Quantcast

„Lietuvos geležinkeliai“ atnaujina derybas su „Orlen“

Trečiadienį turėtų pajudėti kelerius metus strigęs dviejų didelių Lietuvos ir Lenkijos bendrovių ginčas, pasiekęs net Europos Komisiją. „Lietuvos geležinkeliai“ ir didžiausias Lenkijos naftos koncernas „Orlen“ pradeda derybas dėl krovinių vežimo tarifų.

Nuo 2008-ųjų, kai „Lietuvos geležinkeliai“ išardė geležinkelio ruožą į Latviją, Rengę, „Orlen Lietuva“ priversta savo produktus transportuoti ilgesniu maršrutu. Nuo to laiko įmonėms nepavyksta išspręsti konflikto dėl tarifų.

„Orlen Lietuva“ atstovai teigia, kad bendrovei taikomi didesni tarifai nei kitiems klientams, nepaisant to, kad ji perveža didžiausius naftos produktų kiekius. Lietuvos geležinkeliai teigia, kad padidėjo jų sąnaudos, gabenant naftos produktus.

Dviejų bendrovių ginčą tyrusi Europos Komisija Lietuvai pateikė ultimatumą, kad „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų sumokėti iki 10 proc. apyvartos (apie 43 mln. eurų) baudą bei atstatyti ruožą į Latviją arba įmonė turi būti išskaidyta. Atnaujinti derybas su Lenkijos bendrove praėjusią savaitę sutarė Lietuvos premjeras Algirdas Butkevičius ir Lenkijos vyriausybės atstovai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Taigi

Taigi portretas
Ir taip elgiasi Valstybinė įmonė. Žodių trūksta.

Sistema

Sistema portretas
Dailydka išardė geležinkelio ruožą į Latyviją, apie 30 km. Ruožai neardomi ,o remontuojami. Dailydka pasielgė su Valstybiniu geležinkeliu kaip nuosavame kieme. Ir nieko. Net ministras Sinkevičius prisibijo Dailydkos. Geležinkeliams vadovauja buvęs Kelių - plentų KLANAS.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių