Kovoje su infliacija: nauja „Maximos“ iniciatyva, kuri leis sutaupyti

  • Teksto dydis:

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda kampaniją „Kainų kaina“, skirtą sumažinti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Visam mėnesiui bus užtikrinamas būtiniausių kasdienio vartojimo maisto prekių krepšelis už ypač mažą kainą. Kampanijos „Kainų kaina“ maisto prekių krepšelis bus atnaujinamas reguliariai kas mėnesį.

Į pirmąjį „Kainų kainos“ maisto prekių krepšelį patenka pieno produktai (pienas, sviestas, grietinė, varškė) šviežia mėsa (smulkinta kiauliena bei vištienos filė), kiaušiniai, įvairios dešros ir dešrelės, miltai, aliejus, cukrus, grikių kruopos, majonezas, ledai, silkė, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, kava, arbata, vaisvandeniai ir kt. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.

„Augančią infliaciją stebime su nerimu, matome Lietuvos žmonių susirūpinimą ir ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas. Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis „Maxima“ parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina. Mūsų stiprybė yra didelis šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentas, todėl ir pasirinkimo galimybių yra daugiau. Jas dar labiau išplečia nuolaidos, o renkantis į „Kainų kaina“ kampaniją įtrauktus populiarius maisto produktus pirkėjai sutaupys dar daugiau“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis „Maxima“ parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina.

Kaip rodo kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė, pastaruosius 12 mėnesių iš eilės pigiausių maisto prekių krepšelis prekybos tinkle „Maxima“ yra pigiausias. Tuo tarpu prasidėjus kampanijai „Kainų kaina“ kiekvieną mėnesį už ypač mažas kainas bus galima įsigyti maisto produktų iš būtiniausių kasdienio vartojimo prekių krepšelio.

Naujoji kampanija „Kainų kaina“ dar labiau išplės „Maximos“ akcinių prekių pasirinkimą. Nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai bei platus prekių asortimentas sudaro galimybę žmonėms sutaupyti. Pirkėjų apklausos rodo, kad net 8 iš 10 lojalių „Maximos“ klientų seka vykdomas akcijas ir atsižvelgia į jas pirkdami.

„Maximos“ nuotr.

Kampanija „Kainų kaina“ yra ne pirma „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tadas

tadas portretas
nepamenu, bet kazkuris prekybos centras turejo suki - kainos kaip lenkijoje. bet tas sukis dingo, godumas paeme virsu.

sasitie hui

sasitie hui portretas
ta pati maxsima išmeta tokiiu perliuku, kad kartais net nesisinori į Lenkija važiuoti, paprastai sekit kainas baudžiauninkai

Kad

Kad portretas
Kokybe bus prastesne produktu is to pigumo mazai naudos zmogos skrandzui reikia jau patiems pradet rupintis maistu uzsivakuot darzoviu , namie gamint ir jau orai atves reikes puse kiaules pirkt bus ir farso dar sode parukinsim , nuperki miltu ir gali pigiai kazka padaryt .
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių