Quantcast

Dėl pirkinio interneto parduotuvėje – kančių keliai

Grįžti į straipsnį

Siaip idomu kas per dovana

Siaip idomu kas per dovana portretas
Is pigu lt atstoves komentaro, kad nusprende sedmaisi "padovanoti" - bet grazino ne pinigus, o "pigueurus"? ir tai, jais galima padengti iki 20% pirkiniu vertes, tai kad atgauti 85 eurus reikia dar isleisti 340 euru pigu lt? (t.y. 425 eur - 20%) kas cia per dovana tada gaunasi.

Klijentė

Klijentė portretas
Pagaliau mūsų prekę išvežė ,bet neaišku dabar kiek reikės laukti jų nuosprendžio.Aišku bartis ir bilinėtis kažksip nesinorisi,na ir nelabai tikisi kad viskas išsispres grąžiuju.

Pirkeja

Pirkeja portretas
Ir mes turim problema dabar su jais. Jiegu ne nores geroju viska ispresti. Eisim i vartotoju tiese. Daugiau ten nieko nepirksim.

Linas

Linas portretas
"Skubiai ėmėmės papildomų veiksmų, kad garantuotume tik kokybišką prekių tiekimą ..." :-D KD žurnalistų aprašyti atvejai 2015 pradžioj ir 2017-tais iš esmės nesiskiria, todėl mes puikiai suprantam, kad jūs jokių "veiksmų" nei ėmėtės, nei ruošiatės imtis ... tiesiog eilinis už "komunikaciją" atsakingų atsirašinėjimas. Neteko naudotis minimo pardavėjo paslaugom, bet tikrai ir nesiruošiu. Yra daugybė užsienio svetainių iš kurių prekes gausi tokias kokias užsakei ir kokybiškas.

...

... portretas
Turiu ir aš su jais istoriją.... susigundžiau nusipirkti šaldytuvą, nes buvo labai gera kaina. Padariau užsakymą, prekės sulaukiau per savaitę. Kaip ir viskas būtų gerai, tik išpakavus paaiškėjo, kad visai ne tokio litražo šaldytuvas (užsakinėjau su didelės talpos kamera 119l, o atvežė 85l). Paskambinus gavau pasiūlymą kuris pribloškė "kadangi jūsų norimos prekės nebeturime pasilikite šitą, bet jis brangesnis, dar turėsit primokėti 100".... nu siaubas kažkoks. Pasakiau, kad to nebus ir tegul atvažiuoja pasiimti. Ir ką jūs manot, šaldytuvas pas mane prastovėjo 3,5 mėnesio! Kol pasikonsultavus su vartotojų teisėm pagrasinau, jog turės susimokėti už sandeliavimą o jei per 2 savaites nepasiims pagal įstatymus šaldytuvas priklausys man ir tada aš jau jiems neatiduosiu staigiai susizgribo skambinėti. Pasiimė likus 3 dienom iki termino (4men). Taip pat siūlė tų savo pinigų aš atsisakiau, paskaičiavau kiek būtų kainavęs sandėliavimas ir pareikalavau tą laiką kompensuoti kita preke. Niekad ten

Regina

Regina portretas
Man irgi teko turėti reikalų su šitais prekybininkais.Pirkau kokteilių plaktuvą.Nepraėjo nė mėnuo nuo įsigijimo, sutrupėjo plastmasinis peiliukas.Garantinis laikotarpis du metai, kreipiausi į prekybininkus.Atsakymas buvo gluminantis.Pasirodo gamintojas šios detalės nekeičia, atsarginių dalių nėra, o kad sulūžo nepraėjus mėnesiui, kalti patys.Per daug pripylėm skysčių, nesilaikėm instrukcijos.Galu gale, po ilgų debatų, prekę liepė grąžinti.Praėjo koks mėnuo, gavau pranešimą, kad ateičiau pasiimti plaktuvą.Kai parsinešus atidariau dėžę, pamačiau kad man grąžino sulūžusį plaktuvą, su komentaru jog pakeisti nėra galimybės, nes jų ekspertai nustatė, kad kalti esam patys, nes nesilaikėm instrukcijos.Vienu žodžiu 80 euru, į šiukšlinę.Daugiau ,nors ir pusvelčiui, iš šitų prekybininkų, nieko nebepirksiu.Pasimokinau.

Hm

Hm portretas
Nesu turėjus problemų su pigu, o perku daug-grąžini prekę, gauni pinigus ir darai naują užsakymą. Užtruks tikrai trumpiau, negu laukti, kol jie išsiaiškins, pradės keitimo procesą ir t.t. Esam ir garantinį grąžinę, ir neveikiantį ir trūkstant detalių-viskas puikiai. O dėl kainų-yra kas pigiau, yra kas ne.

Klijente

Klijente portretas
Laukiau mėnesi kol atvež minkštą kampą.vakar atvežė,šendien nusprendėm durinkti,kai išpakavom net nuotaika nukrito,tiek laukėm o jie atvežė ne tos pusės kampą.kai paskbinau prasidėjo aiškinimai,kad reikia nupaveiksluoti ir stsiųsti jiems tada jie po dvieju dienu atsiųs sprendimą .TAI tai kaip suprast,reiškias jie dar nuspres ar pakeisti prekę ar ne.

Antanas

Antanas portretas
Daug kartų esu užsakęs prekes pigu.lt ir niekada nebuvo jokių nesusipratimų, tačiau visada atsiimdavau pats ir vietoje patikrindavau, o jei negali nuvykti į pristatymo vietą atsiimti pirkinio tai bent reikia apžiūrėti kokią prekę atvežė, prieš sumokant pinigus. Be to pigu.lt yra parašytos taisyklės ir sutartis tarp pardavėjo ir pirkėjo, reikia skaityti, ten lietuviškai ne angliškai. Informacija apie prekių pristatymo terminus super ir el.paštu ir telefonu net per daug, tik spėk skaityti, taip kad nuo žioplumo vaistų nėra

AK

AK portretas
Dauguma žioplių pasimauna ant pavadinimo. Nors kai ką ten ir radau sėkmingai.

Daiva

Daiva portretas
Teko ne kartą pirkti pigu.lt, bet moku visada tik atsiimdama prekes iš jų parduotuvės pati, gal kad prekės buvo santykinai nedidelės, tai neiškilo jokių problemų, tuo pačiu ir pasitikrini vietoje...

Aliona

Aliona portretas
Nu bet tokia źiopla pirkeja...atveze žalia..ok, sumokejo, viskas matosi puikiausiai, paskui verkia ant visos Lietuvos.Visur pasitaiko klaidu, juolab kad pinigai is anksto nebuvo sumoketi

Ed

Ed portretas
Man vietoje 4 vienodų padangų įdėjo dvi geras ir 2 kinietiškas. 2.5 savaites reikėjo laukti , kol apkeis,ir gal 10 kartų skambinti su priminimais.Nerekomenduoju turėti reikalų.

ten

ten portretas
nera pigu-tik pavadinimas.kitur galima surasti ta pacia preke pigiau.

Tomas

Tomas portretas
Nuolat perkant patogus nemokamas pristatymas ir garantinis aptarnavimas, kartą sugedo po metu pirkta prekė, pakeitė į naują, nereik jokiu sąskaitų ieškoti, viskas pas jų kompe-tas patogu. Kainos kaip visur, kartais pigiau, kartais brangiau. O manau visiems pasitaiko visko. Paviešinimas tik padės pasitempti.

pirkėjas

pirkėjas portretas
Keista ne tai, kad taip elgiasi Pigu.Lt. Keista, kad taip besielgianti kompanija yra sėkmingų verslo atstovų saraše. Man irgi teko su jais susidurti - padėjau "kryžių". Manau, kad tokiems "verslinykams" lietuva yra puiki terpė - visiškai negalioja jokia atsakomybė. Naivūs pirkėjai, prisižiūrėję "užsienių", patys lenda į tokių aferistų tinklus. Ir kas kaltas? Pažiūrėjus Pigu.Lt tinklapį, nuo komentarų net baisu darosi, o jie vis dar pirmaujantys.... Palyginimui: Ebay parduotuvėje lietuvis užsisakė mobilų telefoną. Atsiuntė kitokios spalvos. Parašius pardavėjui, šis atsiuntė dar vieną telefoną, jau tinkamos spalvos ir atsiprašė už nepatogumus. Esu įsitikinęs, kad mūsų "PigiomsLT", tokie sprendimai yra "kosmosas". Spėju, kad reputacija "ten" yra kitaip vertinama. Bet juk pardavėjo reputaciją vertina pirkėjai, t.y. mes. Ir jei mes iš tikro vertintume pardavėjų reputaciją, tokios įmonės savaime išnyktų.

Gampas

Gampas portretas
Komentuoja kaip pasamdyti piarščikai, kur rašo, kad nebuvo problemų pirkti pigu.lt . Tai žinom, pirkti ir nėra problema, problema kai reikia grąžinti ar pakeisti.

Pirkejs

Pirkejs portretas
Man berbora pardave lašišą su kirminais ir pasiūlė 2e kitam pirkiniui, tokia pat mačiau mexemoj ...

Neabejingas

Neabejingas portretas
Jei jau taip, iš tikrųjų, elgiasi su pirkėjais, tai vienintelė išeitis - viešinimas ir kreipimasis į VVTAT.

Anonimas

Anonimas portretas
Na tiesa sakant nepatingėkit pasitikrinti kainų prieš pirkdami šioje parduotuvėje. Ten tikrai NE PIGU.

Buves

Buves portretas
Pigu.lt yra aferistu komanda. Teko susidurti ir padejau kryziu visiem laikam. Prekes buna nekokybiskos o pakeisti beveik neimanoma. Viska pasako pavadinimas "pigu" Pigios paslaugos nebuna kokybiskos.

Anonimas

Anonimas portretas
O man buvo. Ir jie labai idomiai bendrauja...Pinigu taip grazinti nepanorejo, paliko alia mano pigu.lt saskaitoje, o tu pinigu as nematau ir nezinau ar jie yra. Tai buvo mano paskutinis apsipirkimas sioje svetaineje ir dar mano atsiliepima neikele... juokinga ane?

Kazys suvalkietis

Kazys suvalkietis portretas
Nemažai pirkau internetu iš iš pigu.lt ir iš Senukų ir iki šiol jokių problemų nebuvo. Patinka kad kainuoja net pigiau nei parduotuvėje ir pristato gaminį į namus. Pristato būtent gana greita ir tokios spalvos gaminį, kokį užsakiau. Ir moku visaip ir grynais ir pervedimu per banką. Bet kas gali žinoti, kaip bus ateityje - gali visko atsitikti..

patys kalti

patys kalti portretas
Didžiausia klaida yra ta, kad už užsisakytas prekes sumokate iš anksto. Jei mokėtumėte tik jas atsiimdami, tai galėtumėt pirmiau prekę gerai apžiūrėti, o jei kas ne taip - atsisakyti ją imti. Tada tegul jie deda tą prekę kur nori. O kai iš anksto sumokėjote - šaukštai po pietų, net blogos prekės neimti negali. Tada prasideda kančių keliai bandant ją gražinti atgal.

Julius

Julius portretas
Kiek teko pirkti iš Pigu.lt jokios problemos nebuvo viskas laikų pristatytą.

Man jau buvo taip

Man jau buvo taip portretas
Pristate lego rinkini ne toki, koks buvo uzsakytas, tai kurjeris neeme atgal, sako cia jusu preke, as tik ja pristatau, grazinti galesit paskui.

Aš portretas
Nesuprantu-ar iškart nebuvo imanoma pastebeti kad pristatyta ne ta spalva?Juk supakuota į polietileninį maišą ir pro jo yra matyt kas per "katinas"maiše.

LTU

LTU portretas
" Sėdmaišį į namus pristatė jau kitą dieną, atsiskaičiau grynaisiais. Džiaugiausi, kad pirkimas ir pristatymas įvyko sklandžiai ir labai greitai... " O tai prie6 atsiskaitant negalima buvo i spalva paziureti? Tada ir moketi nereiketu ir problemu nebutu. Jei jau i namu atveza tai butina reikia apziureti ar ner kokiu nesamoniu su preke. Pati sau pridare problemu i skundziasi savo zioplumu :D

taigi

taigi portretas
Su Pigu.lt tokie šposai jau yra buvę su spalvų sumaišymu. Teko ilgai ir neproduktyviai skambinėtis.Sureagavo tik ī paviešinimą

TO JUOKDARIAI

TO JUOKDARIAI portretas
85 EUR cekis juk neipareigoja nieko pirkti , gali ismesti jei nori .bet sedmaisis juk jau namie teisingos spalvos

Juokdariai

Juokdariai portretas
Koks cia dovanojimas dar????? Turi pirkti vel pas juos uz ta ceki 85 euru ir iki 20 pro.vertes. paskaiciuok, kiek isleist reikes, kol isleisi ju tuos pigu rublius

Aras

Aras portretas
Perku ten viską

BranguLt

BranguLt portretas
Nebeperku ten nieko...

Galerijos

Daugiau straipsnių