- Marius Ringaudas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praeitą savaitę Kaliningrado srityje įvyko viena tragiškiausių automobilių avarijų šiame regione per pastarąjį dešimtmetį: šeši žuvusieji, daugiau nei dvidešimt žmonių sužeista.
Žiauri kaktomuša
Zelenogradsko rajone, kelyje iš Pereslavsko į Jantarną, susidūrė keleivinis autobusas ir sunkvežimis.
Žuvo sunkvežimio vairuotojas, taip pat penki autobuso keleiviai, tarp jų – devynerių metų vaikas.
Preliminariais duomenimis, avarijos kaltininkas – autobuso vairuotojas (irgi sunkiai sužeistas). Jis kažkodėl išvažiavo į priešinio eismo juostą ir užkliudė smėlį vežusį sunkvežimį.
"Šokiruojantis įvykis. Autobusas – beveik naujas, techniškai tvarkingas. Vairuotojas – patyręs, pas mus dirbo jau du dešimtmečius", – sakė keleivių pervežimo bendrovės "Regio-Express" atstovas.
Kaliningradiečiai, socialiniuose tinkluose dalijęsi nuomonėmis apie galimas nelaimės priežastis, dažniausiai priekaištavo autobusų vairuotojams, kurie esą ir miesto gatvėse, ir užmiesčių keliuose elgiasi įžūliai, viršija greitį, pavojingai manevruoja.
Šokiruojantis įvykis. Autobusas – beveik naujas, techniškai tvarkingas. Vairuotojas – patyręs, pas mus dirbo jau du dešimtmečius.
Tarp aukų – vaikai
Pastarąjį kartą skaudus eismo įvykis Kaliningradą buvo sukrėtęs 2017-ųjų rudenį.
Tąsyk kelyje į Nesterovą visureigis "Mercedes ML" susidūrė su keleiviniu mikroautobusu. Žuvo septyni žmonės, devyni buvo sužeisti. Trys visureigiu važiavę asmenys, tarp jų – dešimtmetė mergaitė, nenukentėjo.
Avarijos kaltininku buvo pripažintas "Mercedes ML" šeimininkas, tačiau taisykles pažeidė ir mikroautobuso vairuotojas, vežęs daugiau keleivių, nei leistina, – penkiolika.
Kaliningradiečiai tebeprisimena 2006-ųjų nelaimę, kai miesto aplinkkelyje susidūrė tuščias benzinvežis, vilkikas tralas ir du lengvieji automobiliai. Tąkart žuvo šeši žmonės, tarp jų – du mažamečiai vaikai.
Dar tragiškesnis buvo 2001-ųjų įvykis. Netoli Černiachovsko, ant geležinkelio pervažos prie Ovražnos kaimo, eismo taisykles pažeidusį keleivinį autobusą taranavo lokomotyvas. Aštuoni žmonės mirė avarijos vietoje, šeši – ligoninėje, dešimt keleivių buvo sužeisti.
Įstrigo ant pervažos
Eismo įvykiai, per kuriuos nukenčia autobusų ar mikroautobusų keleiviai, Rusijoje dažni. Nelaimių priežastys – ne vien eismo taisyklių nesilaikymas, bet ir viršvalandžius dirbančių vairuotojų nuovargis.
2017-aisiais Vladimiro apskrityje, netoli Pokrovo miesto, anksti rytą ant geležinkelio pervažos įstrigo autobusas su turistais iš Uzbekistano. Juos taranavo keleivinis traukinys. Žuvo septyniolika žmonių.
Pernai Užbaikalėje, pakeliui į Čitą, sprogus padangai ir autobusui "Kia Granbird" nuvažiavus nuo tilto į upę, žuvo penkiolika žmonių, aštuoniolika buvo sužeisti.
2019-ųjų vasarį Kalugos apskrityje autobuso, kuriuo važiavo vaikų šokių ansamblis, vairuotojas vėlavo ir viršijo greitį. Autobusas nuvažiavo nuo kelio, apsivertė. Žuvo trys vaikai ir keturi suaugusieji, 31 ansamblio dalyvis gydėsi ligoninėje.
Šiemet liepą kelyje į Simferopolį užsnūdo mikroautobuso vairuotojas. Automobilis išvažiavo į priešinę eismo juostą ir trenkėsi į sunkvežimį. Žuvo devyni keleiviai.
Nugarmėjo į kanalą
Vienos kraupiausių pasaulyje autobusų avarijų įvyko 2008-aisiais ir 2012-aisiais Egipte.
Pirmu atveju žuvo 55 žmonės, antru – 51.
2008 m. gruodį turistus vežusio autobuso vairuotojas, stengdamasis siaurame kelyje išvengti susidūrimo su sunkvežimiu, nesuvaldė savo transporto priemonės ir ji nukrito į gilų kanalą.
2012 m. lapkritį reisinio autobuso vairuotojas sumanė palenktyniauti su traukiniu – kuris anksčiau pasieks geležinkelio pervažą. Lokomotyvas buvo greitesnis. Tarp daugiau nei penkiasdešimties autobuso aukų dauguma buvo vaikai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...
-
Pakaitinis automobilis: papildomos išlaidos ar nemokama paslauga?
Atsitikus eismo įvykiui, kurio kaltininkas – ne jūs, jūsų automobilis buvo taip apgadintas, kad jį teks palikti autoservise ir tai sutrikdys kasdienį gyvenimą. Tačiau ar žinojote, kad turite galimybę to išvengti? ...