Quantcast

Televizijos operatoriui elektromobilis – ir nauda, ir rūpesčiai

Grįžti į straipsnį

Saulius

Saulius  portretas
Visi persėsim už kokių 6-7 metų prie elektro. Ir tai yra labai gerai mūsų ateities kartom, bet dyzelistams juoduliams tai nerūpi

Alis...

Alis... portretas
manau, kad skatinti elektromibilius visų piliečių sąskaita yra amoralu ir neekonimiška... hibridiniai dar-dar, bet grynai elektriniai yra tik miestui... kol jų nėra daug...

AZ

AZ portretas
Daug netikslumų straipsnyje. Variklio galia 85 kW. Baterijos talpa gali būti 30 kWh.. Maksimalus greitis tikrai ne 120, o apie 150 km/h.

Andrius

Andrius portretas
Ne velnio ji nenuvaziuoja ir ner kuom džiaugtis norint normalios naujos 100k reikia jai valstybe visa šia suma kompensuos ok važimesiu elektromobiliu o ne kvailus 1000 2000e

Ontė

Ontė portretas
O kaip su pakrovimu garaže? Parvažiavai, pajungei iš rozetės, rytą ateini ir važiuoji.

faktas

faktas portretas
turejau leafa ir chev.Bolta(ne volta),sudai abudu.Pastoviai ant laido.Mulines-barskalines.

Galerijos

Daugiau straipsnių