- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Maxima“ pakvietė savo klientus dalyvauti kampanijoje „Maximoje“ pirkti apsimoka“ ir palyginti įprastų pirkinių krepšelių kainas su tokiais pačiais kitų parduotuvių prekių rinkiniais. Viena šio eksperimento dalyvių Laura sutiko pasidalyti savo apsipirkimo įpročiais ir su „Kauno diena“.
Krepšelio vertė – 7,76 euro
Televizijos žiūrovai galėjo ne kartą matyti, kaip prekybos tinklo „Maxima“ vaizdo klipe rodoma jauna mergina Laura kartu su laidų vedėja Livija Gradauskiene renkasi bulves, makaronus, kečupą, daržoves. Kasoje paaiškėja, kad merginos krepšelis kainavo 7,76 euro. Palyginti su kitais trimis prekybos tinklais, tai buvo nuo 1 iki beveik 4 eurų pigiau.
„Išties nuolat lankausi „Maximoje“, nes ji arti mano namų, ten pakankama prekių įvairovė, o ir kainos mane visiškai tenkina. Tikriausiai dėl to ir buvau pakviesta filmuotis, nes galėjau būti nuoširdi“, – teigė Laura.
Ji paprastai parduotuvėje apsilanko du arba tris kartus per savaitę. Specifinės mitybos mergina nesilaiko, tad perka įvairiausius produktus. „Paprastai mano krepšelyje būna pieno pakelis, sūris, šviežios vištos blauzdelės ar krūtinėlė, brokoliai, pomidoriukai, salotos, bananai“, – pasakojo Laura.
Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus.
Per vieną apsilankymą mergina paprastai sumoka apie 10 eurų. „Kartais, kai perku dar ir draugo dalį, išleidžiu šiek tiek daugiau. Retkarčiais nusprendžiu gausiau apsipirkti savaitei, tada pirkiniams skiriu apie 20 eurų“, – sakė ji.
Pirmenybė šviežumui
Laura tikino nesanti akcijų medžiotoja, bet kartu ir neišlaidaujanti bei racionaliai planuojanti apsipirkimą. „Jei prekė yra ilgo vartojimo, pavyzdžiui, makaronai ar higienos reikmenys, aišku, kad atkreipiu dėmesį į nuolaidas. Turiu „Ačiū“ kortelę, kuri irgi padeda sutaupyti. Kitus produktus renkuosi pagal šviežumą ir akcijų nesivaikau“, – tvirtino mergina.
Pasak jos, bendras kainų lygis apsiperkant „Maximoje“ kaskart būna panašus, nes čia daug prekių, kurių kainos yra mažesnės nei kitur, o kartu su tais pirkiniais, kuriems pritaikoma nuolaida, gaunama įprasta merginos išlaidų suma – apie 10 eurų. „Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus“, – dalijosi savo racionalaus apsipirkimo patirtimi Laura. „Maxima“ specialiu „Mažos kainos garantijos“ ženklu pažymi ir tas prekes, kurios rinkoje yra pigiausios.
Dalyvauja įvairūs žmonės
Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į kampaniją „Maximoje pirkti apsimoka“ prekybos tinklas pakvietė įvairius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms bei gausioms šeimoms. „Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: „Mažos kainos garantijos“ programa, akcijų gausa, „Ačiū“ lojalumo programos teikiamos naudos, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių asortimentas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik pagal tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad „Maximoje“ pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Šioje kampanijoje klientai renkasi savo įprastus produktus „Maximoje“, paskui prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad „Maximoje“ įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.
Visus kampanijos dalyvius ir jų krepšelius rasite www.maxima.lt/palyginome.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas23
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada14
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis4
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade60
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...