Quantcast

Jau netrukus vilniečiai sės ant oranžinių dviračių

Oranžinių dviračių sezonas šįmet prasidės anksčiau, nei buvo planuota. Jau balandžio 1-ąją vilniečiai galės naudotis šia puikiai praėjusį sezoną pasiteisinusia transporto priemone ir visa sistema.

Dvylika terminalų daugiau

Balandžio 15-ąją turėjusi pradėti veikti miesto dviračių savitarnos sistema "CycloCity Vilnius" savo darbo pradžią paankstino ir planuojama, kad pirmieji dviračiai į gatves išriedės jau balandžio 1d.

Praėjusią savaitę jau buvo pradėti montuoti dviračių savitarnos terminalai. Beje, iki gegužės vidurio sostinėje jų bus net 36 – dvylika terminalų daugiau nei pernai.

"Ankstiname sezoną net dviem savaitėmis dėl puikių orų. Tai – mūsų dovana vilniečiams ir miesto svečiams, – sakė "JCDecaux Lietuvos" generalinė direktorė Žaneta Fomova. – Balandžio pradžioje pradės veikti pirmieji 33 dviračių terminalai. Šiemet plėsimės Antakalnio pusėn iki Olandų žiedo, dviračiais bus galima pasiekti ir Kalnų parką, "Žalgirio" stadioną, Lietuvos edukologijos universitetą, Saltoniškių bei T.Narbuto gatves, Lietuvos vaikų ir jaunimo centrą, kitas gausiai lankomas vietas."

Vieni iš lyderių pasaulyje

Atnaujinti ar įsigyti sistemos vartotojo kortelę bus galima kovo antroje pusėje. Bendrovės "JCDecaux Lietuva" technikos ir plėtros direktoriaus Dariaus Jasiukaičio teigimu, kainos išliks tokios pat, kokios pernai buvo patvirtintos savivaldybės. Kaip tik dabar bendrovė koreguoja savo interneto puslapį, jame bus paskelbta visa informacija.

Pernai liepą–spalį Vilniaus gatvėmis važinėjo 200 oranžinių dviračių, šiemet jų bus apie 300. Miesto dviračių sistemos duomenimis, pernai 200 oranžinių "Jacobs 3in1" dviračių važinėjosi beveik 6,6 tūkst. sostinės gyventojų ir svečių, rugsėjo 12-ąją užfiksuotas rekordas – dviračiais važiuota net 1900 kartų. Apklausos duomenimis, sistemos vartotojai inovatyvią "JCDecaux Lietuvos" paslaugą įvertino aukščiausiais balais.

Ž.Fomovos teigimu, įmonė pagal naudojimąsi dviračių savitarnos sistema praėjusį sezoną buvo viena lyderių ne tik Europoje, bet ir pasaulyje. Ji neslėpė, kad maksimaliai padidinę terminalų bei dviračių skaičių jie tikisi padvigubinti pernykščius rezultatus ir prisidėti prie darnaus miesto kūrimo.

"Socialiai atsakingoms įmonėms, kurios rūpinasi savo darbuotojų sveikata, miesto švara, pasiūlysime sezoninę partnerystę už specialią kainą", – žadėjo "JCDecaux Lietuvos" generalinė direktorė.

Sezonas gali užsitęsti

Gerais praėjusių metų rezultatais, gyventojų bei miesto svečių vertinimais džiaugėsi ir bendrovės technikos ir plėtros direktorius D.Jasiukaitis.

"Rezultatai, be abejo, džiugina. Labiausiai tai, kad dviračiais buvo daug naudojamasi, visi klientai buvo sąmoningi, progresyvūs, vieni kitiems padedantys, nebuvo jokių incidentų, niekas nebuvo sugadinta. Pasibaigus sezonui darėme vartotojų apklausą, visi labai teigiamai įvertino. Kitaip tariant, viskas džiugina", – sakė D.Jasiukaitis.

Pasak jo, nors ir yra nustatytos datos, kada oranžinių dviračių sezonas pradedamas ir baigiamas, jos gali keistis, kaip nutiko ir šį pavasarį. Taigi, jei ruduo ilgai bus šiltas ir gražus, gali būti, kad dviračių sistema veiks ilgiau nei iki spalio vidurio.
Vilnius yra pirmas ir kol kas vienintelis miestas Rytų Europoje, kuriame įdiegta Prancūzijos kapitalo bendrovės "JCDecaux" sukurta dviračių savitarnos sistema "CycloCity".

Jos atsiradimą Vilniuje inicijavo miesto savivaldybė, paskelbusi miesto reklamos plotų nuomos konkursą. Lauko reklamos bendrovė "JCDecaux Lietuva" per penkiolika metų į dviračių savitarnos sistemą planuoja investuoti 22 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių