Quantcast

“Chevrolet” — vienvaldžių lyderių šou

Turtinga savo istorija garsėjančioje Švedijos Anderstorpo miesto trasoje įvykusiame septintajame pasaulio automobilių žiedinių lenktynių čempionato etape karaliavo „Chevrolet“

Turtinga savo istorija garsėjančioje Švedijos Anderstorpo miesto trasoje įvykusiame septintajame pasaulio automobilių žiedinių lenktynių čempionato etape karaliavo „Chevrolet“.

Dyzelinas ir biodegalai

Praėjusį savaitgalį Švedijos autosporto sirgaliai rinkosi į jų šalyje vykusią pasaulinio lygio greičio, galios ir automobilistiškų emocijų fiestą. Pagrindinis jos akcentas – septintasis 2007-ųjų Pasaulio automobilių žiedinių lenktynių čempionato etapas (WTCC – World Touring Car Championship), be kurio žiūrovai trasoje išvydo atkaklias senovinių sportinių automobilių, formulių ir „Radical“ bolidų bei kartingų kovas.

Didžiausia savaitgalio švente susirinkusiems keliems tūkstančiams aistruolių tapo WTCC lenktynės, kuriose be įprastų lenktyninių automobilių šįkart į trasas išriedėjo ir intriguojantys „eksponatai“ – nedaug nuo greičiausiųjų atsilikę turbodyzeliniai „Seat Leon“ bei „Volvo“ pristatytas ekologiją propaguojantis, biodegalais „girdomas“ S60 modelis. Šie automobiliai trasoje varžovams ne kartą „grasino“ savo galia, tačiau aplenkti lyderių visgi nesugebėjo.

Padėties trasoje nepakeitė ir intrigą padidinti turinčios lenktynių taisyklės. Jos numato, kad greičiausiai etapo finišą pasiekę aštuoni sportininkai gauna 1–10 taškų, tačiau vėlesniame važiavime jų bolidai pasunkėja nuo 5 iki 20 kg.

Lietus sukėlė chaosą

Iš arti stebint tokio masto varžybas ir jaučiant jose tvyrančią įtampą, trasoje įsiplieskiančias aistras, nenorom nukrečia malonus šiurpas. Supranti, kad čia komandų sportininkus aptarnaujantis personalas taip pat neišvengiamai privalo turėti sugebėjimų dirbti darniai ir „suktis“ kaip bitės avilyje.

Situaciją prieš pat WTCC lenktynių startą dar labiau paaštrino kas kelias minutes pradėjusios kaitaliotis oro sąlygos. Prapliupęs lietus komandų strategams pateikė sudėtingą galvosūkį, nes danguje padrikai išsibarstę lietingi debesys neleido nuspėti, ko galima tikėtis prasidėjus važiavimams.

Daugeliui sausam asfaltui skirtomis padangomis „apautų“ bolidų tuoj pat nuspręsta pakeisti ratus į skirtus šlapiai kelio dangai. Vos tik spėta tai padaryti, žiūrovai suskleidė skėčius, nes lietus liovėsi. Tuomet mechanikai vėl griebėsi mainyti ratus. Kai kuriuos sportininkus aptarnaujantis personalas tai turėjo daryti prieš abu važiavimus ir net po kelis kartus. Pabrėžtina, kad visa tai truko vos penkiolika minučių, bolidams jau išsirikiavus ties starto linija.

Nenuginčijami lyderiai

Pergalingai pasirodę „Chevrolet Lacetti“ savaitgalio lenktynėse tempą diktuoti ėmėsi jau nuo pat pirmųjų apšilimo ratų ir kvalifikacinių važiavimų. Pastarajame Švedijos etape prie trijų komandos lenktynininkų Nicolo Larinio, Alaino Menu ir Roberto Huffo prisijungė ir šios šalies autosporto žvaigžde tituluojamas Rickardas Rydellis.

Šeštadienio popietę pusvalandį trukusioje kvalifikacijoje prieš pat važiavimų pabaigą geriausią laiką pademonstravo „Seat Leon“ vairavęs portugalas Tiago Monteiro, pravažiavęs 4 km ilgio trasą per 1 min. 50,056 sek. Tačiau iškart už jo išsirikiavo du „Chevrolet“ atstovai – antrąją startinę poziciją iškovojęs italas N.Larinis ir anglų kilmės R.Huffas.

Tuo metu sekmadienį vykusiose lenktynėse, susidedančiose iš dviejų važiavimų, lenktynininkai pademonstravo tokį atkaklumą, kad po finišo kai kurioms „Chevrolet“ komandos dailiosios lyties atstovėms ištryško džiaugsmo ašaros.

Pirmąjį važiavimą 7 sek. persvara laimėjo ir ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio užkopė R.Huffas. Greičiausiai po jo finišo liniją kirto T.Monteiro su „Seat“ ir Jamesas Thompsonas su „Alfa Romeo 156“.

Dar džiaugsmingiau „Chevrolet“ atstovai reagavo į antrojo važiavimo rezultatus. Tiesa, lenktynėse įvesta gan įdomi taisyklė: pirmo važiavimo greičiausiųjų aštuonetas antrajam startui išsirikiuoja reversine tvarka, tad R.Huffui teko tik aštuntoji pozicija. Tačiau kitų komandų vairuotojams pasinaudoti į rankas gautais koziriais nepavyko – trylika Anderstorpo trasos ratų greičiausiai įveikė ir vienas paskui kitą finišavo būtent „Chevrolet Lacetti“ vairavę R.Rydellis, N.Larinis ir A.Menu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių