Quantcast

„Linava“: vežėjai – už vairuotojų sąlygų gerinimą, bet ne verslo bankroto sąskaita

Vežėjų asociacija „Linava“ teigia, kad vežėjai pasisako už vairuotojų sąlygų gerinimą, bet ne verslo bankroto sąskaita.

„Jei vežėjas bankrutuos, vairuotojo sąlygos bus dar labiau pablogintos, nes bankrotus paprastai seka vėluojantys atsiskaitymai su darbuotojais, naujo darbo paieškos ir kiti klausimai, susiję su nemažu stresu“, – teigiama Eltai atsiųstame „Linavos“ komentare.

„Linava“ tikina, kad vilkikus per protesto akciją trečiadienį vairavo ir smulkiųjų įmonių savininkai, ir samdomi darbuotojai, o kalbas, kad buvo mokami pinigai vairuotojams, kad šie sudalyvautų vežėjų protesto akcijoje, pavadino kiekvieno darbuotojo ir darbdavio susitarimo reikalu už darbą.

„Atlygis už darbą yra darbdavio ir darbuotojo susitarimo reikalas. Būtų keista, kad vairuotojui už kažkurią darbo dieną, kai jis važiuoja, nebūtų mokama. Protesto akciją organizavo verslininkai, kurie į Vilniaus centrą siuntė savo transporto priemones, norėdami atkreipti dėmesį į nelogiškus ir neteisėtus valdžios sprendimus.

Transporto priemones vairavo patyrę vairuotojai todėl, kad eismo sąlygos miesto centre nėra įprastos ir paprastos. Tarp jų buvo ir smulkiųjų įmonių savininkų, kurie turi teisę vairuoti krovininius automobilius, taip pat buvo ir samdomų darbuotojų“, – teigiama „Linavos“ komentare.

Gėda dėl to, kad darbdaviai sugalvoja akciją ir reikalauja mažesnių socialinių garantijų darbuotojams, kurie realiai jiems dirba.

„Linavos teigimu, kontraprotesto akcijoje tarp profsąjungų atstovų buvo vienas vairuotojas.

„Vienintelė profesinė sąjunga, savo gretose turinti tolimųjų reisų vairuotojus, yra Baltijos transporto profesinė sąjunga „Solidarumas“, su kuria „Linava“ pasirašė susitarimą šių metų rugsėjo 15 d. Ši profesinė sąjunga, mūsų žiniomis, protesto akcijose nedalyvavo“, – teigiama Eltai atsiųstame „Linavos“ komentare.

ELTA primena, kad Lietuvos profesinių sąjungų konfederacija (LPSK) ir Vairuotojų profesinė sąjunga, reaguodamos į vežėjų asociacijos „Linava“ protestą, trečiadienį rengė kontraprotestą prie Vyriausybės, kad parodytų darbdaviams, jog Vyriausybės priimtas nutarimas, kuriuo nuo kitų metų 28 proc. keliamas bazinis komandiruojamų darbuotojų atlyginimas, yra būtinas ir logiškas žingsnis.

LPSK pirmininkės Ingos Ruginienės teigimu, vairuotojams yra gėda dėl to, kad darbdavių atstovai reikalauja bloginti darbuotojų sąlygas.

„Gėda mums. Gėda dėl to, kad darbdaviai sugalvoja akciją ir reikalauja mažesnių socialinių garantijų darbuotojams, kurie realiai jiems dirba. Tai yra beprecedentis įvykis, pirmą kartą Lietuvos istorijoje, kai protesto akcijos yra rengiamos, kad būtų pablogintos sąlygos darbuotojams. Mes šiandien sakome, kad negalime pritarti tokiems veiksmams, ir kategoriškai sakome, kad mes esame prieš“, – protesto metu žurnalistams sakė I. Ruginienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Niekas

Niekas portretas
Nebankrutuos, gal tik maziau darbdaviu kisenese liks, nes dabar vairuotoju saskaita tik plecia versla, statosi namus, o moketi atlyginimu nenori. Kas cia per isgalvojimai - dienpinigiai, komandiruotpinigiai, dar kazkas, kad tik mokesciu nemoketi. Ar juos kas nors apskritai tikrina, kad tokie dalykai vyksta?

S

S portretas
Kam mazai bankrutuokit,kodel visas verslas turi moket pilnus mokescius be jokiu komandiruotpinigiu ir kura piltis pilna kaina kaip jus pilates be PVM mokescio siuo metu po 80 centu,jai sunku nedirbkit,nes siuo metu niekam lengva nera.

L.

L. portretas
Kam reikalingas verslas nesugebantis ar nenorintis mokėti atlyginimo? Tik savininkui darbdaviui. Tai toks geriau tegul bankrutuoja.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių