- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Password 2023“ konferencijoje išrinkta efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija – apdovanojimą pelnė prekių ženklas „Pildyk“ už originalią integraciją, bendradarbiaujant su populiariomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“. Kampaniją „Pildyk“ įgyvendino kartu su partneriais: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „The Chocolate“ ir „Critical“.
„Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. „Pildyk“ yra ne tik linksmas ir draugiškas prekinis ženklas – mes esame paslauga, kuria itin paprasta ir nebrangu naudotis. Išliekame populiariausiu išankstinio mokėjimo paslaugų prekiniu ženklu, todėl ir toliau stengsimės vartotojams pasiūlyti ne tik pigesnes, bet ir jų poreikius labiausiai atitinkančias paslaugas“, – komentuoja „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Efektyviausios didelio biudžeto pardavimo skatinimo kampanijos kategorijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir „Swedbank“.
Sulaukė didelio susidomėjimo
Stulbinamo populiarumo sulaukusi kampanija, viršijo visus turėtus lūkesčius. „Pildyk“ klientams pristatė riboto leidimo belaidės ausinės, sukurtas kartu su žymiomis ir visų pamėgtomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“.
„Ši kampanija – išties netradicinė ir net šiek tiek rizikinga, tačiau pasiekti rezultatai atperka viską. „Pildyk“ prekių ženklas alsuoja laisve ir nuolatiniu smalsumu. Mes ne tik sukūrėme unikalų produktą – belaides ausines su garsiais atlikėjais, bet ir suteikėme galimybę Lietuvos jaunuoliams pasidžiaugti riboto leidimo mylimos grupės atributika. Visos ausinės buvo iššluotos vos per 5 dienas, vietoje planuotų kelių savaičių“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi D. Jonušienė.
Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu.
D. Jonušienės teigimu, Lietuvoje tik nedidelė dalis atlikėjų turi sukūrę savo atributiką, o prekių ženklų ir muzikos pasaulio kūrėjų bendradarbiavimo pavyzdžių pasitaiko retai.
„Supratome, kad įprastos reklaminės prekės ženklo ausinės klientų nesudomins, todėl sugalvojome bendradarbiauti kartu su populiariausiomis grupėmis „Saulės kliošas“ bei „Flying Saucer Gang“ ir sukurti kokybiškas, riboto leidimo belaides ausines su šių atlikėjų atributika“, – sakė prekių ženklo vadovė.
Keitė klientų įpročius
Didelė dalis „Pildyk“ paslaugomis besinaudojančių klientų įpratę pildyti telefono sąskaitas fizinėse vietose – parduotuvių kasose, terminaluose, degalinėse, kioskuose. D. Jonušienės teigimu, tai yra lėtas ir klientui nepatogus būdas, kuris kasmet vis labiau prarandantis savo populiarumą.
Nauja kampanija buvo siekiama klientams pasiūlyti rinktis patogesnius ir išmanesnius sąskaitos papildymo būdus. „Pildyk“ ženklo vadovė papildo, kad su šia kampanija siekta operatoriaus paslaugomis jau ne vienerius metus besinaudojančius klientus paskatinti išbandyti pildyti sąskaitą internetinėje svetainėje pildyk.lt ar programėlėje „Mano Pildyk“ per e-bankininkystę.
Sąskaitos pildymas el. būdu yra gerokai paprastesnis, optimalesnis, patogesnis mokėjimo būdas. Išmanus sąskaitos pildymas ne tik sutaupo brangų laiką, bet gali būti atliekamas vos keliais paspaudimais – sąskaitą galima pasipildyti telefone ar kitame išmaniajame įrenginyje vos prireikus.
Praėjusiais metais „Password 2022“ konferencijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kampanija. Jį efektyviausios didelio biudžeto rinkodaros kampanijos kategorijoje atnešė įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“.
2021-aisiais efektyviausia kampanija „Password“ konferencijoje pripažinta „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdžio kampanija.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Neradus tinkamo kandidato vėl ieškoma Žemės ūkio duomenų centro vadovo
Neradus tinkamo kandidato iš naujo skelbiamas Žemės ūkio duomenų centro vadovo konkursas. ...
-
„Grindos“ vadovas A. Griškevičius palieka postą3
Vilniaus kelių ir gatvių, lietaus nuotekų tinklų priežiūros ir plėtros, viešųjų miesto teritorijų priežiūros įmonės „Grinda“ vadovas Andrius Griškevičius palieka įmonę. ...
-
„Maximai“ paskelbus juokingai mažas kainas, pirkėjai plūstelėjo į parduotuves: prekes šluote šluoja9
Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę ...
-
Inovatyvumu – tvarios ateities link
Nepriklausomybę atkūrusioje Lietuvoje prieš 30 metų pirmąja investuotoja tapo JAV kompanija „Philip Morris International“ (PMI). Šiandien šio fabriko Klaipėdoje gaminama produkcija pagal eksporto dalį – antra lietuv...
-
Netikėta: dauguma naujųjų „iPhone“ modelių kainuos pigiau nei pernai1
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradeda išankstinę „iPhone 15“ telefonų prekybą. Paaiškėjo ir visų modelių kainos – dauguma jų mažesnės, nei praėjusiais metais išankstinėje prekyboje pard...
-
„Švyturio“ alaus someljė: kaip užkariaujamos teisėjų ir vartotojų širdys
Klaipėdos alaus daryklos „Švyturys“ aludariai, pirmieji šalyje pristatę nealkoholinių alaus skonių paletę, šiemet turi lūkesčių tęsti pergalingus pasirodymus konkursuose – tarptautinėje arenoje ketinama varžyti...
-
V. Benkunskas ir G. Bakanas: modernus šilumos siurblys pigins energiją, mažins taršą3
Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) ketvirtadienį oficialiai pradėjo didžiausio Baltijos šalyse beveik 9 megavatų (MW) galios šilumos siurblio statybas. ...
-
Lietuviai „Teleloto“ išsidalino milijoną eurų: laimėtojai jau žino, kur išleis pinigus9
Dvi rugsėjo savaites besitęsusios „Teleloto“ Aukso puodo dalybos laimėtojais pavertė daugiau nei 2600 lietuvių. Sumas nuo 100 iki 100 tūkst. eurų susižėrę žaidėjai skuba atsiimti prizų – ir dalijasi viena už kitą įdomesnėmis ...
-
„Jozitai“ – blogos žinios: turės sumokėti šimtatūkstantinę baudą?9
Degalų prekybininkei bendrovei „Jozita“ nepavyko apskųsti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) liepą jai skirtos 95,5 tūkst. eurų baudos. ...
-
Lietuvos paštas į paštomatų plėtrą Latvijoje ir Estijoje investuos 4 mln. eurų1
Lietuvos paštas į paštomatų tinklą „LP Express“ Latvijoje ir Estijoje investuos daugiau negu 4 mln. eurų, o tinklą trijose Baltijos šalyse sudarys daugiau nei 700 paštomatų, trečiadienį pranešė Lietuvos p...