Quantcast

Skaitmeninės rinkodaros milžinas IMS žengia į Lietuvą

  • Teksto dydis:

„Sony Pictures Television Networks“ antrinė bendrovė, viena didžiausių skaitmeninės rinkodaros ir media planavimo įmonių Lotynų Amerikoje „IMS Internet Media Services“ (IMS) įsigijo tarptautinio daugiakanalės reklamos tinklo „Httpool“ kontrolinį akcijų paketą. „Httpool“ turi 19 padalinių Vidurio ir Rytų Europoje bei Azijoje, tarp kurių yra ir Lietuva.

Gavus reguliavimo institucijų patvirtinimą, bus sukurta pasaulyje viena stambiausių skaitmeninės rinkodaros ir reklamos pardavimų įmonių, vienijanti daugiau kaip 6000 agentūrų ir prekių ženklų visame pasaulyje bei turinti išskirtinę teisę atstovauti „Twitter“, „LinkedIn“, „Spotify“ ir daugiau kaip 5000 kitų pasaulinių ir vietinių leidėjų 30 šalių Lotynų Amerikos, Vidurio ir Rytų Europos, Azijos ir Ramiojo Vandenyno regionuose.

„Įsigijusi šį akcijų paketą, IMS turės galimybę plėstis kai kuriose didžiausią potencialą turinčiose Europos ir Azijos teritorijose ir sukurti visą pasaulį apimančią įmonių grupę. Dirbdamos kartu, IMS ir „Httpool“ grupės galės pasiūlyti kompleksinius skaitmeninės rinkodaros kampanijų vykdymo sprendimus, teikti pagalbą partneriams, besidalindamos žiniomis apie vietines rinkas, ir kurti naujas galimybes vietiniams leidėjams, reklamuotojams ir tūkstančiams skaitmeninių technologijų specialistų bei verslininkų“, – sako IMS vadovas ir steigėjas Gastón Taratuta.

Pasak G. Taratuta, iki šiol „Httpool“ tinklas ir komanda sugebėjo užimti puikias pozicijas tarptautinėje rinkoje, sukūrė pažangias reklamos technologijas, taip pat puoselėja tokias pačias vertybes versle kaip ir IMS. Sujungusios jėgas ir pasitelkusios nuolat plėtojamas inovacijas, atvirumą, kūrybiškumą ir partnerystę, dvi grupės turės reikšmingos įtakos pokyčiams tolimesnei skaitmeninei ekosistemai.

„Nuo šiol IMS ir „Httpool“ veikdamos kartu galės teikti geresnius pasiūlymus, dalytis tarptautinėmis praktikomis ir sprendimais, užtikrins palaikymą bei inovacijų kūrimą, o bendradarbiavimo rezultatus pajus tarptautiniai ir vietiniai partneriai. Be to, IMS glaudžiai bendradarbiauja su „EA“, „Foursquare“, „Snapchat“, „Twitch“, „Vevo“ ir „Waze“, todėl tikimės, kad šie partneriai atkreips dėmesį ir į Baltijos šalių rinkas“, – sako „Httpool“ vadovas Baltijos šalims Arnis Ozols.

Pasak A. Ozols, IMS yra sukūrusi plačią agentūroms ir reklamuotojams skirtą ugdymo platformą, kurią savo rinkose pristatys ir „Httpool“. Tapę viena grupe IMS ir „Httpool“ galės pasiūlyti ir vykdyti globalias kampanijas kartu su partneriais daugiau nei 65 pasaulio šalyse.

„IMS ir „Httpool“ bendradarbiavimas leis praplėsti universalų sprendimą vietines ar tarptautines kampanijas vykdantiems reklamuotojams, taip pat tinklams ir leidėjams, siekiantiems gauti finansinės naudos iš turinio daugybėje pasaulio sparčiausiai augančių besivystančių šalių rinkų“, – teigia „Sony Pictures Television“ pasaulinių tinklų prezidentas Andy Kaplan.

„IMS ir „Httpool“ vizija sutampa, tad negalėtume įsivaizduoti tinkamesnio partnerio. Šis sandoris – reikšmingas žingsnis „Httpool“ veikloje ir svarbus visų mūsų praeities pasiekimų pripažinimas. Bendradarbiavimas su IMS paspartins mūsų augimą ir leis plėtoti mūsų sprendimus pasauliniu mastu“, – sako „Httpool“ vadovas ir steigėjas Aljosa Jenko.

Pagrindinė IMS būstinė yra įsikūrusi Majamyje, bendrovės padaliniai įsteigti Brazilijoje, Meksikoje, Argentinoje, Kolumbijoje, Gvatemaloje, Panamoje, Peru, Ekvadore ir Urugvajuje.

„Httpool“ šiuo metu turi 19 padalinių, įsikūrusių Indijoje, Honkonge, Austrijoje, Bulgarijoje, Čekijos Respublikoje, Kroatijoje, Graikijoje, Vengrijoje, Kosove, Makedonijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovėnijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Ukrainoje ir Rusijoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių