- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Volvo Trucks“ tapo pirmąja pasauliniu mastu veikiančia įmone, pradedančia serijinę elektros energija varomų sunkiasvorių sunkvežimių gamybą. Nuo konvejerio jau rieda svarbiausių bendrovės gaminių – FM, FH ir FMX modelių – elektrinės versijos.
Šių trijų modelių sunkvežimiai sudaro maždaug du trečdalius įmonės parduodamų produktų. Kartu su jais „Volvo Trucks“ serijiniu būdu visame pasaulyje tiekia jau šešis elektrinių sunkvežimių modelius – tai yra plačiausia elektros energija varomo sunkiasvorio (44 t bendrosios junginio masės) transporto pasiūla rinkoje.
„Šis svarbus įvykis įrodo, kad esame visos pramonės pertvarkos priekyje. Praėjo mažiau nei dveji metai nuo pirmojo mūsų sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių pristatymo. Planuojame didinti gamybos apimtis ir pristatysime šiuos sunkvežimius klientams visoje Europoje, vėliau ir Azijoje, Australijoje ir Lotynų Amerikos rinkose“, – sakė „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
Šeši elektra varomi „Volvo Trucks“ sunkvežimių modeliai pasižymi plačiomis pritaikymo galimybėmis ir yra pritaikyti kroviniams pristatyti ar atliekoms surinkti miestuose, taip pat regioniniams gabenimams ar darbams statybų aikštelėse.
Serijinė sunkiasvorių „Volvo“ elektrinių sunkvežimių gamyba pradėta Tuvės gamykloje Geteborge, Švedijoje, o kitais metais įmonė juos gamins ir Gente, Belgijoje. „Volvo“ elektrinius sunkvežimius surenka tose pačiose konvejerių linijose kaip ir įprastas transporto priemones. Tai užtikrina didelį gamybos lankstumą ir našumą. Akumuliatorius tiekia naujoji „Volvo Trucks“ baterijų surinkimo gamykla Gente.
Elektrinių sunkvežimių paklausa sparčiai auga daugelyje rinkų. Viena galingiausių šio proceso varomųjų jėgų – transporto priemonių parkų valdytojų poreikis pereiti prie krovinių vežimo nenaudojant iškastinio kuro. Tai leidžia bendrovėms pasiekti savo ir klientų užsibrėžtų tvarumo tikslų.
Remiantis Eurostato ataskaita, 45 proc. visų Europos keliais gabenamų krovinių vežami mažesniu nei 300 km atstumu. Vadinasi, „Volvo Trucks“ elektra varomų transporto priemonių pasiūla šiuo metu galėtų patenkinti beveik pusę viso prekių gabenimo Europoje poreikio.
„Iš viso pardavėme beveik 1 000 sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių ir daugiau nei 2 600 elektra varomų sunkvežimių apskritai. Tai vis dar nedideli skaičiai, tačiau tikimės, kad per ateinančius kelerius metus apimtys gerokai padidės. Iki 2030-ųjų mažiausiai 50 proc. pasaulyje parduodamų sunkvežimių turėtų būti elektriniai“, – pažymėjo R.Almas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?15
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...