komisija. Autoriai bus apdovanoti specialiais rėmėjų prizais.

Akcijoje gali dalyvauti bet kokio amžiaus moksleiviai. Savo sukurtas reklamas jie turi įkelti į interneto puslapį holivudas.lt. Ideali reklamos trukmė – nuo 50 sekundžių iki 3 minučių, tačiau tai – tik patarimas, o ne griežtas nurodymas.

Konkursas tęsis iki gegužės 9 d., nugalėtojai bus paskelbti gegužės 11 d.


Šiame straipsnyje: moksleiviaijaunimasalkoholis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių