Quantcast

80-mečių svajonė pildosi – važiuos beveik nemokamai

Per pirmą Vilniaus miesto tarybos posėdį numatoma svarstyti apie 50 klausimų. Vienas jų – dėl viešojo transporto – autobusų ir troleibusų – kainų nustatymo pakeitimo.

"Šio sprendimo projektas skirtas, kad nuo Naujųjų metų atsirastų naujos kategorijos bilietai ir de facto asmenims, kuriems yra sukakę 80 metų ir daugiau, bei per 1939–1990 m. okupaciją nukentėjusiems asmenims – politiniams kaliniams ir tremtiniams – bilietai atpigtų", – teigė tarybos sekretorius Miroslavas Monkevičius.

Asmenims, kuriems yra 80 (Vilniuje tokių yra per 20 tūkst.) ir daugiau metų, metinis bilietas kainuotų tik 10 litų, o politiniams kaliniams ir tremtiniams – 25 litus. "Bet, aišku, jei politiniai kaliniai ar tremtiniai yra sulaukę 80 ar daugiau metų, jiems galios metinis bilietas už 10 litų", – patikslino M.Monkevičius.

Kitas numatomas svarstyti klausimas susijęs su 2013–2016 m. aplinkosaugos investicijų planu. Nuo 2016-ųjų, kaip sakė tarybos sekretorius M.Monkevičius, įsigalios kur kas griežtesni Europos Parlamento bei Europos Tarybos direktyvose nustatyti reikalavimai ir jie bus taikomi visiems, taip pat Vilniuje esantiems šilumos energijos gamintojams.

"Jei mūsų įrenginiai neatitiks tų reikalavimų, juos reikės sustabdyti arba teks mokėti dideles baudas. Todėl ir šis planas, kuris yra teikiamas šiai tarybai svarstyti, yra susijęs su daug investicinių priemonių būtent tam, kad mūsų šilumos įrenginiai atitiktų tuos reikalavimus, išmestų mažiau teršalų bei galėtų būti naudojami ir po 2016-ųjų", – paaiškino miesto tarybos sekretorius.

Kitas, pasak jo, aktualus klausimas yra užterštos buvusios "Skaiteks" gamyklos teritorijos sutvarkymas.

"Yra suplanuotas, suprojektuotas puikus architektūros parkas, taip pat siūloma pasirašyti bendrą sutartį dėl savivaldybės ir privačių investuotojų investicijų į šią teritoriją. Dalį projekto finansuotų ir Europos regioninės plėtros fondas", – sakė M.Monkevičius.

Taip pat tarybai bus teikiamas klausimas dėl sąvartynų vartų mokesčio vežėjams. Šio mokesčio tikslas, M.Monkevičiaus teigimu, kad vežėjai kuo labiau rūšiuotų atliekas ir kuo mažiau jų patektų į sąvartynus, o būtų panaudojamos antrą kartą ir kitiems tikslams. O didesnis vartų mokestis, pasak tarybos sekretoriaus, skatintų vežėjus tai daryti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių