Quantcast

Lietuviai išrieda į legendinį ralį

Tiesa, kokiu automobiliu sportininkas startuos seniausiame Europoje ralyje, dar neaišku. Pats lenktynininkas tvirtina, kad geriausia būtų važiuoti tokiu pačiu bolidu, kuriuo jis varžosi  Lietuvos ralio trasose, tačiau vyksta aiškinimasis dėl būtinos Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) homologacijos. Jeigu dabartinis sportininko automobilis neatitiks reikalavimų, D. Jocius žada sėsti prie naujesnės kartos "Mitsubishi EVO X" vairo. "Vis dėlto norėtųsi važiuoti automobiliu, kurį pažįstu ir prie kurio esu įpratęs, tačiau, jeigu jis netiks, turėsime ir atsarginį variantą", – "Kauno dienai" sakė ralio lenktynininkas.

Kelionė per metų laikus

Paklaustas, ar dėl starto tarptautinėse varžybose nenukentės namų arena, D. Jocius sakė bandysiantis suspėti visur. "Metų pradžia bus įtempta – vyksime į Monte Karlo ralį, o iš karto po jo, nepraėjus nė savaitei, laukia ir pirmasis Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) etapas – "Halls Winter Rally", – planus dėliojo sportininkas. Pasak jo, sudėtingiausia užduotis teks mechanikams, jeigu vis dėlto Monte Karle sportininkas startuos  savo "Mitsubishi EVO IX", nes po keturias dienas truksiančių lenktynių jiems teks perrinkti visą automobilį, paruošti startui Lietuvoje ir atgabenti kelis tūkstančius kilometrų iš Viduržemio jūros pakrantės. "Laukia tikrai įtemptos dienos, tačiau tikiu, kad visur spėsime laiku", – optimizmo neslėpė sportininkas ir  prispažino, kad po LARČ finalo Druskininkuose ilgai mėgautis poilsiu sau neleido. "Atsikvėpėme gal dvi dienas ir išsyk puolėme ruoštis naujajam sezonui, o darbų tikrai netrūksta", – kalbėjo D. Jocius.

Prognozuoti, kas Monte Karlo ralyje gali tapti aršiausiais lietuvio konkurentais, labai sunku, nes kol kas nėra aiškus dalyvių sąrašas, tačiau D.Jocius tvirtina važiuojantis lenktyniauti, o ne atostogauti. "Norime palyginti savo jėgas su sportininkų iš kitų šalių ir nuspręsti, ko esame verti. Gali būti, kad savo klasėje nebūsime patys greičiausi, tačiau esame pasiryžę kovoti", – teigė D. Jocius.

Vietos ir laiko pademonstruoti savo ištvermę ir sugebėjimus netrūks, nes per kelias ralio dienas sportininkams teks įveikti beveik 400 km greičio ruožų skirtingomis sąlygomis. Palyginimui: per vieną LARČ etapą sportininkai vidutiniškai nuvažiuoja apie 100 km. "Šis ralis yra vienintelis, kuriam specialiai gaminamos išskirtinės "slick" tipo padangos su dygliais, nes sportininkams tenka išbandyti itin skirtingas eismo sąlygas – nuo sausų kelių Monte Karle iki snieguotų kylant į kalnus", – pasakojo D. Jocius. Šiemet Monte Karlo ralio dalyviams teko įveikti 16 greičio ruožų, kurių bendras ilgis siekė beveik 378 km.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių