- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tarptautinė masinės komunikacijos su klientais sprendimų įmonė „Airship“ ir daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS“ bendradarbiaus ir užtikrins savalaikę informacijos sklaidą administruojamų namų klientams visoje Lietuvoje.
Nuo vasario mėnesio „Airship“ klientų įtraukimo platforma suteikė galimybę „Mano BŪSTUI“ automatizuoti komunikacijos su klientais procesus. Nuo šiol bendrovės paslaugomis besinaudojantys klientai visą aktualią informaciją apie jų būsto priežiūrą gaus sistemingai ir automatizuotai: per savitarnos portalą ir mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“, elektroniniu paštu bei trumposiomis SMS žinutėmis.
Toks sprendimas neabejotinai pagerins klientų informavimą ir leis laiku atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus nuotoliniais kanalais. Be to, sistema leis stebėti, valdyti ir, priklausomai nuo klientų poreikio, tobulinti komunikacijos procesus.
Toks bendradarbiavimas yra „Mano BŪSTO“ strategijos, kuria siekiama skaitmeninti ir automatizuoti visus verslo procesus, dalis. Tai įgyvendinus, bus galima kokybiškiau ir greičiau aptarnauti klientus skaitmeninėje erdvėje. Automatizavus komunikaciją su klientais įmonė planuoja daugiau kaip 30 proc. sumažinti įeinančių klientų skambučių į klientų centrą skaičių.
„Remdamiesi daugiamete verslo patirtimi mes sukūrėme išsamų kliento dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą, todėl dabar, dėka „Airship“, galėsime atsakyti į klientų klausimus dar prieš jiems kreipiantis į mus. Tikimės, kad dėl to gerokai sutrumpės laikas, kurį mūsų klientų aptarnavimo darbuotojai skiria atsakymams į klausimus, o mes galėsime geriau suprasti klientus, jų veiksmus, pageidavimus ir tokiu būdu geriau įsigilinsime į tai, kas svarbu klientui“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.
„Airship“ vykdomasis direktorius Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai Patrickas Mareuillas pastebi, kad šiandien viso pasaulio verslai suvokia, jog klientų pratinimas naudotis skaitmeniniais įrankiais yra svarbiausias faktorius, siekiant suteikti naujos kartos kokybiškas paslaugas ir kurti stipresnius ir vertingesnius tarpusavio santykius.
„Džiaugiamės, kad „Mano BŪSTAS“ prisijungė prie „Airship“. Dabar, dirbdami kartu, galėsime greičiau realizuoti išsikeltus tikslus tiek gerinant komunikavimą su aptarnaujamų namų klientais, tiek didinant verslo vertę“, – teigia P. Mareuillas.
Pirmuoju etapu „Airship“ sprendimai bus įdiegti Lietuvoje, o vėliau inovatyvūs komunikavimo su klientais sprendimai bus diegiami ir kitose šalyse, kur įmonių grupė teikia savo paslaugas: Latvijoje, Lenkijoje, Ispanijoje ir Sankt Peterburge.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...