- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ 700-ajam sostinės gimtadieniui parengė Lietuvos sostinės žinomumo užsienyje reklaminę kampaniją, ja bus siekiama sudominti užsieniečius pasitelkus humorą.
Kampanija „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ bus pristatoma praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio stilistikos vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją, ketvirtadienį pranešė „Go Vilnius“.
Pasak agentūros, atvirukai skirti tiems, kurie „pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu“, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių.
Užsieniečiai taip pat bus nukreipiami į kampanijai specialiai sukurtą tinklalapį 700birthdaycards.lt.
Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.
90-ųjų stilistikos reklaminį klipą „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sukūręs režisierius Ričardas Matačius pasitelkė to laikmečio filmavimo kamerą ir naudojo autentiškas laikotarpio detales. Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių – nebijoti drąsių sprendimų, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti.
„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 metų jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – sakė I. Romanovskienė.
Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique„ partneris Antonio Bechtle'as (Antonijus Bechtlas) tvirtina, kad sąlyginai nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti nuspręsta formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną.
„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – sakė A. Bechtle'as.
Kampanijos sumanytojai pabrėžia, kad praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje itin išpopuliarėjo, į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai.
Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas.
Sostinės jubiliejui skirtus atvirukus galima siųsti ne tik virtualiai, bet ir apsilankius Vilniaus turizmo informacijos centre arba „International House Vilnius“.
Reklamos kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis, ją finansuoja Vyriausybės kanceliarija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Verslas kritikuoja Vilniaus norą žmones vežti elektra varomu transportu11
Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo k...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą10
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Po gaisro Vilniuje daliai ugdymo įstaigų nuotolinį darbą rekomenduojama tęsti ir penktadienį
Po trečiadienio vakarą sostinės Panerių gatvėje kilusio gaisro, Vilniaus miesto savivaldybė daliai švietimo ir ugdymo įstaigų nuotolinį darbą rekomenduoja tęsti ir penktadienį. ...
-
V. Benkunskas apie gaisro sostinėje padarinius: gyventojams rekomenduojama nusivalyti paviršius8
Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad su Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pagalba savivaldybei pavyko išvengti didesnės taršos dėl trečiadienio vakarą Paneriuose kilusio gaisro. ...
-
Virš Vilniaus – ratus sukantys sraigtasparniai4
Kai kuriuos vilniečius ketvirtadienį nustebino padangėje pamatytas vaizdas. Kariuomenės atstovai paaiškino, kodėl virš sostinės ratus suka sraigtasparniai. ...
-
Po gaisro Vilniuje: automobilių ardymas ir metalo laužo tvarkymas neturi vykti miestų centruose5
Po trečiadienį vakare Vilniaus traukinių stoties teritorijoje kilusio gaisro aplinkos ministras Simonas Gentvilas sako, kad akivaizdu, jog automobilių ardymas ir metalo laužo tvarkymas neturi vykti miestų centruose. ...
-
Dalis vilniečių negavo perspėjimo apie didžiulį gaisrą: ministrė sako, kad reikės tai išsiaiškinti6
Daliai gyventojų negavus perspėjimo pranešimų apie gaisrą Vilniuje, vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė mato poreikį peržiūrėti techninį šios sistemos įgyvendinimą. ...
-
Didelis gaisras sostinėje: kietųjų dalelių koncentracija sumažėjo
Aplinkos apsaugos agentūros specialistai tvirtina, kad Panerių gatvėje likvidavus trečiadienio vakarą įsiplieskusį gaisrą, kietųjų dalelių koncentracija ore sumažėjo ir yra nepavojinga. ...
-
Po gaisro sostinėje aplinkosaugininkai pradėjo neplaninį patikrinimą: bendrovė nelaikyta rizikinga2
Aplinkosaugininkai dėl Vilniuje kilusio gaisro pradėjo bendrovės neplaninį patikrinimą, skelbima, kad įmonė nebuvo priskirta prie aukštą riziką turinčių objektų. ...
-
„Litexpo“ centre prasideda karjerai ir studijoms skirta paroda1
Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ ketvirtadienį vyks parodos „Karjera & studijos Lietuvoje 2024“ atidarymas. ...