- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Daugelis vilniečių susitaikė su mintimi, kad išsikviesti taksi savaitgalio naktį – misija neįmanoma. Kalbintas vienos taksi bendrovės vadovas sako, kad tokia situacija susiklostė dėl kelių priežasčių – didelio klientų aktyvumo savaitgaliais bei įpročio važiuoti taksi automobiliu po vieną.
Klientų skaičius savaitgalį – penkis kartus didesnis
Automobilių nuoma besiverčiančios bendrovės „Kabrioletas“ direktorius Andrėjus Skinderis sako, kad Lietuvoje nėra įprasta naudotis taksi paslaugomis paprastomis dienomis, tačiau savaitgalį tai tampa vienintele transporto priemone.
„Paprastomis dienomis iškvietimų skaičius yra gana nedidelis, lyginant su savaitgalį gaunamais iškvietimais, jis skiriasi 5 – 6 kartus. Tokia situacija yra dėl to, nes žmonės dar nėra įpratę vykti į darbą taksi automobiliu. Daugeliui atrodo, kad tai yra brangu, tačiau jeigu vyksta 3 – 4 žmonės – tai kelionei išleidžiama tiek pat, kiek keliaujant visuomeniniu transportu“, - žurnalistams sakė A. Skinderis.
Įmonės vadovas priduria, kad naktimis išsikviesti taksi būtų lengviau, jeigu klientai sutiktų, kad automobiliu važiuotų ne tik vienas žmogus.
„Mūsų įmonė atliko tyrimą ir nustatėme, kad beveik 45 proc. mūsų klientų važiuoja vieni, tai yra iš keturių laisvų keleivių sėdynių yra užimama viena. Galiu pasakyti, kad tokia kelionė yra neefektyvi tiek klientui, tiek ir taksi vairuotojui: Vilniuje klientų naktį būna daug, todėl vairuotojai turi grįžti tiek pat kartų į centrą, o žmonių išvežiojama mažiau“, - kalbėjo automobilių nuomos įmonės „Kabrioletas“ direktorius.
Taksi užsienyje – ne prabanga, bet alternatyva
A.Skinderio teigimu, užsienyje taksi paslauga nėra laikoma prabanga, tai greičiau alternatyva kitoms transporto priemonėms.
„Vilnius nuo kitų didžiųjų Europos sostinių skiriasi ne taksi kainomis,lyginant pagal perkamąją galią, bet požiūriu. Mes dar nesame įpratę skaičiuoti savo laiko, jo vertinti, taip pat pamirštame, kad nuosavo automobilio sąnaudos nėra tik kuras, tai yra ir jo priežiūra, detalių keitimas, todėl kelionė kiekvieną rytą nuo Justiniškių iki centro Jums kainuoja ne 2 eurus, bet 3 ar 4, nes reikia įskaičiuoti viską“, - sakė „Kabrioletas“ vadovas.
A.Skinderis siūlo vilniečiams atkreipti dėmesį kiek žmonių būna viename automobilyje rytinių ar vakarinių spūsčių metu.
„Pagrindinė „kamščių“ problema yra ne šviesoforai ar keliai, didžiausia problema esame mes, nes daugelis žmonių vairuoja asmeninius automobilius, nėra linkę kooperuotis kartu su kaimynais, bendradarbiais. Jeigu kas rytą kiekvienas vilnietis paimtų savo kaimyną, arba bendradarbiai į namus vyktų kartu vienu taksi automobiliu, tai būtų ir greičiau ir pigiau negu dabar“, - įžvalgomis dalinosi A. Skinderis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...