- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Greičiausiai kiekvienas pirkėjas galėtų papasakoti ir draugiškų, ir ne tokių malonių susidūrimų su aptarnaujančiu personalu. Norėdamas pastebėti savo maloniausius ir ypatingu aptarnavimu pasižyminčius darbuotojus, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ mėnesio darbuotojų titulą atidavė į pačių klientų rankas – kas mėnesį renkami devyni geriausi darbuotojai visoje Lietuvoje. Rugsėjį tarp herojų pateko trys Vilniaus, du Kauno, po vieną Ukmergės, Kybartų, Marijampolės ir Elektrėnų parduotuvių darbuotoją.
Malonų elgesį pastebi net mažiausi klientai
Kas mėnesį parduotuvių klientai svetainėje ar mobiliojoje programėlėje pateikia nuo keliasdešimt iki kelių šimtų rekomendacijų mėnesio herojų titului. Vėliau iš jų komisija išrenka devynis darbuotojus, labiausiai nusipelniusius įvertinimo.
„Po kiekvieno apsilankymo „Maximos“ parduotuvėje mama vis girdavo moterį, dirbančią salotų skyriuje. Linksma ir rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Kartą su sūneliu apsilankėme pas ją ir mes. Maloniai nustebau, kai sūnui paprašius varškėtukų, jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją ir su šypsena pašnekino. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą pačią moterį, nes, anot jo, iš jos pirkti varškėtukai buvo skanesni“, – apie Marijampolės parduotuvėje dirbančią Aušrą rašė sužavėta pirkėja.
Lietuviško prekybos tinklo vadovė Kristina Meidė teigia, kad būtent tokius kiekvieną pirkėją su šypsena pasitinkančius darbuotojus šiuo projektu ir siekiama atrasti bei paskatinti.
„Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Tačiau negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K. Meidė.
Efektyviausias būdas pastebėti talentus
Dažniausiai darbuotojai giriami už paslaugumą, kurio pirkėjai kartais net nesitiki: vieni padeda surasti ir į krepšelį sudėti reikiamas prekes, kiti – kasoje pasaugo pirkėjos netyčia paliktą pensiją.
„Kartą atvažiavau įsigyti didelio kiekio buitinės chemijos prekių ir salėje buvusios darbuotojos paprašiau keleto dėžių, kad galėčiau jas susirinkti. Darbuotoja maloniai pasisiūlė atvežti dideliais kiekiais supakuotų reikiamų prekių tiesiai iš sandėlio, kad man nereikėtų vargti renkant prekes po vieną. Paėmusi mano vežimą ji iš sandėlio atvežė man prekių pilnas dėžes, kurios svėrė net 18 kg“, – rašė pirkėja, dėkojanti darbuotojai Agnei iš Kauno.
Bene jautriausia mėnesio istorija prekybos tinklą pasiekė iš Kybartų, kur dėkojama kasininkei Aušrai už pagalbą neįgaliai vyresnio amžiaus pirkėjai, kuriai darbuotoja padėjo surinkti visas prekes.
„Kiekvienas darbdavys svajoja suburti tokią komandą, kuri vardan kolegų ar klientų siektų padaryti viską, ką gali, o ne tik tai, kas būtina. Pastebėjome, kad geriausiai tokį elgesį skatina pastebėjimas ir įvertinimas komplimentu bei finansine premija ar dovana. Tad mėnesio herojų rinkimai ne tik padeda darbuotojams geriau jaustis darbo vietoje, jaustis vertinamiems, bet ir motyvuoja stengtis kuo geriau atlikti savo darbą“, – tendenciją pastebi K. Meidė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Bitė“ bandė apgauti buvusią klientę?24
Svarstydama nutraukti sutartį su mobiliojo ryšio paslaugų bendrove "Bitė Lietuva", kaunietė iš anksto į ją kreipėsi ir domėjosi, ar tebeturi jai neįvykdytų finansinių įsipareigojimų. Išgirdusi, kad neturi, apsisprend...
-
„Swedbank“ klientams pradeda veikti „Apple Pay“ mokėjimai
„Swedbank“ bekontakčių „Mastercard“ kortelių turėtojams pradeda veikti „Apple Pay“ mokėjimai. ...
-
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ laukia verdikto dėl gamybos ir reklamos1
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) atstovai ketvirtadienį vykusiame posėdyje išklausė „Vilniaus degtinės“ atstovų argumentus dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo „Čepkelių nealkoholinė ...
-
„Megos“ darbo laikas: kaip dirbs per šventes?3
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ informavo apie darbo laiką švenčių dienomis. ...
-
„Lietuvos geležinkelių“ paslaugos neįgaliesiems bus pritaikytos iki 2024 metų3
Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina iki 2024 metų labiau pritaikyti savo paslaugas neįgaliesiems, taip pat senjorams, šeimoms su mažais vaikais. ...
-
Trikdo IKEA reklama su V. Cololo atvaizdu: turėkite pagarbos!27
Dalį tautiečių papiktino prekybos tinklo IKEA „Facebook“ paskyroje besisukanti reklama. Joje pranešama apie prasidedančią atranką į trečiąjį projekto „Namų idėja su IKEA“ sezoną, kurioje matomas pirmadienį netikėta...
-
„Akropolių“ darbo laikas: paaiškėjo, kaip dirbs per šventes5
Pirmąją Kalėdų dieną Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ neveiks parduotuvės ir maitinimo bei kitų paslaugų ir pramogų erdvės. Kūčių dieną parduotuvės ir kitos įstaigos šiuose „Akropoliuose“ dir...
-
Alytiškių jau laukia atnaujinta „Maxima“
Antradienį Alytuje po atnaujinimo atsidarė lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė, įsikūrusi Likiškėlių g. 7. Į parduotuvės atidarymą iš viso investuota 1,2 mln. eurų: buvo atnaujintas fasadas, interjeras bei...
-
Lietuvos paštas neigia A. Širinskienės teiginius dėl patalpų nuomos4
Valstybės valdomas Lietuvos paštas neigia Seimo narės „valstietės“ Agnės Širinskienės teiginius, kad neseniai susisiekimo ministro atleista bendrovės valdyba leido įmonei išsinuomoti patalpas iš politine korupcija...
-
Gyventojai vėl gali naudotis „Mano VMI“ paslaugomis
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad klientai vėl gali naudotis visomis „Mano VMI“ paslaugomis. Sistema buvo laikinai nepasiekiama dėl atliekamų planinių elektroninių paslaugų srities atnaujinimo darbų. ...