Quantcast

Taksi įmonės vadovas: jeigu važinėtumėte ne po vieną, taksi išsikviesti būtų lengviau

  • Teksto dydis:

Daugelis vilniečių susitaikė su mintimi, kad išsikviesti taksi savaitgalio naktį – misija neįmanoma.  Kalbintas vienos taksi bendrovės vadovas sako, kad tokia situacija susiklostė dėl kelių priežasčių – didelio klientų aktyvumo savaitgaliais bei įpročio važiuoti taksi automobiliu po vieną.

Klientų skaičius savaitgalį – penkis kartus didesnis

Automobilių nuoma besiverčiančios bendrovės „Kabrioletas“ direktorius Andrėjus Skinderis sako, kad Lietuvoje nėra įprasta naudotis taksi paslaugomis paprastomis dienomis, tačiau savaitgalį tai tampa vienintele transporto priemone.

„Paprastomis dienomis iškvietimų skaičius yra gana nedidelis, lyginant su savaitgalį gaunamais iškvietimais, jis skiriasi 5 – 6 kartus. Tokia situacija yra dėl to, nes žmonės dar nėra įpratę vykti į darbą taksi automobiliu.  Daugeliui atrodo, kad tai yra brangu, tačiau jeigu vyksta 3 – 4 žmonės – tai kelionei išleidžiama tiek pat, kiek  keliaujant visuomeniniu transportu“, - žurnalistams sakė A. Skinderis.

Įmonės vadovas priduria, kad naktimis išsikviesti taksi būtų lengviau, jeigu klientai sutiktų, kad automobiliu važiuotų ne tik vienas žmogus.

„Mūsų įmonė atliko tyrimą ir nustatėme, kad beveik 45 proc. mūsų klientų važiuoja vieni, tai yra iš keturių laisvų keleivių sėdynių yra užimama viena. Galiu pasakyti, kad tokia kelionė yra neefektyvi tiek klientui, tiek ir taksi  vairuotojui: Vilniuje klientų naktį būna daug, todėl vairuotojai turi grįžti tiek pat kartų į centrą, o žmonių išvežiojama mažiau“, - kalbėjo automobilių nuomos įmonės „Kabrioletas“ direktorius.

Taksi užsienyje – ne prabanga, bet alternatyva

A.Skinderio teigimu, užsienyje taksi paslauga nėra laikoma prabanga, tai greičiau alternatyva kitoms transporto priemonėms.

„Vilnius nuo kitų didžiųjų Europos sostinių skiriasi ne taksi kainomis,lyginant pagal perkamąją galią, bet požiūriu. Mes dar nesame įpratę skaičiuoti savo laiko, jo vertinti, taip pat pamirštame, kad nuosavo automobilio sąnaudos nėra tik kuras, tai yra ir jo priežiūra, detalių keitimas, todėl kelionė kiekvieną rytą nuo Justiniškių iki centro Jums kainuoja ne 2 eurus, bet 3 ar 4, nes reikia įskaičiuoti viską“, - sakė „Kabrioletas“ vadovas.

A.Skinderis siūlo vilniečiams atkreipti dėmesį  kiek žmonių būna viename automobilyje rytinių ar vakarinių spūsčių metu.

„Pagrindinė „kamščių“ problema yra ne šviesoforai ar keliai, didžiausia problema esame mes, nes daugelis žmonių vairuoja  asmeninius automobilius, nėra linkę kooperuotis kartu su kaimynais, bendradarbiais. Jeigu kas rytą kiekvienas vilnietis paimtų savo kaimyną, arba bendradarbiai į namus vyktų kartu vienu taksi automobiliu, tai būtų ir greičiau ir pigiau negu dabar“, - įžvalgomis dalinosi A. Skinderis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

stano

stano portretas
Nerašykit nesąmonių.

sdf

sdf portretas
tam ir pirkau masina, kad nereiketu trintis su kitais

Nu jo

Nu jo portretas
"Jeigu paimtų kaimyną", "jei bendradarbiai vyktų kartu"... Gerai būtų, jei visiems kaimynams visada vienu metu ir į vieną pusę važiuoti reikėtų, arba jei visi bendradarbiai vienoje vietoje gyventų. Bet taip nėra, todėl geriau nejuokintumėt su savo "praktiškais patarimais". Kaip ir pasiūlymais važiuoti perkrautu taksu su velniaižin kokia kompanija ir velniaižin kokiu maršrutu.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių