- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pavasarį Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis „Hyundai Tucson“ puikiai atspindi Pietų Korėjos koncerno siekį nuosekliai kilti „premium“ segmento link. Rinkos analitikai konstatuoja, kad itin aršios konkurencijos aplinkoje „Tucson“ išsiskiria savo gebėjimu viršyti išankstinius vartotojų lūkesčius ir puikiu kainos ir vertės balansu. „Inchcape Motors“ salone pirmieji į Lietuvą atvežti „Tucson“ kainuoja nuo 19,990 tūkst. eurų.
Naujasis „Tucson“ į akis krenta dėl savo sportiško, kresno, tačiau labai harmoningai sudėto kėbulo. „Hyundai“ ne veltui akcentuoja visureigio sportiškumą – ekspertai pažymi, kad „Tucson“ yra labai vikrus ir patogus valdyti automobilis.
Naujasis „Tucson“ sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leidžia optimaliai išnaudoti erdvę salone ir dar lieka vietos 513 litrų tūrio bagažo skyriui. „Hyundai“ pažymi, kad visureigio važiuoklė buvo specialiai pritaikyta Europos vartotojui, kuriam vairavimo tikslumas ir dinamika yra ne mažiau svarbi nei komfortas.
„Nauji kompaktiški ir maži miesto visureigiai pastaruoju metu plūsta į rinką, todėl naujokui įgimtos charizmos, puikios išvaizdos ir technologijų neužtenka – vienu svarbiausių faktorių tampa kaina už vertę. Šiuo požiūriu su „Tucson“ daugeliui pripažintų segmento lyderių varžytis bus sunku“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Tucson“ išsiskiria ir pagalbinių saugumo sistemų gausa: „Autonomous Emergency Braking“ susidūrimo prevencijos, automatinio kelio juostos kontrolės „Lane Keeping Assist“, už automobilio esančių kliūčių fiksavimo ir perspėjimo sistemomis, „aklojo taško“ stebėjimo sistema, greičio ribojimų aptikimo sistema, susidūrimo su pėsčiaisiais apsaugos sistema „Active Hood“ ir kitomis.
„Tucson“ siūlomas su dviem benzininiais varikliais -1,6 litro darbinio tūrio turbininiu T-GDI (175 AG), 1,6 litro darbinio tūrio GDI (132 AG). Dyzelino mėgėjams siūlomos modifikacijos su 1,7 litro darbinio tūrio 115 AG varikliu, arba 2 litrų darbinio tūrio 136 AG arba 186 AG varikliais.
Brangiausia Lietuvoje parduodama versija bus su galingiausiu dyzeliniu varikliu, visais varomais ratais ir Premium įrangos komplektacija. Pigiausia siūloma versija visais varomais ratais yra modifikacija su 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu T-GDI ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže – 25,99 tūkst. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?46
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...