Quantcast

Penkeri sėkmingos plėtros metai: „Hegelmann Logistics“ sustoti nežada – klientai giria už drąsą

  • Teksto dydis:

Intensyvi plėtra, procesų tobulinimas ir laukiantys nauji iššūkiai – taip pastarąjį penkmetį ir tolimesnes perspektyvas apibūdina logistikos bei sandėliavimo paslaugas teikiančios bendrovės „Hegelmann Logistics“ direktorius Andrius Šumskis.

Sustoti nežada

„Hegelmann Logistics“ į plėtrą žiūrėjo atsakingai ir ją planavo etapais: pradėję nuo 3000 kv. m sandėlio, išaugo į 20 200 kv. m logistikos centrą, kuriame šiuo metu sandėliuojama daugiau nei 26 tūkst. prekių rūšių, o per dieną iškraunama ir pakraunama apie 2 tūkst. palečių krovinių.

„Per penkerius metus praėjome skirtingus bendrovės vystymosi etapus. Pradėję dirbti tik su keliais klientais, palaipsniui tapome dideliu, bet lanksčiu logistikos centru, siūlančiu individualius logistikos ir sandėliavimo sprendimus daugiau nei 55 klientams.

Įmonės nuotr.

Išplėtėme savo paslaugų sąrašą: dalį sandėlio patalpų skyrėme griežtai saugomoms akcizinėms prekėms, pradėjome teikti markiravimo ir perpakavimo paslaugas. Naujausias mūsų žingsnis – atidaryta specializuota 1000 kv. m smulkių prekių atrinkimo zona, skirta sėkmingam elektroninių parduotuvių klientų aptarnavimui“, – pastaruosius penkerius intensyvios plėtros metus apibendrino „Hegelmann Logistics“ vadovas.

2019 metais „Hegelmann Logistics“ pradėjo teikti ir dar vieną – vietinio pervežimo – paslaugą vilkikais, skirtais gabenti šaldytus ir atvėsintus produktus.

Andrius Šumskis. Įmonės nuotr.

„Kasmet bendrovė plėtėsi 80–90 proc. Šis tempas neabejotinai šiek tiek sumažės, todėl jau dabar didesnę dalį energijos skiriame efektyvumo ir stabilumo procesų tobulinimui. Mes nenustygstame vietoje ir ieškome naujų iššūkių, įdomių plėtros projektų“, – komentavo A. Šumskis.

Rinkosi patyrusius

Jau dvejus metus su „Hegelmann Logistics“ bendradarbiaujančio prekių ženklo „Candy POP“ bendraįkūrėjas Dominykas Juškys teigia, kad sandėliavimo ir logistikos paslaugos atitiko sparčiai besiplečiančios įmonės poreikius.

Vien per šį laikotarpį įmonės sandėliuojamų prekių kiekiai išaugo tris kartus, tačiau tai netapo iššūkiu patyrusiai logistikos bendrovei, priešingai, turėjo įtakos logistikos centro plėtrai.

Dominykas Juškys. Įmonės nuotr.

„Renkantis partnerius pagrindinis kriterijus mums buvo pajėgumai ir tvarka tiek sandėliuose, tiek informacinėse sistemose. Visa tai ir dar daugiau mes radome bendradarbiaudami su „Hegelmann Logistics“. Esame tikri, kad su prekių srautų valdymu susiję klausimai yra sprendžiami profesionalų, kurie viską daro sistemingai – tai mums itin svarbu: ir kasdienei veiklai, ir tolesnei plėtrai“, – komentavo D. Juškys.

Kitos „Hegelmann Logistics“ stiprybės, kurias pastebėjo per dvejus bendradarbiavimo metus – komanda nebijo iššūkių ir skatina jų nebijoti kitus. Jei yra problemų, kalba apie iškylančius iššūkius, ieško sprendimų – tas itin svarbu bendradarbiavimo sėkmei.

Bendradarbiauja nuo pirmųjų dienų

„Kauno grūdai“ su „Hegelmann Logistics“ bendradarbiauja beveik penkerius metus – tapo vienu pirmųjų klientų. Kaip prisiminė „Kauno grūdų“ logistikos vadovas Arnoldas Gečas, pradėdami kartu dirbti daug diskutavo, ieškojo būdų pagreitinti, efektyvinti procesus, o tai padėjo tobulėti abiem pusėms.

Arnoldas Gečas. Įmonės nuotr.

„Esame vieni didžiausių maisto produktų gamintojų Baltijos šalyse, didžioji dalis mūsų partnerių – tarptautinės kompanijos, todėl itin dideli reikalavimai yra keliami kokybei: sandėlio, darbo ir procesų. Ne mažiau svarbus produkto, žaliavos atsekamumas ir, be abejo, kokybė: temperatūros, drėgmės, švaros užtikrinimas. Visus bendradarbiavimo metus „Hegelmann Logistics“ atitinka aukščiausius mūsų keliamus reikalavimus“, – kalbėjo A. Gečas.

Pirmieji „Kauno grūdų“ užsakymai, kuriuos sėkmingai įvykdė „Hegelmann Logistics“ – 2,5 tūkst. paletinių vietų sandėlyje, čia laikytos 6 skirtingų pavadinimų prekės. Šiuo metu sandėliuojamos daugiau kaip 300 skirtingų pavadinimų prekės, o paletinės vietos užima daugiau kaip 11 tūkst.

Įmonės nuotr.

Bendradarbiavimas prasidėjo nuo sandėliavimo paslaugos, vėliau aktualus tapo ir vietinis pervežimas, papildomos paslaugos, tokios kaip prekių markiravimas ar perpakavimas – augant bendrovės poreikiams, prie jų itin sėkmingai prisitaikė ir „Hegelmann Logistics“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių