- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Neseniai kiekvienam daugiabučiui namui priskyręs po klientų atstovą, „Mano BŪSTAS“ gerokai pagerino ir klientų aptarnavimą. Įmonė patobulino nuotolinio klientų aptarnavimo centro veiklą, tad dabar susisiekti su konsultantais ir sulaukti reikalingos pagalbos galima greičiau ir paprasčiau.
Pirmąjį praėjusių metų pusmetį aktyviai diegęs naujus veiklos procesus „Mano BŪSTAS“ baigė tobulinimo darbų etapą, po kurio žymiai pagerėjo telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais konsultuojamų klientų aptarnavimas.
Problemas išsprendžia greičiau
Šiuo metu į 67 proc. klientų klausimų, kuriuos jie užduoda skambindami bendruoju įmonės numeriu, atsakoma jau pirmojo skambučio metu. Žymiai pagerėjo ir pats atsiliepimo į skambučius laikas. Pradėjus diegti naujus veiklos procesus iš pirmo karto buvo atsiliepiama tik į ketvirtadalį visų skambučių, o dabar pirmuoju bandymu su konsultantais telefonu susisiekia net 85 proc. visų besikreipiančiųjų.
Be to, jei birželį klientams, kol bus sujungti su konsultantais, vidutiniškai tekdavo laukti 3 min. 16 sek., tai praėjusių metų pabaigoje laukimo laikas sutrumpėjo iki 1 min. Be to, į 64 proc. visų skambučių konsultantai atsiliepia ne ilgiau kaip per 20 sekundžių.
„Mano Būstas“ informacija.
Per mėnesį „Mano BŪSTO“ nuotolinio klientų aptarnavimo centras vidutiniškai sulaukia apie 25 tūkst. skambučių.
Pakėlė kokybės kartelę
Įmonės direktorius Mindaugas Genys sako, kad paskutinių praėjusių mėnesių įmonės veiklos rodikliai ir klientų pasitenkinimo indeksas rodo, jog esminės aptarnavimo spragos pašalintos, o veiklos kokybės kartelė pakelta į aukštesnį lygį.
Neseniai atlikta klientų apklausa parodė, kad, pertvarkius ir patobulinus veiklos procesus, „Mano BŪSTO“ klientų pasitenkinimo indeksas išaugo 21 proc.
„Jau esu minėjęs, kad kol vyko vidinių procesų tobulinimo darbai, dalis klientų galėjo susidurti su tam tikrais aptarnavimo nesklandumais. Tačiau dabar situacija pasikeitė kardinaliai ir tai aiškiai rodo visi mūsų stebimi rodikliai. Kiekvienam daugiabučiam namui jau yra paskirtas asmeninis klientų atstovas ir priežiūros inžinierius, daug efektyviau dirba nuotolinio klientų aptarnavimo centras, nuolat plėtojama geriausiai rinkoje vertinama „eBŪSTO“ savitarna, gedimus daugiabučiuose šalina vienintelė Lietuvoje nuosava avarinė tarnyba. Šių dedamųjų visuma dabar leidžia teikti klientams aukščiausios kokybės paslaugas“, – teigė M.Genys.
Dabar situacija pasikeitė kardinaliai ir tai aiškiai rodo visi mūsų stebimi rodikliai.
Toliau gerins teikiamas paslaugas
Įgyvendinęs veiklos pokyčius „Mano BŪSTAS“ nemažina investicijų ir į kitus klientų poreikius atliepiančius sprendimus. Toliau nuosekliai vystoma ir tobulinama savitarnos platforma „eBŪSTAS“, kuri, remiantis rinkos tyrimų kompanijos KANTAR atlikta apklausa, geriausiai rinkoje savo klientams suteikia galimybę naudotis savitarnos teikiamomis naudomis.
Visą parą padėti klientams ir toliau pasiryžusi „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Priešingai nei kitose daugiabučių administravimo įmonėse, šis bendrovės padalinys yra nuosavas, o ne samdomas, todėl užtikrina reagavimą laiku į avarinius pranešimus.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso kontroliuojančiajai bendrovei, kuios akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai garantuoja finansinį stabilumą ir patikimumą bei nėra rizikos, kad įmonė neįstengs vykdyti savo įsipareigojimų ar bankrutuos, o dar svarbiau – nepradangins klientų kaupiamųjų lėšų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas24
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada14
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis5
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade61
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...