- Eleonora Budzinauskienė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusią savaitę įsteigta asociacija Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacija (LMVVK) sujungė daugiau kaip 100 vežėjų. Mažos ir vidutinės įmonės sudaro didžiąją dalį visų šalies vežėjų.
„Konfederacija steigiama siekiant telkti ir tinkamai atstovauti mažų ir vidutinių vežėjų interesams, kuriant tvarią, konkurencingą, inovacijoms palankią verslo aplinką Lietuvoje“, – sako konfederacijos prezidentas Erlandas Mikėnas.
Jo teigimu, naujos asociacijos poreikis kilo dėl nepakankamo mažų ir vidutinių vežėjų interesų atstovavimo. Taip pat dėl pastaruoju metu susikaupusių ir nesprendžiamų mažųjų vežėjų problemų – diskriminacinio minimalaus atlyginimo koeficiento padidinimo, darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo ir jiems nustatytų kvotų, reinvesticinio pelno mokesčio panaikinimo, konstruktyvių derybų su Rusijos Federacija dėl leidimų ir „Žaliojo kurso“ infrastruktūrinės plėtros.
Erlandas Mikėnas, konfederacijos nuotr.
Tik visi kartu galime išspręsti šiuo metu kylančius vis didesnius iššūkius transporto sektoriuje.
„Matome, kad pastaruoju metu vežėjams iškilo rimtų iššūkių ir sunkumų, tokių kaip Mobilumo paketas, mokestinė našta, kuri sunkina vežėjų gyvenimą. Didžiosios transporto įmonės jau masiškai palieka Lietuvą ir iškelia verslus į kitas šalis. Apie tai svarsto didžioji dalis vežėjų, deja, mažoms bendrovėms sudėtingiau išsikelti dėl papildomų išlaidų. Neturėdamos finansinių galimybių, jos lieka, bet balansuoja ant bankroto ribos. Todėl norime telkti būtent mažus ir vidutinius vežėjus spręsti jų problemas, stabdyti vežėjų įmonių emigraciją iš Lietuvos“, – sako konfederacijos tarybos pirmininkas Vytautas Milėnas.
Pagrindiniai konfederacijos steigėjai yra asociacija „Vilniaus vežėjų klubas“ ir asociacija „Kauno vežėjų klubas“. Įkūrimo metu konfederacija suvienijo per 100 vežėjų įmonių, kurios valdo apie 4100 krovininių transporto priemonių, jose dirba apie 7000 darbuotojų.
„Kviečiame visas mažas ir vidutines transporto ir logistikos įmones jungtis prie sukurtos konfederacijos. Tik visi kartu galime išspręsti šiuo metu kylančius vis didesnius iššūkius transporto sektoriuje“,– sako konfederacijos viceprezidentas Raimondas Vėlavičius.
Konfederacijos nariais gali būti visos tiek keleivinio, tiek krovininio transporto bendrovės ar teikiančios su šiuo verslu susijusias paslaugas, taip pat ir kitos organizacijos, susijusios su kelių transporto paslaugų verslu.
Pasak šios konfederacijos viceprezidento Anatolijaus Ašmankevičiaus, ketinama bendradarbiauti su visomis vežėjus vienijančiomis asociacijomis, valstybinėmis institucijomis, socialiniais partneriais, kad būtų pasiektas pagrindinis tikslas – sudaryti palankias verslo sąlygas ir mažesniems vežėjams, kad valstybinės institucijos išgirstų ir jų problemas, kurios pastaruoju metu buvo atsidūrusios verslo paraštėse.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
GIPL rangovė „Alvora“ kaltina energetikos institucijų vadovus šmeižtu
Pagrindinė Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybos rangovė „Alvora“ šmeižtu kaltina energetikos ministrą, GIPL užsakovės „Amber Grid“ bei Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) vadovus, ta...
-
„BaltCap“ afera: aiškėja, kas galėjo nutikti su dingusiais milijonais1
Buvęs „BaltCap Infrastructure Fund“ partneris Šarūnas Stepukonis į Estijos azartinių lošimų organizavimo kompanijos „OB Holding 1“ sąskaitą Lietuvoje galėjo pervesti 31,6 mln. eurų, praneša „Verslo ...
-
Žmonėms su negalia įgyti vairuotojo pažymėjimą – misija (ne)įmanoma: „Regitra“ teisinasi2
Bandžiusi įgyti vairavimo teises, negalią turinti moteris susidūrė su netikėta kliūtimi – paaiškėjo, kad „Regitra“ neturi jos negaliai pritaikyto automobilio. Moteris dėl tokios situacijos pateikė skundą Lygių galimybių ko...
-
VŠT iš „Veolios“ jau gavo 9,5 mln. eurų už taršos leidimus, likusių lėšų tikisi netrukus
Vilniaus miestas ir Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) iš Prancūzijos energetikos grupės „Veolia“ jau atgavo dalį Stokholmo arbitražo pernai lapkritį priteistos sumos – 9,5 mln. eurų už įmonės 2002–2017 metais ...
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla8
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė69
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...