Quantcast

M. Navickienė apie vairuotojų streiką: rasti sprendimą – darbdavio ir darbuotojo atsakomybė

Trečią savaitę tęsiantis „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbuotojų streikui, socialinės apsaugos ir darbo ministrė teigia, kad rasti kompromisinį sprendimą yra darbdavio ir darbuotojo atsakomybė.

Pasak ministerijos vadovų, susitarimas yra pakankamai arti – šalims teliko susitarti, kas ir kiek turėtų sumokėti streikuojantiems darbuotojams.

„Atsakomybė yra darbdavio ir darbuotojo rasti tą sprendimą. Derybos nesieina lengvai, norėtume, kad būtų paprasčiau, bet tikiu, kad tunelio gale yra šviesa“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė Monika Navickienė.

Viceministras Vytautas Šilinskas teigė, kad per pastarąsias dvi savaites abi šalys pasiekė daugiau nei per pastaruosius dvejus metus siekiant susitarimo.

Derybos nesieina lengvai, norėtume, kad būtų paprasčiau, bet tikiu, kad tunelio gale yra šviesa.

„Beveik visi punktai sutarti, likę niuansai dėl kolektyvinės sutarties, likęs vienintelis klausimas, ar žiūri šalys į praeitį, ar ne, ar turėtų darbdavys sumokėti ir kiek streikuojantiems darbuotojams. Šitas klausimas likęs, šalys derasi dėl jo ir mes neturėtume komentuoti, nes pozicijos skiriasi“, – spaudos konferencijoje sakė V. Šilinskas.

Pasak jo, savivaldybė pati turi įvertinti lėšas ir kokias turi galimybes mokėti ar nemokėti streikuojantiems darbuotojams.

„Vyksta derybos, intensyviai, (...) susitarimo abi pusės siekia ir jis yra pakankamai arti. Ar tą paskutinį žingsnį pavyks peržengti, prognozuoti sunku“, – sakė viceminstras.

Pasak jo, derybų diskusijoje vienas iš variantų svarstomas, kad įmonė profsąjungai kas mėnesį mokėtų tam tikrą mokestį, jei pasirašys sutartį.

„Galėtų būti pervedama avansu už visus metus ir profesinė sąjunga tuomet gali darbuotojams išmokėti iš savo lėšų tiems, kurie streikavo, kurie siekė kolektyvinės sutarties ir pasiekė, bet čia tik vienas iš galimų variantų, kurie diskutuojami tarp šalių“, – sakė V. Šilinskas.

VVT profsąjunga dėl geresnių darbo sąlygų protestuoja daugiau nei dvi savaites, siekdama su įmone sudaryti kolektyvine sutartį.

Bendrovė skaičiuoja, kad viena streiko diena jai kainuoja apie 150 tūkst. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Visi postuose

Visi postuose portretas
tikisi,kad vairuotojai pritruks lesu pragyvenimui ir gris dirbti nieko nepasieke. Va ir visa nesitarimo priezastis! Ir tai - ne be ministerkos "palaiminimo"!

Semba

Semba portretas
Ponia Navickienė vietoje tuščio plepėjimo turėtų užsiimti soc.ministerijos vadovo autoriteto stiprinimu. Tai yra, viešai pasmerkt Šimašių dėl nesugebėjimo jau ar ne savaitė, išspręsti streiko klausimo. Kodėl tiek ilgai nevykdomi vairuotojų reikalavimai? Argi jie reikalauja kažko labai didelio ir sudėtingo? Kiek pinigų Šimašius ,,išmetė " Vilniaus eglei, savo giminės(ir ne tik) abejotiniems projektams? Jų negaila, čia viskas tvarkoj? O autobusų vairuotojams nesugebama mokėti normalios algos ir tinkamai organizuoti jų darbo? Vietos ūkio, tvarkos ir tvarkymo reikalai Lietuvos piliečiui yra svarbiausia miestų ar rajonų gyvenime. O ne tuščias politikavimas ir imitacijos neva viskas sprendžiama kaip turi būt
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių