- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviškų produktų paklausa, prekybos tinklui „Maxima“ inicijavus kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“, išaugo net iki kelių kartų. Skaičiuojama, kad pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, jau sutaupė daugiau nei 3 mln. eurų.
Lietuviškų produktų reguliarios kainos yra sumažintos bendru prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų indėliu. Jau beveik 2 mėnesius vykstanti kampanija pirkėjams leido sutaupyti per 3 mln. eurų. Didžioji dalis – 60 proc. – šios sumos yra padengta „Maximos“ sąskaita, o likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.
„Atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis šiandien yra padidintas jau iki 800 įvairių prekių. Dalis Lietuvoje pagamintos ir užaugintos produkcijos, ypač šviežios mėsos gaminiai, yra atpiginti „Maximos“ sąskaita, siekiant paskatinti pirkėjus palaikyti Lietuvos gamintojus ir rinktis jų produkciją. Džiaugiamės, kad lietuviškos produkcijos paklausa auga, o tai padeda Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.
15 proc. sumažinus populiarių Lietuvos gamintojų prekių reguliarias kainas, per beveik 2 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, jų paklausa yra šoktelėjusi beveik trečdaliu, o kai kurių lietuviškų prekių pardavimai išaugo net kelis kartus.
Net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa, keliskart daugiau yra nuperkama lietuviškų šokoladinių saldainių ir kitų saldumynų, taip pat beveik dvigubai daugiau yra parduodama lietuviško sūrio, sparčiai auga Lietuvos gamintojų žuvies produktų pardavimai.
Pardavimus augina ne tik mažesnės kainos
Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ augančius savo produkcijos pardavimus skaičiuoja ne tik maisto, bet ir kitoms Lietuvos pramonės šakoms atstovaujančios įmonės.
„Šiuo laikotarpiu pastebimai išaugo „Baltic Champs“ šviežių pievagrybių pardavimai tiek lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais, tiek su analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Prie pardavimų augimo prisidėjo ir nauja tendencija, kad pievagrybiai vis labiau vartojami ne tik šaltuoju metų laiku, bet ir vasarą, grilio sezonu, todėl kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujame ir su specialiai griliui skirtais pievagrybiais. Džiaugiamės, kad geri kainų pasiūlymai vartotojams pateikiami subūrus keletą Lietuvos gamintojų, tokiu būdu visi kartu galime prisidėti prie šalies ekonomikos atsigavimo“, – teigia „Baltic Champs“ Komercijos padalinio vadovas Saulius Grakavinas.
Langų ir aušinimo skysčius transporto priemonėms bei automobilinę kosmetiką gaminančios bendrovės „Lesta“ vadovas Mindaugas Stankevičius įsitikinęs, kad produkcijos pardavimų augimą, viena vertus, lemia žemesnės kainos bei atsiradęs didesnis poreikis keliauti automobiliu bei rinktis atostogas čia, Lietuvoje, arba kaimyninėse šalyse. „Kita vertus, manome, jog rinktis lietuviškas prekes vartotojus skatina ne tik žemesnė kaina, tačiau ir suvokimas, jog renkantis Lietuvos gamintojų produkciją, yra skatinama visos šalies ekonomika. Ir tik būdami vieningi, greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų“, – pažymi jis.
Kainų mažinimo kampanijoje – jau 80 partnerių
Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.
Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.
Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.
Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldva“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.
Taip pat prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir su Lietuvos gamintojais solidarizavosi kiti verslai. Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2”, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais siūlo „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujantiems Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą6
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...
-
A. Armonaitė lankosi programinės įrangos kūrimo įmonėje: Lietuva gali turėti naują vienaragį10
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu...
-
VPT vadovas: išvada dėl Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties – netrukus7
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) netrukus baigs rašyti išvadą dėl būsimo Nacionalinio stadiono komplekso koncesijos sutarties, žada įstaigos vadovas. Pasak Dariaus Vedricko, išvada bus paviešina šią arba kitą sa...