Quantcast

Lietuvos įmonės atranda „Sennebogen“ krautuvus

Vokiečių kompanijos "Sennebogen" techniką Lietuvoje atranda ne tik uosto, bet ir kitos įmonės. Ypač vertinamas šio prekinio ženklo krautuvų, keltuvų mobilumus, efektyvumas, manevringumas, universalumas. "Sennebogen" techniką galima naudoti ir krovai, ir statyboms, ir kelių priežiūrai.

Įsigijo jau antrą krautuvą

Klaipėdą pasiekė naujas "Sennebogen 735" modelio krautuvas. Tarpininkaujant šio prekinio ženklo atstovui Lietuvoje – įmonei "Palgardo kranai", jį įsigijo bendrovė "Šilalės mediena".

Tai antras toks krautuvas, kurį nusipirko ir sėkmingai naudos 20 metų veikianti, viena didžiausių Lietuvoje medienos perdirbimo kompanijų.

"Sennebogen" produkciją Lietuvoje pristatančios įmonės "Palgardo kranai" direktorius Eugenijus Mantulovas pasakojo, kad šio modelio krautuvai išsiskiria savo universalumu. Jais galima dirbti tiek uždarose patalpose, tiek atvirose aikštelėse.

"Šio modelio krautuvas turi plačią važiuoklę, didelį griebtuvą, yra manevringas. Gali paimti didelį krovinį, nuvažiuoti ir padėti jį ten, kur reikia. Krautuvas išsiskiria ir savo kompaktiškumu. Nėra didelis, neužima daug vietos, kaip kita tą pačią funkciją atliekanti medienos perdirbimo pramonėje naudojama technika", – privalumus vardijo vadovas.

E.Mantulovas atkreipė dėmesį ir į "Sennebogen 735" modelio krautuvo strėlės ilgį. Krovinį įrenginys gali pakelti į 10 metrų aukštį. Kitos tokio tipo technikos strėlė siekia tik šešis metrus.

"Dar vienas privalumas, kad vienu krautuvu galima aptarnauti visą terminalą. Užtenka ir vieno operatoriaus. Tad tokią techniką įsigijusi įmonė taupo lėšas", – pabrėžė direktorius.

Gali ir genėti, ir krauti

Kitas, kiek mažesnis "Sennebogen 718" modelio krautuvas puikiai tinka želdinių, kelių priežiūrai. E.Mantulovas teigė, kad šio mechanizmo strėlės konfigūracija yra kitokia nei anksčiau minėto. Gali pasiekti iki 13 metrų atstumą nuo savo centro.

"Šis krautuvas labai populiarus tarp užsienio šalių kelių priežiūros kompanijų. Lietuvoje prie pat važiuojamosios dalies auga daug medžių, krūmų, išsikiša šakų. Ieškoti pavyzdžių toli nereikia. Važiuojant į Girulius, prie pat kelio yra miškas. Kiek ten buvo nelaimių, kai automobiliai susidūrė su į kelią išbėgusiais laukiniais žvėrimis. Skandinavijos šalyse nuo kelio iki miško paprastai būna 6–7 metrų pločio tuštuma. Pagrindinė priežastis yra saugumas. Vairuotojas mato išbėgusį žvėrį, o jis – automobilį. Šis krautuvas puikiai tinka genėti pakelėse augančius želdinius", – pasakojo direktorius.

Naudojant "Sennebogen 718" krautuvą, medžius galima genėti ir per tvorą. Taip pat – želdinius, augančius prie pat upių, tvenkinių. Prikabinus kitą įrenginį, galima šienauti ir žolę. Krautuvą galima panaudoti ir nupjautoms šakoms transportuoti, sukrauti į saugojimo vietą, susmulkinti.

"Visi darbai atliekami vienu "Sennebogen" krautuvu. Tereikia prikabinti kitą prietaisą, kurių pasirinkimas labai didelis. Tokį universalų krautuvą-keltuvą įsigijusioms įmonėms skirtingiems darbams atlikti nebereikia viso technikos parko. Pirkti ir laikyti daug mašinų nėra racionalu. Ypač kai yra galimybė visiems darbams naudoti vieną mechanizmą. Juk kai kurių įrenginių prireikia vos kartą per mėnesį", – pabrėžė direktorius.

Naudoja ir kariai

Užsienio šalyse kompanijos "Sennebogen" krautuvus naudoja ir karinės pajėgos. Anot E.Mantulovo, viešint Vokietijoje, bendrovė daug tokios technikos ruošė Prancūzijai. Krautuvai, kuriuos naudos karinės pajėgos, skyrėsi nuo įprastų. Jie buvo nudažyti pagal reikalavimus.

"Karinėms pajėgoms reikalinga ne tik puolamoji technika, bet ir ta, kuri galėtų paimti įvairius krovinius, pakelti, nuvežti ir padėti, kur reikia. Universalūs "Sennebogen" krautuvai gali atlikti visas šias funkcijas", – pabrėžė vadovas.

E.Mantulovas papasakojo, kad kompanijos "Sennebogen" gaminamos technikos pasiūla – labai didelė.

Vokietijos bendrovė prekiauja ratiniais, vikšriniais, ant bėgių statomais kranais, krautuvais, ne tik mobilia, naudojama uosto teritorijoje, sandėliuose, kelių priežiūros darbams technika, bet ir statybose reikalingais teleskopiniais kranais, kurių strėlės ilgis siekia net iki 154 metrų.

"Pasirinkimas – labai didelis. Siūloma nuo pačios mažiausios iki pačios didžiausios technikos. Viską galima užsisakyti pas mus", – tvirtino vadovas.

Vyksta stažuotis į Vokietiją

Įmonė "Palgardo kranai" ne tik tarpininkauja parduodama "Sennebogen" techniką, bet ir ją nuomoja. Klaipėdos kompanijoms nereikia sukti galvos, kas valdys krautuvus. Jei yra poreikis, skiriamas operatorius.

Bendrovė taip pat organizuoja krautuvų valdymo mokymus juos įsigijusių kompanijų darbuotojams. E.Mantulovas atkreipė dėmesį, kad ši technika išsiskiria paprastu valdymu. Bet kuris ekskavatorininkas per valandą laiko gali išmokti tai daryti.

Bendrovė "Palgardo kranai" atlieka ir "Sennebogen" technikos priežiūrą bei remontą. Įmonės darbuotojai yra įgiję tam reikiamus sertifikatus. Siekdami, kad klientams būtų suteikta kuo kokybiškesnė paslauga, jie vyksta tobulintis į gamyklą Vokietijoje.

Nors stažuotis privaloma kartą per metus, tuo neapsiribojama. Dažniausiai tobulintis važiuojama du kartus, o, esant tam tikroms naujovėms, pakeitimams, ir dažniau.

"Gamykla yra įsirengusi specialias mokymo klases. Darbuotojai patys išbando techniką, turi surasti gedimą. Mokymai padeda užtikrinti kokybišką technikos priežiūrą. Juk klientas negali laukti tris ar keturias dienas, kol krautuvas bus suremontuotas. Tai reikia padaryti operatyviai, nes dėl technikos gedimo sustoja gamyba, kiti procesai. Jei perdegė saugiklis, turi tiksliai žinoti, kur jo ieškoti, kad galėtum pakeisti. Mokymai Vokietijoje padeda išsamiai perprasti technikos specifiką", – pasakojo vadovas.

Darbą gali sekti iš toli

Prižiūrint "Sennebogen" techniką, naudojamasi "Sentrack telematics" sistema. Nuotoliniu būdu galima stebėti krautuvo darbą – kiek ir kada dirbo, kokiu maršrutu važiavo, variklio apsukas. Sistema taip pat fiksuoja, ar nėra kokių nors gedimų.

"Sistema "Sentrack telematics" matome daugumą "Sennebogen" krautuvų veikimo parametrų. Klientas gali praleisti terminą, kada reikia pakeisti mašinos tepalus. Mes pamatome tai kompiuterio ekrane, nuvykstame į vietą, kur mechanizmas dirba, ir pakeičiame. Tokiai technikai svarbu laiku atlikti techninį patikrinimą. Priešingu atveju gali kilti problemų ateityje – pavyzdžiui, krautuvas suges ar ims veikti ne taip sklandžiai. Sistema "Sentrack telematics" padeda užtikrinti sklandų darbą", – aiškino vadovas.

Prisijungimo prie sistemos duomenys suteikiami ir krautuvą įsigijusiai kompanijai. Tad atsakingi darbuotojai, dirbdami biure, gali bet kada sekti, kaip terminale, sandėlyje, aikštelėje ar kitoje vietoje dirba krautuvas, ar operatorius mechanizmą naudoja efektyviai. Taip pat sistema suteikia galimybę įvertinti, kaip krautuvas buvo naudojamas anksčiau.

"Gal darbuotojas išėjo pietauti ir paliko įjungtą variklį ar krovinį vežė ne pačiu optimaliausiu maršrutu. Viskas matyti kompiuterio ekrane. Tokia informacija padeda efektyviau planuoti technikos darbą, o tai įmonei padeda sumažinti sąnaudas", – teigė direktorius.

Vienas lyderių pasaulyje

E.Mantulovas pastebėjo, kad vis daugiau Lietuvos įmonių atranda "Sennebogen" techniką.

"Žmogaus darbas tampa vis brangesnis, o kiekviena bendrovė nori sumažinti sąnaudas. "Sennebogen" technika padeda tą patį darbą atlikti pigiau. Užtenka vieno darbuotojo, kuris geba valdyti mechanizmą, ir bus atlikta daug skirtingų darbų", – pasakojo vadovas.

Kompanija "Sennebogen" yra vienas lyderių tarp tokios technikos gamintojų pasaulyje. Tai šeimos verslas. Įmonę Erichas Sennebogenas įkūrė 1952 m.

Per 65-erius metus kompanija sukaupė didelę patirtį, ištobulino techniką, kad ši kuo labiau atitiktų klientų lūkesčius. Dabar keltuvų ir kitos technikos gamintoja turi apie 150 pardavimo partnerių visame pasaulyje ir apie 500 serviso stočių.

Rytinės Baltijos šalyse pagrindinis centras nuo šių metų pradžios veikia Estijoje. Tai kompanija "ScanBalt Crane". Jos vienintelis atstovas Lietuvoje – įmonė "Palgardo kranai", kuri veikia 20 metų.

Įmonės "Sennebogen" technika atitinka visus griežto ES standarto ekologinius reikalavimus.

Dirbant krautuvams ar keltuvams, nepamatysi rūkstant juodo dūmo, nes įrengti specialūs deginimo filtrai. Kad šie mechanizmai nekenksmingi aplinkai, rodo ir žalia jų spalva.



NAUJAUSI KOMENTARAI

geras

geras portretas
reklama
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių