Quantcast

Atokūs sostinės rajonai - atkirsti nuo centro

Sostinės valdžios užmojis panaikinti kai kuriuos mikroautobusų maršrutus skaudžiai atsiliepė labiau nutolusiems nuo centro rajonams. Netekę 62 maršrutinio mikroautobuso netyla ir Tarandės gyventojai.

Šio mikrorajono individualių namų gyventojai susibūrę į bendriją. Kaip sako Tarandės bendrijos direktorius statybai Andrius Laumelis, sostinės valdžios savivalės neapsikentę žmonės atviru laišku kreipėsi į miesto vadovą Artūrą Zuoką. Ir vis nepraranda vilties, kad savivaldybės skubiai ištaisys miesto viešojo transporto sistemoje priveltas klaidas.

– Kokių nepatogumų dėl miesto tarybos sprendimo patiria tarandiškiai?" – klausėme Tarandės bendrijos direktoriaus statybai A.Laumelio.

– Tarandėje gyvena apie 1500 žmonių, čia daug jaunų šeimų, daug vaikų, senelių – taip pat. Visi jie neteko normalaus susisiekimo su centru. Žmonės palikti ant ledo.

Su 62 mikroautobu, kursuojančiu maršrutu Stotis–Tarandė, žmonėms buvo labai patogu ir į stotį, ir į centrą nuvažiuoti. Veždavo vaikus į mokyklas, į gimnazijas ir į senamiestį. Aišku, nėra taip, kad dabar visi iš Tarandės neišvažiuoja, – žmonės randa išeitį, vieni vėl važiuoja nuosavomis mašinomis, kiti įsiprašo į kaimynų automobilį, kad darbą greičiau pasiektų, dar kiti kooperuojasi su draugais.

– Ar bendrija sulaukia gyventojų skundų?

– Pasakyti, kad žmonės sunerimę, būtų juokinga ir netiesa. Tarandės gyventojai pasipiktinę ir, aišku, pirmiausia jie kreipiasi ne į savivaldybę, o į bendriją ir sako: „Jūs mūsų išrinkti, eikit kovoti už mūsų teises!“ O ką čia pakovosi, kai miesto valdžia savo buldozerį paleido.

Žmonės dabar jau gatvėse renka parašus, o mes bandysim dar ir dar kartą šnekėti su valdžia.

– Ką atšaukdama maršrutą savivaldybė pasiūlė mainais?

– Paleido 52A autobusą. Bet kas iš to? Jis ir anksčiau važinėjo pustuštis ir toliau važinės, nes jo maršrutas nepatogus. Pirmiausia jis lėtaeigis, be to, neveža į centrą. Taip pat pas mus nėra normaliai įrengtų autobuso stotelių, šaligatvių, centrinė gatvė visiškai neapšviesta. Gatvės siauros, visiškai nepritaikytos miesto autobusui, judėjimas didelis. Iki nelaimės – vienas žingsnis.

Savivaldybė galėtų imtis šitų darbų ir gerinti gyvenimo kokybę, o ne gadinti žmonių gyvenimą.

– Kaip į jūsų skundus reaguoja savivaldybė?

– Nėra taip paprasta pas juos patekti. Šiandien užsirašei, tai gal po kelių mėnesių ir priims. O patekę sulaukiame tik demagoginių atsikalbinėjimų, neva viskas daroma tik gyventojų labui. Čia toks tarybos sprendimas priimtas ir panašiai. Sako, mes skelbėme konkursą dėl šio maršruto, tačiau niekas nenorėjo jame dalyvauti. Argi taip gali būti?

Be to, laikas tiksi taip pat mūsų nenaudai. Kiek žinau, maršrutinių taksi firmų vadovai jau atleidžia darbuotojus, išparduodami mikriukai. Gali nutikti taip: maršrutą atgaivinti leis, tačiau jau nebus kam juo žmones vežioti.

Pakeisti maršrutai

„Vilniaus diena“ primena, kad nuo kovo 1 d. 4-ą mikroautobuso maršrutą pakeitė 52A maršrutas, kuriuo autobusas kursuoja nuo Pavilionių viešojo transporto stotelės, taip pat gyventojai gali vykti link centro nuo Skalvių žiedo – čia kursuoja 7-o, 8-o, 18-o, 18A maršruto troleibusai ir 32-o, 45-o, 46-o maršruto autobusai, taip pat savivaldybė artimiausiu metu žada sutvarkyti gatves ir šaligatvius, kad Perkūnkiemio gyventojai lengviau ir patogiau pasiektų Skalvių bei Pavilionių viešojo transporto taškus.

62-ą mikroautobuso maršrutą pakeitė 52A autobuso maršrutas Pašilaičiai–Tarandė. Šio maršruto autobusų tvarkaraštis nuo kovo 1 d. pakoreguotas – 52A maršruto autobusai važiuoja gerokai dažniau. Taip pat pailgtas šiuo maršrutu kursuojančių autobusų darbo laikas darbo ir poilsio dienomis: autobusai darbo dienomis važinėja 6–22 val., poilsio dienomis 6.30–22 val. Per piką autobusai kursuoja kas 15–20 minučių, kitu laiku – kas 25–30 minučių. Keleiviai į 5-o maršruto autobusą gali persėsti Gedvydžių stotelėje, į 33-io, 46-o, 48-o, 55-o ir 55A maršruto autobusus – Juliaus Juzeliūno stotelėje, o Pašilaičių žiede – į 11-o, 16-o, 19-o maršrutų troleibusus ir 33-io, 46-o, 48-o, 55-o bei 55A maršruto autobusus.

2-as mikroautobuso, važiavusio į Fabijoniškes, maršrutas iki šiol dubliavo 53-ią miesto autobuso, kursuojančio nuo stoties, maršrutą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mintis

mintis portretas
Soory, bet kiek mes kreipemes del 2-ojo mikromarsruto atstatymo-jokiu zenklu! Tai buvo marsrutas GREITAEIGIS, kai sutaupydavome daug laiko, PATOGUS, MANDAGUS APTARNAVIMAS! O TAS 53-AS autobusas tikras-KOSMARAS!. Visu pirma jis LETAS, antra- ten vaziuojama 1 val. i miesta (20 km. greitis!) tad jis vos juda,,, trecia-pasitikejimo nekelia bilietuotojos, kurios neduoda bilietu, arba jei duoda tai nepatenkintos..., ketvirta, stoja kiekvienoj stoteleje, vaziuoja zmones su "kroviniais", dideliais krepsiais... plius - daug nevalyvu..autobusas netvarkingas. O mikriuku nr. 2 vaziuodavo normalus, blaivus pilieciaii..tad buvo sioks toks komfortas. GRAZINKITE NR.2 MARSRUTA. ANTRAIP-EISIME PIKETUOTI!!!! Ir pasirodo kad Zuokui ant musu nusispjauti!!! Stai koks meras, kuris sprendzia miestieciu gerbuvi!!!!

GODA

GODA portretas
JUK ŠIURKŠČIAI PAŽEIDŽIAMA MANO TEISĖ RINKTIS KUO VAŽIUOTI.KODĖL AŠ TURIU KRATYTIS ŠALTAME AUTOBUSE,O NE VAŽIUOTI GREITU MIKROAUTOBUSU,KURIS MANE PAIMA BET KOKIOKE VIETOJE IR IŠLEIDŽIA TEN,KUR PATOGIAUSIA MAN.VILNIAUS SAVIVALDYBĖ PAŽEIDĖ VIEŠĄJĮ INTERESĄ,TODĖL VILNIEČIŲ TEISES TURĖTŲ GINTI PROKURATŪRA.IR KUO GREIČIAU,TUO GERIAU.

privilegija

privilegija portretas
o jūs pavyzdžiui numanot, kad Dvarčionių gyventojai niekada negalėdavo į centrą pakliūti be persėdimų. Matyt taip Vilniaus savivaldybė bando padidinti nupirktų nuolatinių skaičių. juk 8 litų kasdien viešajam transportui neleisi.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių