Quantcast

Svarstoma, kaip padengti „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo nuostolius

  • Teksto dydis:

Vyriausybė svarsto, kaip padengti valstybės valdomų "Lietuvos geležinkelių" nuostolius, kasmet patiriamus vežant keleivius vietos maršrutais. Susisiekimo ministerija siūlo valstybės prievolę kompensuoti nuostolius pakeisti į galimybę, atsižvelgus į biudžeto galimybes, be to, siūloma kuo labiau juos mažinti.

"Siūloma, kad būtų iš dalies kompensuojami keleivių vežimo nuostoliai. Kokia dalimi, nepasakyta, reiškia, jeigu iš dalies, kiek galėsi, kompensuosi, tai įstatymo nuostatos nepažeisi. Iš kitos pusės, norėta pasakyti, kad nuostoliai turėtų būti minimalūs. Stengtis, kad būtų minimalūs. Ir jų minimizavimui yra įvairių priemonių - tiek techninių, tiek maršruto optimizavimo. Konkuruoja tarpmiestiniai autobusai ir geležinkeliai, ir reikia pastudijuoti, ar tikrai reikalingi visi maršrutai", - po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Ministro patarėjo Ričardo Slapšio teigimu, siūloma, kad galimybė, o ne prievolė kompensuoti keleivių vežimo nuostolius būtų numatyta Geležinkelių kodekse.

"Atsižvelgiant į biudžeto galimybes, kiek tam galima skirti lėšų", - BNSsakė R.Slapšys. Jo teigimu, planuojama atlikti studiją ir įvertinti nuostolingus maršrutus.

"Bus daroma studija, kuri turėtų padėti atsakyti į klausimą, kurie geležinkelių maršrutai dubliuojasi su automobilių keliais, kurie turi būti uždaromi, o kurie - plėtojami", - BNS sakė R.Slapšys.

"Lietuvos geležinkelių" atstovas spaudai Vidmantas Gudas BNS sakė, jog šios veiklos nuostoliai pernai siekė 33,88 mln. eurų, tačiau kol kas bendrovė nekomentuoja, kaip jie bus dengiami.

"Kol kas niekas nepavesta, kol kas išsakyta ir daugiau idėjų, prie šito klausimo grįšime", - sakė R.Sinkevičius. Jo teigimu, keleivių vežimo nuostoliai yra labiau apskaitos klausimas.

"Tai daugiau buhalterinės apskaitos klausimas, ne tiek realybės. Realybę mes visi suprantame. Realybė yra tokia, kad tie nuostoliai yra kompensuoti iš kitų veiklos sričių, bet ne iš valstybės, bet įstatymas numato iš valstybės biudžeto. Tai kur ta skola? Kas skolingas geležinkeliams - Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, kas skolingas ar niekas neskolingas? Tuos buhalterinius dalykus reikia sutvarkyti", - tvirtino R.Sinkevičius.

Anot jo, kasmet valstybei iš biudžeto reikia kompensuoti apie 29 mln. eurų nuostolių, patirtų vežant keleivius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Keleiviu.lt

Keleiviu.lt portretas
Valstybėj labiau apsimoka privatūs vežėjai.

...

... portretas
o LG labai paprastai sprendžia problemą - nuiminėja maršrutus,su naujais metais dingo du maršrutai,vienas iš jų ir mane skaudžiai palietė,reiks važiuot autobusu ,jei tilpsiu įlipt ir mokėt daugiau

dar galeciau vardint ir vardint neukiskumo pavyzdziu

dar galeciau vardint ir vardint neukiskumo pavyzdziu portretas
Kai vaziuosite Kaune pro Amaliu gelezinkelio pervaza atkreipiate tikriausia demesi kai sustoja keleivinis traukinys kiek is jo ir I ji ilipa keleiviu.O gi dazniausiai vienas.Tad ar ne per didele tai prabanga mokesciu moketojams kai iki Amaliu is ir I Kauna kuo puikiausias susisiekimas.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių