Quantcast

„Maximos“ herojai rugpjūtį pasižymėjo supratingumu, kantrybe ir empatija

  • Teksto dydis:

Užsukus apsipirkti į parduotuvę daugeliui turbūt bent kartą yra tekę susidurti su darbuotojais, kurių paslaugumas ir pasiryžimas padėti viršijo visus lūkesčius. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ tokius darbuotojus laiko savo herojais ir juos pastebėti skatina visus parduotuvių lankytojus. Rugpjūčio mėnesį herojais tapę prekybos tinklo darbuotojai ir vėl pasižymėjo kilniais poelgiais, nuoširdžia pagalba pirkėjams ir išskirtine kantrybe bei supratingumu.

Prireikus pagalbos – nugaros neatsuka

Devyni rugpjūčio darbuotojai-herojai, kaip ir kiekvieną mėnesį, išrinkti įvertinus „Maximos“ klientų pateikiamus atsiliepimus ir padėkas. Rugpjūtį jų sulaukta ne vieno šimto.

Štai senjorė iš laikinosios sostinės už pagalbą ir rūpestį dėkojo vienos Kauno „Maximos“ salės darbuotojui, kuris garbaus amžiaus moteriai padėjo išsirinkti ir pasimatuoti batus. Darbuotojas atnešė klientei kėdę prisėsti ir padėjo jai avalynę apsiauti, patarė, kaip tinkamą apavą išsirinkti. „Noriu labai pagirti šį itin paslaugų darbuotoją“, – rašė pirkėja.

Pavyzdžių, kuomet parduotuvių darbuotojai skubėjo į pagalbą pirkėjams, rugpjūtį būta ne vieno. Kita garbaus amžiaus „Maximos“ klientė Kaune dėkojo parduotuvės darbuotojui, kuris nepagailėjo kelių minučių ir padėjo įdėti į laikrodį nusipirktas baterijas. To pirkėjai niekaip nepavyko padaryti pačiai.

Tuo metu Pakruojo „Maximoje“ apsilankęs negalią turintis pirkėjas taip pat norėjo pasidalinti gera savo patirtimi. Salės darbuotoja klientą neįgaliojo vežimėlyje ne tik palydėjo prie reikiamų prekių lentynos ir padavė reikiamus produktus, bet ir panešiojo prekių krepšelį, kol klientas apsipirkinėjo, ir padėjo jį nusinešti iki kasų. „Šioje parduotuvėje lankausi pirmą kartą, tačiau likau labai maloniai nustebintas tiek mandagus personalo, tiek parduotuvės tvarkos bei prekių gausos“, – savo atsiliepimą paliko pirkėjas.

Už malonų bendravimą dėkojo net ir pratrūkęs klientas

Klientų atsiliepimai taip pat rodo, kad parduotuvių darbuotojai neretai net ir nemaloniose situacijose geba išlikti profesionalūs, išlaikyti savitvardą, padrąsinti pirkėjus ir pakelti jų nuotaiką, o kartais netgi sugerti per dieną susikaupusias neigiamas klientų emocijas.

Štai „Maximos“ parduotuvėje Vilniuje apsipirkęs gyventojas pripažino, kad būtent tokioje situacijoje privertė atsidurti informacijos kasoje dirbusią prekybos tinklo darbuotoją. Nepaisant to, darbuotoja bendravo maloniai ir stengėsi kuo geriau išspręsti situaciją.

„Į parduotuvę užsukau po išties prastos darbo dienos ir visai nepelnytai užsipuoliau informacijos kasoje dirbusią merginą dėl negaliojusios traškučių akcijos. Noriu padėkoti ir kartu atsiprašyti darbuotojos. Į mano nemalonų elgesį ji neatsakė tuo pačiu, liko rami ir labai profesionaliai atliko savo darbą. Ne kiekvienas tokioje situacijose sugebėtų išlikti toks mandagus. Tikrai šauni darbuotoja, kuriai linkiu kuo rečiau susidurti su tokiais piktais klientais, koks tądien buvau aš“, – savo patirtami dalijosi pirkėjas.

Tuo metu kitos „Maximos“ parduotuvės Vilniuje klientė buvo sužavėta savitarnos kasų darbuotojos pagalba, kuri iš parduotuvės pirkėjai leido išeiti geros nuotaikos nepaisant pamestos „Maximos“ lojalumo kortelės.

„Tik prie kasų supratau, kad kažkur pamečiau savo „Maximos“ kortelę. Nežinodama, ką daryti, kreipiausi į šalia buvusią darbuotoją, kuri nuramino, nuoširdžiai padėjo ir patarė, ką daryti. Po dešimties minučių jau turėjau naują kortelę. Dėl to namo grįžau ne tik su pirkinių krepšiais, bet ir puikia nuotaika. Jei ne ši darbuotoja, ji galėjo būti gerokai subjurusi“, – pasakojo klientė.

Nuoširdus darbuotojų paslaugumas – ne atsitiktinumas

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė sako, kad šie darbuotojų geranoriškumo, paslaugumo ir malonaus aptarnavimo pavyzdžiai nėra pavieniai. Interneto svetainėje, mobiliąja programėle ar telefonu klientai kas mėnesį pateikia po kelis šimtus savo padėkų „Maximos“ darbuotojams visoje Lietuvoje. Anot E. Dapkienės, tai yra nuoseklių pastangų kurti motyvuojančią, draugišką ir darbuotojus įgalinančią darbo aplinką rezultatas.

„Nuosekliai investuojame į kuo geresnių sąlygų savo darbuotojams užtikrinimą, jiems patrauklią motyvacinę sistemą ir kitus suteikiamus privalumus. Tai neabejotinai atsispindi ir darbuotojų pastangose, bendravime su klientais, aptarnavimo kokybėje. Labai didžiuojamės tuo, kad turime tikrų herojų, kurie yra ne tik puikūs darbuotojai, bet supratingi, užjaučiantys ir visuomet pasirengę padėti žmonės“, – sako E. Dapkienė

„Maximos“ herojų iniciatyva tęsiama jau daugiau kaip metus. Per šį laikotarpį, remiantis klientų pateiktais atsiliepiamais, išrinkta daugiau kaip pusantro šimto darbuotojų-herojų, kuriems suteiktos papildomos paskatos ir apdovanojimai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Greta

Greta portretas
Net jei badauciau neiciau vergauti uz minimalia alga,tikri herojai kad dirba uz "ACIU"

Nuomone

Nuomone portretas
Tuoj tu heroju neliks viska automatizuoja

jo zmogeliai verti pagarbos

jo zmogeliai verti pagarbos portretas
ne kiekvienas eis ten dirbti uz minimalia alga .kas is tu padeku geriau algas pakeltu zmones sunkiai dirba,kai pagalvoji tai graudu darosi.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių