Quantcast

„Lidl“ kviečia aukoti „Maisto banko“ akcijoje

  • Teksto dydis:

Spalio 25-26 d. labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“ kviečia dalyvauti didžiausioje labdaros akcijoje, prie kurios šiemet jungiasi ir 45 „Lidl“ parduotuvės. Nors akcijos tikslas išlieka toks pat – nepasiturintiems paaukoti ilgai negendančių maisto produktų, tačiau šįkart akcijos organizatoriai ragina padėti paaukojant ir baltymų gausiais produktais – mėsos, žuvies bei ankštinių daržovių konservais. Šių produktų paaukojama gerokai mažiau nei, pavyzdžiui, makaronų ir kruopų.

Statistikos departamento duomenimis, kas septintas Lietuvos gyventojas negali sau leisti bent kas antrą dieną valgyti mėsos, žuvies ar tokios pat baltyminės vertės turinčio vegetariško maisto. „Maisto banko“ atstovų teigimu, 2019 m. pavasario akcijos metu, skaičiuojant maisto pakuotes vienetais, makaronų buvo paaukota net 96 tūkst., mėsos konservų – 16 tūkst., o žuvies – 11 tūkst. vienetų. Daržovių konservų buvo paaukota net 10 kartų mažiau nei makaronų – vos 9,6 tūkst. vienetų. Taip pat kur kas rečiau aukojami ne tik konservai, bet ir uogienė, šokoladas, sriubos.

„Kiekvienos akcijos metu turime vis didesnį įsitraukiančių parduotuvių skaičių – šiais metais aukoti bus galima net 45 „Lidl“ parduotuvėse, o tai reiškia, jog galime surinkti dar daugiau taip reikalingo maisto socialiai pažeidžiamiems žmonėms. Tikimės, jog šį kartą pavyks viršyti rekordinę paramos sumą, o pirkėjus kviečiame atkreipti dėmesį į akcijos organizatorių prašymą aukoti baltymais vertingus produktus“, – teigia „Lidl Lietuvos“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta.

Tikimės, jog šį kartą pavyks viršyti rekordinę paramos sumą, o pirkėjus kviečiame atkreipti dėmesį į akcijos organizatorių prašymą aukoti baltymais vertingus produktus.

Paramos gavėjų prašymai: nuo miltų iki šokolado gabalėlio

Prekybos tinkluose vykstančios akcijos metu paramą po „Maisto banko“ akcijos vėliava renka 350 socialinių organizacijų, tarp jų – „Caritas“, Maltos ordino pagalbos tarnyba, Raudonasis kryžius, „Gelbėkit vaikus“, labdaros valgyklos, vaikų dienos, socialinių paslaugų, reabilitacijos centrai, neįgaliųjų ar gausių šeimų asociacijos, senelių namai ir kt. „Maisto banko“ akcijos metu surinktus maisto produktus šios organizacijos suskirsto į maisto davinius, kuriuos dalija paramos gavėjams.

Simonas Gurevičius, „Maisto banko“ vadovas, akcentuoja, kad organizacijos džiaugiasi visais paaukotais maisto produktais, gyvybiškai reikalingais nepasiturintiems žmonėms. Visgi organizacijų poreikis tam tikriems maisto produktams skiriasi.

„Pastebime, kad gausias šeimas vienijančios organizacijos ar labdaros valgyklos domisi universaliais maisto produktais – miltais, makaronais, aliejumi, cukrumi, konservais, nes jie gali būti panaudoti gaminant įvairius patiekalus. Vaikų dienos centrai savo globotiniams dažniau prašo sausų pusryčių, košių ir sausainių. Pagyvenusius žmones globojančios organizacijos droviai primena, kad mažas pensijas gaunantys senjorai retai išgali pasilepinti puodeliu kavos ar gabalėliu šokolado“, – pastebi „Maisto banko“ vadovas.

Jis priduria, kad kiekvienas pirkėjas aukodamas prekybos centre gali sužinoti, kokiai organizacijai atiteks jo paaukoti maisto produktai.

„Socialinėms organizacijoms iš anksto pavedame kuruoti konkrečią parduotuvę. „Maisto banko“ akcijoje dalyvaujančioje parduotuvėje budintys savanoriai žino ir pasiteiravus pasakytų, kurios socialinės organizacijos globojamiems žmonėms skiriamas maistas. Taip pat apie tai informuos ir „Maisto banko“ akcijos maisto priėmimo vietose eksponuojamos lentelės“, – paaiškina S. Gurevičius.

Įsitraukia vis daugiau pirkėjų

„Lidl Lietuvos“ komunikacijos vadovo teigimu, praėjusios „Maisto banko“ pavasario akcijos metu labiausiai aukoti buvo linkę vilniečiai – Rasų gatvėje esančioje „Lidl“ parduotuvėje buvo paaukota daugiausiai kartų, nuo šios parduotuvės pagal suaukotą paramą nedaug atsiliko Marijampolėje, Žemaitės gatvėje, esančios parduotuvės, taip pat Vilniuje, Ateities bei Justiniškių gatvėje, ir Kaune, Baltų prospekte, įsikūrusių parduotuvių pirkėjai.

„Kovo mėnesį „Lidl“ vykusi „Maisto banko“ pavasarinė akcija iš tiesų sulaukė itin didelio aktyvumo – jos metu paaukota daugiau nei 55 tūkst. maisto produktų už rekordinę sumą, kuri viršijo prieš tai buvusias. Tuo metu 42 „Lidl“ parduotuvėse vykusios akcijos metu pirkėjai nepasiturintiems paaukojo maisto už 63 238 eurus. Per dvi dienas trukusią akciją „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota beveik 18 tūkst. kartų. Tikimasi, jog šiemet pavyks prisidėti ir dar labiau“, – priduria V. Lopeta.

Šiemet „Maisto banko“ akcijos metu bus galima aukoti 45 „Lidl“ parduotuvėse. Aukoti maisto produktus bus galima spalio 25 d., penktadienį, 15–21 val. ir spalio 26 d., šeštadienį, 10–20 val.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kam maistelis?

Kam maistelis? portretas
Praejo 30 m. po nepriklausomybes, o dar tauta tebebedauja. Kazkaip sovietu laikais tokiu akciju nebuvo, bent jau nebadavo. O kodel badauja dabar? Senieji visi gauna pensijas, kas dirbo, o jauni gali uzsidirbti, be to pasalpas gauna. Tai kam tas maistelis atitenka? Dargi nori mesos koncervu, kon. pieno, dirbantys zmones tokiu produktu neiperka, o cia ?

Antanas

Antanas  portretas
Jeigu būtų blogai, seniai su šakėmis prie seimo būtų. Bet...., Mes patys kuriame elgetų valstybę. Gana.

ALGIS

ALGIS portretas
GUDRUČIAI ,ŽMONĖS PIRKIT IR AUKOKIT , TAI PATS LIDLCENTRAS BE ŽMONIŲ PAGALBOS KODĖL NEAUKOJA , ANTKAINIAI PO 200 PROCENTŲ .
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių