- Asta Dykovienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kovo pradžioje "Lietuvos geležinkelių" grupės krovinių vežimo bendrovei "LTG Cargo" iškėlus reikalavimą skubiai į Lietuvą sugrąžinti jai priklausančius vagonus iš Rusijos ir Baltarusijos, iki balandžio pradžios jų pavyko atgauti apie 300. Skaičiuojama, kad Rusijoje ir Baltarusijoje šiuo metu yra likę apie 120 tokių vagonų.
Dar kovo pradžioje, reaguodama į Rusijos karą prieš Ukrainą, "Lietuvos geležinkelių" grupės krovinių vežimo bendrovė "LTG Cargo" sustabdė platforminių vagonų nuomą.
Šiuo sprendimu buvo siekiama apriboti galimybes šiuos vagonus Rusijoje ir Baltarusijoje panaudoti kariniais tikslais, tačiau geležinkelių turtas į Lietuvą pirmąsias kelias savaites buvo grąžinamas labai vangiai.
Nuo kovo pradžios bendrovės "LT Cargo" platforminiai vagonai negalėjo būti gabenami tiek tiesiogiai į Rusiją ar Baltarusiją, tiek tranzitu į kitas šalis, išskyrus į Latviją ir Estiją.
Skubiai grąžinti pareikalauta ir vagonus, kurie per šias šalis vyko tranzitu.
Prieš mėnesį Rusijos ir Baltarusijos teritorijoje buvo per 400 "LTG Cargo" platforminių vagonų iš Lietuvos.
"LTG Cargo" kreipėsi į "Rusijos geležinkelius" ir "Baltarusijos geležinkelius", reikalaudama skubiai sugrąžinti Lietuvos bendrovei priklausančius vagonus.
Buvo baiminamasi, kad į Rusiją ar Baltarusiją patekę platforminiai vagonai galėtų būti nacionalizuojami ir naudojami karinei technikai gabenti.
"Naujausiais duomenimis, kovo pradžioje "LTG Cargo" įvedus reikalavimą skubiai į Lietuvą sugrąžinti bendrovei priklausančius vagonus iš Rusijos ir Baltarusijos, į Lietuvą jau grįžo apie 300 iš šiose šalyse buvusių bendrovei priklausančių ir jos valdomų vagonų. Skaičiuojama, kad Rusijoje ir Baltarusijoje šiuo metu yra likę apie 120 tokių vagonų, o po keletą jų kasdien ir toliau grįžta į Lietuvą", – dienraščiui patvirtino "Lietuvos geležinkelių" atstovė Kotryna Dzikaraitė.
"LTG Cargo" taip pat sustabdė jai priklausančių bei klientams išnuomotų grūdvežių ir mineralvežių vagonų išsiuntimą iš Lietuvos visomis kryptimis, išskyrus į Latviją ir Estiją.
Šiuo metu privačiais vagonais krovinius gabenantiems vežėjams "LTG Cargo" rekomenduoja įvertinti rizikas ir susilaikyti nuo krovinių gabenimo šiomis kryptimis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas23
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada14
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis4
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade60
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...