Quantcast

„Volfas Engelman“ pernai pardavė daugiau alaus

  • Teksto dydis:

Bravoras „Volfas Engelman“ per praėjusius metus alaus rinkos dalį kilstelėjo nuo 20,0 iki 21,1 procento. Alaus daryklos pardavimo pajamos išliko stabilios – 35,8 mln. eurų (36,1 mln. eurų), o veiklos pelnas 2015 m. siekė 2,6 mln. eurų (2,3 mln. eurų). Pernai „Volfas Engelman“ pardavė 84,9 mln. litrų bravore gaminamų įvairių gėrimų ir tai yra 4,72 proc. daugiau nei 2014 m.

Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, vidutinė alaus kaina rinkoje pernai krito, tačiau įmonei pavyko suvaldyti rinkoje susiklosčiusią situaciją ir išlaikyti stabilius rezultatus. Jo nuomone, prie gero rezultato prisidėjo sėkmingai įdiegta verslo procesų valdymo sistema LEAN bei efektyvus kolektyvo darbas. „Volfas Engelman“ vadovas pabrėžė, kad itin pasiteisino naujų produktų įvedimas į rinką, kurių dėka buvo išlaikytos ir stabilios pajamos bei pelningumas.

„Alaus mėgėjams pasiūlėme naują tamsų alų „Volfas Engelman Bohemijos“, kurį vartotojai greitai pamėgo, o jo pardavimai viršijo net optimistiškiausius mūsų lūkesčius. Augo ir kitų alaus kategorijos prekių ženklų populiarumas bei pardavimai – pavyzdžiui, „1410“ bei „Meister“. 2015 metai buvo rekordiniai giros pardavimais. Tai lėmė mūsų naujiena – „Imperial gira“, o taip pat išaugę populiariausios Lietuvoje „Smetoniškos giros“ pardavimai“, –  teigia alaus daryklos vadovas M. Horbačauskas.

Bravoro generalinis direktorius teigia, jog alaus darykla ir šiemet vartotojus stebins naujomis alaus rūšimis. „Šiemet leisimės į tikrą skonių kelionę, nes mūsų aludariai jau verda naujų ir galima sakyti kiek netradicinių skonių alų. Džiaugiamės, kad „Volfas Engelman“ prekės ženklas kasmet pasiūlo vis daugiau įdomių produktų, kurie skirti reikliems vartotojams, didelę dalį kurių sudaro aukštesnes pajamas gaunantis segmentas. Manau, kad tai susiję ir su alaus daryklos puoselėjamomis vertybėmis tarp kurių, džentelmeniškumas, geras tonas, pagarba savo klientams, o taip pat ir konkurentams – visa tai mums yra labai svarbu. Šiomis vertybėmis ir grindžiame visus įmonės rinkodaros veiksmus“, - pabrėžia M. Horbačauskas.

Šiemet alaus darykla „Volfas Engelman“ investuos apie 5 milijonus eurų į architektūrinės plėtros bei naujų sandėlių statybą šalia bravoro esančioje teritorijoje, kuri istoriškai susieta su šia alaus darykla. Šios investivijos gerokai sutrumpinus produkcijos logistikos atstumus, ateityje sukurs naujų darbo vietų, o taip pat pagražins apgriuvusį kvartalą. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių