Quantcast

Naujas prekybos tinklas – rimtas konkurentas senbuviams

Lietuvos ekonomikai ir vidaus vartojimui augant, statybinių medžiagų, remonto, buities ir sodo, daržo reikmenų pardavėjai sako, kad žmonės skuba tvarkytis namus. Bet konkuruoti parduotuvių tinklams, anot jų, tenka dėl to paties pirkėjo, o mažinti kainų nebėra kur – daromos tik atskiros akcijos ar nuolaidos. Naujai į rinką ateinantis dar vienas tinklas, senbuvių akimis, revoliucijos nepadarys.

Į statybinių medžiagų ir buities prekių parduotuvę Klaipėdoje Latvijos tinklas „Depo“ investavo 27 mln. eurų.

Apie porą savaičių veikiančios parduotuvės savininkai nei žodžiu, nei raštu komentarų neteikia, nors iš pradžių žadėjo. Tokia savininko politika. Neoficialiai teigiama, kad „Depo“ planuoja atidaryti dar kelias parduotuves Lietuvoje – Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje.

Klaipėdoje atidarytą parduotuvę apžiūrėję pirkėjai sako, kad prekių pasirinkimas atrodo tikrai platus.

Tuo tarpu rinkos senbuviai – „Ermitažas“ ir „Moki–Veži“ – į tyliai atėjusį konkurentą žiūri rimtai, nes sako konkuruojantys dėl tų pačių pirkėjų, nes, padidėjus galimybei rinktis, žmonių nepadaugės. „Senukai“ naujo žaidėjo atsiradimo nekomentuoja. Kainos visuose tinkluose, kaip ir asortimentas, esą labai panašios.

„Vertiname labai rimtai, kaip ir kiekvieną konkurentą. Kitas dalykas, aišku, mūsų rinka ir mūsų segmentas yra pakankamai įtemptas ir kiekvienoje mažoje rinkoje kiekvieno naujo žaidėjo atsiradimas yra pakankamai didelis iššūkis“, – aiškina „Moki–veži“ marketingo vadovė Jurga Petrauskienė.        

„Ermitažo“ ir „Moki-Veži“ atstovų teigimu, namų apyvokos, sodo, daržo, statybinių medžiagų, buities ir panašios prekės yra ne pirmo būtinumo. Tai – ne maistas, todėl pirkėjų aktyvumas tiesiogiai susijęs su statybomis ir su atlyginimų dydžiais.          

„Verslas yra pakankamai sudėtingas, labai priklauso nuo vartojimo ir kiek jis auga ar ne, – tikina „Ermitažo“ Pardavimų ir rinkodaros skyriaus direktorė Irena Tėvelienė. – Pirkėjai dabar labai aktyviai ieško kokybiškų prekių ir jie labai akyli – eina į vieną tinklą, į antrą, į trečią. Lygina kainas tarpusavy ir po to jau atlieka sprendimą. Daug informacijos jie randa ir internete.“        

„Kainos yra rinkoje panašios. Rinka pati diktuoja sąlygas ir konkurentas paprasčiausiai neišsilaikys mūsų rinkoje, jei jis sukels kainas, arba pats žlugs, jei jis tas kainas pasidarys pernelyg žemas“, – sako „Moki–veži“ marketingo vadovė J. Petrauskienė. – Naujasis konkurentas ateina būtent į tą segmentą, į vidutinių ar žemesnių pajamų pirkėjo segmentą, kuris labai aktualus ir mums.“   

Latvijos „Depo“ įsikūrė netoli vietos, kur anksčiau veikė „Bauhof“ parduotuvė. Šis penkias statybos ir sodo reikmenų parduotuves Lietuvoje valdęs Estijos prekybininkas prieš trejus metus bankrutavo, patyręs 19 mln. eurų nuostolį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pilietis

Pilietis portretas
Smegenys prasiplaukite,nei vienoje tokioje mažoje salyje dar neteko matyti tiek parduotuvių kaip Lietuvoje.Gyventojų tiek nera ,kiek parduotuvių yra.Manau del zemes perka arba nuomuoja toms parduotuvėms, dings manau tos parduotuves,nes tijetina yra numatyta kitiem tikslams įžengti i Lietuvą.

antanas

antanas portretas
cia neilgam tos kainos . pasikels kaip ir visur , ziurekit kaip Lidl buvo pigiai o kas dabar -viskas subringo

rm

rm portretas
Jeigu jau apie kainas, tai Depo tikrai nemažai prekių daug mažesne kaina nei mūsų senbuvių prekybos tinkluose. Pats dažnai perku smulkmenas įmonei tai kainas pukiai galiu palyginti. Jeigu kainų po atidarymo Depo nekels, tai rinką tikrai sujudins, ir iš to laimės pirkėjas.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių