Quantcast

„Paysera LT“ klientai atakuojami melagingais sukčių skambučiais: imtasi priemonių

  • Teksto dydis:

Didžiausia Lietuvos elektroninių pinigų įstaiga „Paysera LT“ sulaukė klientų pranešimų, kad telefoniniai sukčiai, prisistatantys „Paysera LT“ darbuotojais, iš privačių klientų ir smulkių įmonių sąskaitų bando inicijuoti mokėjimus į internetines žaidimų platformas.

„Telefoniniai sukčiai prisistato esantys „Paysera LT“ darbuotojai, kurie tariamai atlieka sistemos veikimo patikrinimą. Pokalbio metu bandoma išgauti konfidencialią informaciją bei atlikti mokėjimus per programėlę į internetines žaidimų platformas. Nors telefoninių sukčių taktika gali skirtis, priminsiu, kad „Paysera LT“ darbuotojai niekada neprašo nurodyti savo prisijungimo duomenų, PIN kodų, mokėjimo kortelės CVV numerio ar slaptažodžių, todėl prašome žmonių būti budriais“, – sako Šarūnas Krivickas, „Paysera LT“ kibernetinio saugumo vadovas.

Pasak Š. Krivicko, sulaukus panašių skambučių, kuriais prašoma atlikti kokias nors pinigines operacijas, rekomenduojama apie tai iškart pranešti policijai ir elektroninių pinigų įstaigos aptarnavimo centrui.

„Telefoniniai sukčiai dažniausiai skubina adresatą atlikti tam tikrus veiksmus kuo greičiau, todėl išgirdus prašymą telefonu pervesti pinigų ar autorizuoti mokėjimą pirmiausia reikėtų sustoti ir susimastyti”, – teigia Š. Krivickas.

„Paysera LT“ apie įtartinus skambučius klientams nedelsiant pranešė policijai ir informavo klientus apie galimus sukčių skambučius, taip pat ėmėsi papildomų klientų saugumo užtikrinimo priemonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių