Quantcast

Prekybos tinklo mėnesio darbuotojų rinkimuose žodį tarė net vaikai

  • Teksto dydis:

Greičiausiai kiekvienas pirkėjas galėtų papasakoti ir draugiškų, ir ne tokių malonių susidūrimų su aptarnaujančiu personalu. Norėdamas pastebėti savo maloniausius ir ypatingu aptarnavimu pasižyminčius darbuotojus, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ mėnesio darbuotojų titulą atidavė į pačių klientų rankas – kas mėnesį renkami devyni geriausi darbuotojai visoje Lietuvoje. Rugsėjį tarp herojų pateko trys Vilniaus, du Kauno, po vieną Ukmergės, Kybartų, Marijampolės ir Elektrėnų parduotuvių darbuotoją.

Malonų elgesį pastebi net mažiausi klientai

Kas mėnesį parduotuvių klientai svetainėje ar mobiliojoje programėlėje pateikia nuo keliasdešimt iki kelių šimtų rekomendacijų mėnesio herojų titului. Vėliau iš jų komisija išrenka devynis darbuotojus, labiausiai nusipelniusius įvertinimo.

„Po kiekvieno apsilankymo „Maximos“ parduotuvėje mama vis girdavo moterį, dirbančią salotų skyriuje. Linksma ir rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Kartą su sūneliu apsilankėme pas ją ir mes. Maloniai nustebau, kai sūnui paprašius varškėtukų, jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją ir su šypsena pašnekino. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą pačią moterį, nes, anot jo, iš jos pirkti varškėtukai buvo skanesni“, – apie Marijampolės parduotuvėje dirbančią Aušrą rašė sužavėta pirkėja.

Lietuviško prekybos tinklo vadovė Kristina Meidė teigia, kad būtent tokius kiekvieną pirkėją su šypsena pasitinkančius darbuotojus šiuo projektu ir siekiama atrasti bei paskatinti.

„Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Tačiau negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K. Meidė.

Efektyviausias būdas pastebėti talentus

Dažniausiai darbuotojai giriami už paslaugumą, kurio pirkėjai kartais net nesitiki: vieni padeda surasti ir į krepšelį sudėti reikiamas prekes, kiti – kasoje pasaugo pirkėjos netyčia paliktą pensiją.

„Kartą atvažiavau įsigyti didelio kiekio buitinės chemijos prekių ir salėje buvusios darbuotojos paprašiau keleto dėžių, kad galėčiau jas susirinkti. Darbuotoja maloniai pasisiūlė atvežti dideliais kiekiais supakuotų reikiamų prekių tiesiai iš sandėlio, kad man nereikėtų vargti renkant prekes po vieną. Paėmusi mano vežimą ji iš sandėlio atvežė man prekių pilnas dėžes, kurios svėrė net 18 kg“, – rašė pirkėja, dėkojanti darbuotojai Agnei iš Kauno.

Bene jautriausia mėnesio istorija prekybos tinklą pasiekė iš Kybartų, kur dėkojama kasininkei Aušrai už pagalbą neįgaliai vyresnio amžiaus pirkėjai, kuriai darbuotoja padėjo surinkti visas prekes.

„Kiekvienas darbdavys svajoja suburti tokią komandą, kuri vardan kolegų ar klientų siektų padaryti viską, ką gali, o ne tik tai, kas būtina. Pastebėjome, kad geriausiai tokį elgesį skatina pastebėjimas ir įvertinimas komplimentu bei finansine premija ar dovana. Tad mėnesio herojų rinkimai ne tik padeda darbuotojams geriau jaustis darbo vietoje, jaustis vertinamiems, bet ir motyvuoja stengtis kuo geriau atlikti savo darbą“, – tendenciją pastebi K. Meidė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių