Quantcast

Duris atvėrusią „H&M“ parduotuvę užgulė pirkėjų minios

  • Teksto dydis:

Šeštadienį sostinės „Akropolyje" duris atverė taip pat švediško kapitalo „Hennes & Mauritz“ („H&M“) drabužių parduotuvė.

Ši vasara mėgėjams apsipirkti yra išties derlinga. Vos kiek daugiau nei prieš savaitę atidarytas „Ikea“ baldų prekybos centras Vilniuje, o šį šeštadienį sostinės „Akropolyje" duris atverė taip pat švediško kapitalo „Hennes & Mauritz“ („H&M“) drabužių parduotuvė.

Į jos atidarymą suplaukė keli šimtai jaunuolių ir paauglių, kai kurie jų nepatingėjo keltis paryčiais arba net miegoti ant prekybos centro grindų, skelbia delfi.lt.10 kantriausiųjų gavo 350 Lt dovanų korteles.

Parduotuvės samdomos viešųjų ryšių agentūros atstovas Adomas Pečiukas praėjus maždaug pusvalandžiui po atidarymo sakė, kad dviejų aukštų 3,5 tūkst. kv. m parduotuvėje apsipirkinėja maždaug 1 tūkst. žmonių.

Žemomis kainomis išsiskirianti parduotuvė pirmos dienos pelnu, matyt, nesiskųs. Mat šio prekės ženklo laukę jaunuoliai ne tik žvalgėsi, bet ir noriai krovė pirkinius į krepšius.

Paaugliškas madingo kirpimo kelnes galima buvo nusipirkti už 35 Lt, medvilninius marškinėlius– už 15 Lt.


Šiame straipsnyje: H&Mparduotuvėpirkėjai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių