Quantcast

„Vaidilos klasika“ – puiki pradžia jauniesiems

  • Teksto dydis:

Artėjantis naujas „Vaidilos klasikos“ sezonas jau nuo rugsėjo 23-iosios kiekvieną muzikos mylėtoją žada stebinti įspūdingais koncertais. Tikslas - skleisti žinią apie jaunus talentus Lietuvoje ir užsienyje, vienu metu ir puoselėjant pamatines vertybes, ir ieškant netradicinių pateikimo būdų.

„Vaidilos klasika“ įkūrėjai - Gediminas Jankus ir meno vadovas Darius Mažintas sako, kad kultūra – stiprios, išsilavinusios valstybės viena svarbiausių pamatinių dalių, į kurią būtina investuoti. Naujojo sezono išvakarėse – pokalbis su G.jankumi (G.J.) ir D.Mažintu (D.M.)

– „Jaunoji klasika“ – kodėl išskirtinis dėmesys nukreiptas būtent į šį projektą?

G.J.: Suprantame, kad kultūra valstybei tokia pat svarbi kaip verslas, mokslo šakos, šiuolaikinės technologijos. Suvokdami svarbą nusprendėme investuoti į „Jaunosios klasikos“ projektą, viešinti jų talentą per televizijos, žurnalų, laikraščių, internetinės erdvės kanalus.

D.M.: „Vaidilos klasikos“ filosofija ir visų vykstančių procesų suvokimas yra orientuotas į jaunimą. Gyvenime mokomės iš tam tikrų savo idealų, siekiame tikslų, natūrali gyvenimo seka yra neišvengiama. Suprantame, kad jauni talentai kažkada turės pakeisti mūsų gerbiamus autoritetus – mes norime suteikti maksimalias galimybes tam, kad jie kokybiškai galėtų skleisti savo talentą.

– Kokie pagrindiniai šio jaunimui skirto ciklo tikslai ir siekiamybės?

G.J.: Mūsų tikslas – rasti jaunuosius talentus, kurie yra gabūs ir dega noru tapti talentingais muzikos pasaulio atstovais. Jiems suteikiame galimybę pasirodyti „Vaidilos“ teatro scenoje, kurioje savo koncertus rengė visame pasaulyje žinomi muzikantai, tokie kaip Petras Geniušas, Gidonas Kremeris, Virgilijus Noreika ir kiti. Kiekvienam jaunam atlikėjui suteikiame išskirtinį dėmesį, daug pastangų dedame į viešinimą Lietuvoje ir visame pasaulyje.

Jaunieji talentai yra mūsų ateitis, į kurią reikia investuoti jau dabar. Kiekvienas darbas, didelis ar mažas, turi didžiulę naudą.

D.M.: Mes norime parodyti visuomenei, kad jaunoji karta – talentinga, muzikali. Su mūsų partnerio „BOD Group“ pagalba nemokamai įrašome jaunųjų atlikėjų kompaktines plokšteles, kurios yra parduodamos kasose ir paskelbtos visą pasaulį užvaldžiusioje "Spotify" platformoje.

G.J.: Tai – puiki pradžia. Jaunasis talentas gali drąsiai žengti į pasaulinę rinką ir teigti, kad yra pasiruošęs priimti naujus iššūkius. Įprastai scenos baimę nugali atsivėrusios galimybės ir įvertinimai.

– Kokią žinutę klausytojui siunčia „Jaunoji klasika“?

D.M.: Lietuva turi labai daug talentingų jaunų žmonių, dalis jų jau yra žinomi visame pasaulyje – Asmik Grigorian, kuri yra puikiai žinoma pasaulinio lygio atlikėja, Kristian Benedikt (Lietuvoje žinomas kaip Vaidas Vyšniauskas – red.past.), kuris šiuo metu rengia vaidmenį „Metropoliteno operos“ scenoje ir daugelis kitų. Mes norime, kad apie jaunuosius talentus sužinotų kuo didesnė žmonių auditorija, ypač jaunosios kartos atstovai. Jaunimas jaunimui – tokia mūsų šio sezono žinutė, kuri atsispindi ir vizuale, plakatuose.

G.J.: Jaunieji talentai yra mūsų ateitis, į kurią reikia investuoti jau dabar. Kiekvienas darbas, didelis ar mažas, turi didžiulę naudą. Visai kaip kiekvieno mūsų gyvenime – tėvai investavo į mus, mes investuojame į savo vaikus, padėdami pažinti pasaulį ir žengti į jį tvirta koja. Kiekvienas įsigytas bilietas, plojimai salėje ir šypsenos veide yra tiesioginė investicija į stulbinančią jaunųjų klasikų ateitį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių