Quantcast

Maistą į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas

  • Teksto dydis:

Restoranuose pagamintų patiekalų pristatymo į namus poreikis žaibiškai auga - šią paslaugą teikiančios bendrovės fiksuoja ir dvigubai didesni metinį užsakymų skaičių.

Nors Lietuvoje veikia tik keletas specializuotų vežėjų, pristatančių maistą tiesiai iš restoranų gyventojams į namus, nedidelė mūsų šalies rinka jiems jau ankštoka, bendrovės vis labiau skverbiasi į užsienį, praneša „Lietuvos žinios“.

Artimiausią pusmetį  bendrovė „Foodout.lt“ ketina žengti į Baltarusiją, Ukrainą, taip pat mąsto apie trečią potencialią rinką - galbūt Suomiją ar Švediją. „Elektroninio verslo sistemos“, valdančios projektą Maistasinamus.lt, planuoja veiklą Azijos regione, svarsto galimybę plėstis į Baltijos šalis. 

Nors konkurencija šiame verslo segmente dėl augančio poreikio visame pasaulyje didėja, o stambieji rinkos žaidėjai dairosi ir į Lietuvą, vietiniai maisto vežėjai dėl savo pozicijų nerimo nejaučia. „UberEATS“ jau veikia Lenkijoje, suomių startuolis „Vok“ - Estijoje ir, regis, planuoja plėtrą į Latviją bei Lietuvą.

Pasak dienraščio, kada į Lietuvą įžengs stambieji rinkos žaidėjai, tėra laiko klausimas. Tačiau kitų šalių praktika rodo, kad ateidami į naują rinką jie dažnai įsigyja kokią vietinę įmonę, turinčią klientų bazę, įdirbį ir „Elektroninio verslo sistemos“ direktoriaus Edgaro Dadašovo teigimu, bet kokiu atveju didieji rinkos žaidėjai Lietuvoje revoliucijos nepadarys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių