- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilniaus geležinkelio stotyje šiandien atsiveria nauja susisiekimo sostinėje erdvė – darbą pradeda naujas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras.
Jame vilniečiai ir miesto svečiai ne tik galės įsigyti viešojo transporto bilietus ar susiplanuoti savo keliones, bet ir įsigyti lengvatinius gyventojų leidimus automobiliams statyti, sumokėti vietinę rinkliavą.
„Stoties žiede susikerta dešimtys maršrutų, kuriais keliauja tūkstančiai vilniečių ir miesto svečių. Čia jie gali naudotis kompleksiniais susisiekimo sprendimais – į stotį atvykę žmonės kelionę po sostinę gali tęsti tiek viešuoju transportu, tiek dviračiais, tiek ir naudodamiesi automobilių dalijimosi paslauga ar taksi. Todėl ši nauja susisiekimo paslaugų sostinėje erdvėje yra išties reikalinga šioje vietoje, kur eismas yra ypač intensyvus, o keleivių srautai – tikrai dideli. Manau, kad naujas klientų aptarnavimo centras darniai įsilies į vieningą miesto susisiekimo sistemą“, – teigia Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Atveriamos naujos galimybės glaudesniam bendradarbiavimui
Kaip teigia Dalijus Žebrauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas, per metus Vilniaus geležinkelio stotyje apsilanko apie 2 mln. vietinio ir tarptautinio susisiekimo keleivių, dauguma kurių tęsia kelionę arba atvyksta iki stoties miesto viešuoju transportu.
„Šiandien atidarytas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras traukinių keleiviams užtikrins lengvesnes ir paprastesnes keliones po Vilnių viešuoju transportu. Jo durys taip pat atvers ir naujas galimybes glaudesniam bendradarbiavimui tarp mūsų įmonės ir „Susisiekimo paslaugų“ bei Vilniaus miesto savivaldybės“, – sako D. Žebrauskas.
Per metus – daugiau nei 150 tūkst. apsilankymų
Anot „Susisiekimo paslaugų“ direktorės Modestos Gusarovienės, naujasis įmonės klientų aptarnavimo centras nebus tik eilinis viešojo transporto bilietų pardavimo taškas.
„Geležinkelio stotyje atsiveria visiškai nauja erdvė tiems, kurie, atvykę į Vilnių, planuoja išbandyti visas susisiekimo sostinėje galimybes, ir tai nori padaryti greitai bei patogiai. Kiekvienas čia apsilankęs galės ne tik įsigyti kelionės viešuoju transportu bilietus, bet ir susiplanuoti savo kelionę, gauti visą reikiamą informaciją, palikti atsiliepimus ir pasiūlymus. Tikimės, kad per metus naujojoje susisiekimo sostinėje erdvėje apsilankys bent 150 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių“, – pasakoja M. Gusarovienė.
Vilniaus geležinkelio stotyje atidarytas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centras – jau antroji įmonės klientų aptarnavimo erdvė Vilniuje. Ji bus atvira pirmadieniais–penktadieniais nuo 6 iki 20 val., šeštadieniais – nuo 9.30 iki 18 val. Pirmasis klientų aptarnavimo centras buvo atidarytas sostinės Gedimino prospekte, šalia Vinco Kudirkos aikštės. Po 2012 m. vasarą atliktos rekonstrukcijos jame kasmet apsilanko apie 100 tūkst. vilniečių ir sostinės svečių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams1
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos3
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...
-
Produkciją Lietuvoje pristato biodujomis varomu vilkiku: per metus 100 tonų sumažins išmetamą CO22
Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sa...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
„Mega“ pranešė liūdną žinią: neteko ilgaamžių ryklių13
Ne vienus metus prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ buvo vienintelė vieta Lietuvoje, kurioje buvo galima apžiūrėti ryklius. Rykliai kartu su daugiau nei dviem šimtais per 40 skirtingų rūšių iš Atlanto, Indijos ir Ram...
-
„LTG Cargo“ pradėjo testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos sistemą
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo lokomotyvuose testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos įrangą. Planuojama, kad pasiteisinus šiam tęstiniam projektui bendrovė galės sutaupyti iki 1,5 mln. eurų pe...
-
„Regitros“ paslaugos buvo neprieinamos
Savaitės pradžioje daugybė vairuotojų negalėjo prisijungti prie „Regitros“ vairuotojų portalo. Vėliau pasirodė pranešimas, kuriuo patvirtinta žinia apie sutrikimą ir atsiprašymas už nepatogumus. ...
-
„Litgrid“ ruošiasi rekonstruoti vieną iš elektros linijų tarp Lietuvos ir Latvijos
Elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“ iki 2029 metų ruošiasi rekonstruoti Lietuvos teritorijoje esančią 330 kV elektros linijos tarp Panevėžio ir Latvijoje esančios Aizkrauklės dalį. ...