Quantcast

Lietuvos autoservisų asociacija žada kreiptis į ES

  • Teksto dydis:

Lietuvos autoservisų asociacija skundžiasi, kad Lietuvoje nesugebama pažaboti nelegalių servisų ir kontroliuoti, kaip freonu pildomi automobilių kondicionieriai, praneša LNK.

Apie tai – pokalbis su Lietuvos autoservisų asociacijos direktoriumi Ainiu Petkumi.

– Kodėl palapinėse automobilių negalima pildyti freonu? Ar dėl to, kad po to jis kažkur išgaruos, ar automobilis nebus tinkamai patikrintas prieš freono pildymą?

 – Reikia turėti įrangą ir nustatyti, ar sistema yra visiškai uždara. Šito niekas nedaro. Įsakyme atsirado vienas įrašas, sakantis, kad suteikime būtent kondicionierių pildymui trijų mėnesių garantiją. Mes ir klausiame, kuo remiantis jie staiga nusprendžia įsakymu įvesti naują garantijos formatą.

– Kam tokia garantija reikalinga? Ar trijų mėnesių garantija kaip nors išspręs freono užpildymo klausimą, kad automobilis tikrai tvarkingas?

– Kad šiai dienai to niekas nepastebėtų, garantija yra trims mėnesiams. Jeigu mes suteiktume garantiją pusei metų, gali kilti problemos ir šitas labai greitai išlįs. 

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

– Kas dėl to gresia? Galėtų grėsti ir sankcijos Lietuvai?

– Asociacija „Už saugų automobilį Lietuvoje“ yra pateikusi rimtą dokumentaciją Aplinkos ministerijai dėl freono teisinių dokumentų kūrybos. Mes kreipsimės ir į Europos Sąjungą. Mes nurodysime šitą nusikalstamą veiklą. Nurodysime, kokie ministrai pasirašė tokius įsakymus ir įgalino freono patekimą į erdvę. 

– Jūs siūlote kontrolę perduoti nevyriausybinėms organizacijoms su valstybės priežiūra. Bet tai gali skambėti kaip kažkieno lobistiniai interesai?

– Į šitą lobistinį interesą reikia žiūrėti iš dviejų pusių. Jeigu pasižiūrėsime, kas yra šešėlinė rinka, ir kas suinteresuotas ją sukurti, aš galiu įvardinti, kam tai yra naudinga ir net kokios valstybinės institucijos tai kuruoja ir prižiūri. Mes kalbame apie tai, kam naudinga nuvaryti autoservisus ir įkainius tiek žemai, kad kažkas tuo pasinaudotų. O didžiausias rinkos transporto ūkyje dalyvis yra draudimas. Kam reikia pigiai remontuoti automobilius? Ogi draudimo įstaigoms. O draudimo įstaigas prižiūri Lietuvos bankas. Mano lobistinis interesas atrodo paprastai: legalus servisas, garantijos automobilių transporto savininkams, PVM sąskaitos-faktūros, mokesčiai, saugus garantinis reiškinys aptarnavus automobilį. Taip aš dirbu ir tai deklaruoju. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

V,L

V,L portretas
Taigi taikykit ne iš piršto laužtas KAINAS ir važiuos klientai pas jus.....
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių