Quantcast

Konkurencinė kova: elektriniai autobusai išstums troleibusus?

Grįžti į straipsnį

Klaipėdoje

Klaipėdoje portretas
vistik reikėtų tramvajaus. Ir traukinuko einančio pajūriu (bėgių vietos išlikę..)nuo Palangos iki Pagėgių. Bet ką čia galima padaryti per nuolat rėkiančius ir puolančius ant gerų iniciatyvų puspročius, nesuprantančius kad per statytinius - a'lia,,visuomenininkus", jais naudojasi dabartinės sudverslio grupės nenorinčios jokios konkurencijos

Ingrida

Ingrida portretas
Geriau metro nutiestu po Kaunu. Butu kaip Maskvoj. oi Rusiai puola.

...,>mielajam...ka GALVOJU TA ir paSAKIAU...

...,>mielajam...ka GALVOJU TA ir paSAKIAU... portretas
nePASAKYTI NIEKO kai turi SAVO NUOMONE yra AMORALU... TASKAS

mielajam ....

 mielajam .... portretas
Ka "pasiulysi" estams,kuriu tik trecdalis Lietuvos?Po Talina TRAMVAJAI senai vazinejo ir vazineja,bet va ant Lietuvos "viskas" turi buti kuo brangiau ...(otkato % ?)?

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
troleibusas gauna energiją iš specialiai jam nutiestos elektros tiekimo linijos – kontaktinio tinklo . Aferistai nuslepia kiek to tinklo priežiūra kainuoja . Troleibusai Lietuvoje yra atgyvena kaip ir Kauno ir Vilniaus sukrioše merai su tarybomis , pripirke šlamšto ir spūsčių o iš to taršos ir ligų miestiečiams ir miestų svečiams . Tai Lietuvos priešai arba durniai . Straipsnyje nepaminėta dar keletas naudų iš elektrinio autobuso , nors ir brangesnio bet atitinkamai ir įmokos į biudžetą ir pinigai viduje duoda savo grąžą , nu ir svoris - asfalto gadinimas , ateities baterijos . O Klaipėdos Dancer kūrėjams patarimas : įmontuokit druskos , vandens talpyklas , iš kurių butu laistomos ir barstomos gatvės gps pagalba ,tokiu būdu jūsų transporto priemonė būtu tobula , na dar galima padaryti vietą benzininiam/dujiniam generatoriui pvz tokiam kaip chevrolet volt .

>Kaip gaila

>Kaip gaila portretas
Tai jau ne! Gatvėse jau ir taip bardakas, spūstys, šviesoforų prie kas antros prekybdėžės prišikinėta, kai reikalingose vietose jų nėra, o jai dar ir tramvajai prisidės - visai kapec bus. Na, aišku, jei kažkam norisi gerai pinigų prasiplaut, tai tada tikrai reik ir tramvajų, ir metro, ir kosmodromo Vasiukuos...

...,aciu,kad LEDZIATE paKALBETI...

...,aciu,kad LEDZIATE paKALBETI... portretas
kai TURIU KA paSAKYTI paKALBETI labai MEGSTU... TASKAS

...,mielieji,visa LIETUVA pagal GYVENTOJU SKAICIU..

...,mielieji,visa LIETUVA pagal GYVENTOJU SKAICIU.. portretas
priLYGSTA neLABAI DIDELIAM DIDMIESCIUI PASAULINIAME DIDMIESCIU KONTEKSTE...,apie KOKIUS METRO ar TRAMVAJUS galime KALBETI???...tik MODERNUS SIUOLAIKINIAI ELEKTRINIAI AUTOBUSAI...labai SKUBANTIEMS ir PASITURINTIEMS TAKSI PASLAUGOS SIUOLAIKINIAIS AUTOMOBILIAIS... TASKAS

kad ir dabartiniai troleibusai "nepėsti"

kad ir dabartiniai troleibusai "nepėsti" portretas
Prieš kelias dienas teko eiti remontuojamu Taikos prospektu. Žiūriu, važiuoja troleibusas "padžiovęs" "ūsus". Net išsižiojau. Sutinku, dabartiniams troleibusams irgi reikia turėti akumuliatorius, kurių pagalba galėtų nuvažiuoti kokius kelis kilometrus, kad galėtų apleisti elektros tinklų rajoną, kuriame įvyko avarija, kad nestabdytų eismo. Matau, Kauno naujausi troleibusai tą sugeba.

Kaip gaila

Kaip gaila portretas
Kad dundukai nesupranta, kad Pazangiausia ir pigiausia elektrinė susisiekimo priemonė yra TRAMVAJUS. Be to tai yra miesto puosmena, priduoda miestuisolidumo, ir tikrai atrodo, kadtai yra miestas one koks miesteliūkštis. Ką kartais pasako ir turistai, kad Vilnius tik dideliskaimas, nes čia net tramvajaus nėra. Aišku, pradinis įnasas būtų gal didesnis, negu perkand elektrines tackas, bel vėliau greitai atsipirktų, nes tramvajaus eksploatavimas kelis kartus pigesnis už elektrinių autobusų. Kažin kodėl specialistai apie tai tyli? Gal jiems uzdrausta? MTyt po ai atkakliai nenori tramvajaus, nes galboja, kad tai gali sukliudyt lakstyt gatvėmis jų "limuzinams". Autobusai tik mazesniems miestams, nors užsieny ir mazesni miestai užVilnių tiesia tramvajaus linijas, o ne žaidzia su autobusiukais. Yra visiskai nenormalu, Vilnius faktiškai jau turi daugiau kaip 600 tūkst. gyventojų, o vis vazinėjamės su "tačkomis". Jau net juokias užsienieciai dėl to iš mūsų.

Is oro

Is oro portretas
Apie elektrinius autobusus Lietuvos savivaldybems dar pasvajoti. Neti ir Vilnius, ir Kaunas prisipirko pigiausiu troleibusu, kuriuose net nera autonomines eigos. Normalu tureti dvidesimciai kilometru, musiskiai nesugebejomnet keletui metru. Paskui kazkas stebisi, kad nurukus laidui, ivykus gedimui ar avarijai, paralyzuojamas pilnas troleibusu eismas. Musu autoukius valdo arba korumpuoti pusbroliai, arba visiski profanai.

...,galima butu ir nePASISAKYTI,bet...

...,galima butu  ir nePASISAKYTI,bet... portretas
kai TURI SAVO NUOMONE PRAKTISKAIS KLAUSIMAIS nePASISAKYTI butu LABAI nePILIETISKA...,manau....tik MANAU,kad ELEKTRINIAI AUTOBUSAI neGAILESTINGAI isSTUMS TROLEIBUSUS kaip MIESTO SUSISIEKIMO PRIEMONE,nes...nes ELEKTRINIAI AUTOBUSAI yra PAZANGESNE MIESTO SUSISIEKIMO PRIEMONE???... TASKAS

įtariu

įtariu portretas
kad kaip visada pilnai neaipskaičiuojamas laikas ir visos įmanomos kliūtys kelyje,dėl ko elektros sąnaudos sumažės,nei dabar teigiama.Tad pirma lai dienos metu per pačią spūstį pavažinės ir tada matys ar pakanka tik svajonių.

busistas

busistas portretas
nors tą kur prie moikės stovi prikelkit o tai jau ratai baigia į žemę įaugt,jie susiruošė galinėse stotelėse kraut ha ha ha ha ha ha

Galerijos

Daugiau straipsnių