- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Per metus – daugiau nei dvigubai pagerėjęs įmonės vertinimas, kurį suteikė aptarnaujamų namų gyventojai. Bendrovė sako, kad šiemet toliau koncentruosis į veiklos gerinimą, kad klientai gautų geriausias paslaugas Kaune.
Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė kliento aptarnavimų ir atliekamų darbų kokybei užtikrinti, formuoti stipriai komandai, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius. Šiemet įmonė irgi žada daugiau naujovių ir tikina, kad dėl to kokybės kartelę pakels į dar aukštesnį lygį.
Kokybinis šuolis
„Mano BŪSTAS“ pastaruosius keturiolika mënesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“).
Ši priemonė realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Tokią metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt.
„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko sako, kad praėję metai buvo kokybinės veiklos lūžio metai, kai įmonei pavyko žymiai pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. Anot jo, tai rodo ir kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas.
Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai.
„Išanalizavę apklausų duomenis matome, kad klientų pasitenkinimas įmone per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Vadinasi, palyginti su ankstesniais metais, du kartus daugiau mūsų klientų rekomenduotų kitiems rinktis įmonės paslaugas. Šis šuolis džiugina, tai įvyko tik dėl stiprios komandos susitelkimo ir noro būti būsto administravimo lyderiu Kaune, teikiant klientams aukščiausio standarto paslaugas. Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – teigė V. Jerošenko.
Anot jo, didesnį klientų pasitenkinimą lėmė keletas veiksnių. Vienas jų – prieš metus kiekvienam namui priskirtas klientų atstovas, kuris lankosi daugiabučiuose, kalbasi su gyventojais ir išklauso jų poreikius.
Augino klientų gretas
V. Jerošenko pabrėžė, kad šiandien komandai gauti skundą iš klientų yra dovana, nes daromos atitinkamos išvados ir priimami sprendimai, kad padarytos klaidos daugiau nesikartotų. Jis sako, kad šiais metais „Mano BŪSTAS“ visiškai netoleruos planuojamų darbų vėlavimo ir stengsis įgyvendinti visus klientams duotus pažadus.
Gerindama paslaugų ir aptarnavimo kokybę įmonė Kaune didino ir naujų klientų skaičių. Vien pernai „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 23 daugiabučiai namai, kurių bendras plotas – per 48 tūkst. kv. m. Tai rodo, kad daugiabučių namų gyventojai ieško profesionalų, gebančių teikti visas būsto priežiūros paslaugas.
„Džiaugiuosi, kad esami klientai įvertino mūsų pastangas būti geriausiais būsto priežiūros paslaugų teikėjais Kauno mieste, o mus pasirinkę nauji klientai patikėjo mūsų specialistų kompetencijomis ir gebėjimais rūpintis visapuse daugiabučių priežiūra. Tai išties motyvuoja ir įpareigoja išlaikyti aukštą paslaugų kartelę, nuolat ieškoti naujų sprendimų, kad visi mūsų klientai būtų patenkinti teikiamomis paslaugomis“, – teigė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.

NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas: VMI neturi sumokėti „Baltic Energy Group“ 53 tūkst. eurų PVM permokos
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) neturi sumokėti 53 tūkst. eurų pridėtinės vertės mokesčio (VMI) permokos vėjo jėgainių vystytojai „Baltic Energy Group“, galutinai nusprendė teismas. ...
-
Nacionalinį IT iššūkį jau priėmė virš 750 mokyklų: tūkstančiai vaikų mokosi programavimo pagrindų1
Didžioji dauguma Lietuvos mokyklų priėmė Nacionalinį IT iššūkį ir prisideda prie tikslo didinti šalies moksleivių skaitmeninį raštingumą bei suteikti jiems vertingų programavimo žinių. Į „Telia Global Services Li...
-
Bilietai.lt vadovas: klientų finansiniai duomenys nebuvo nutekinti (atnaujinta)1
Internete pasklidus informacijai apie galimai nutekintus bilietų platinimo tinklo „Bilietai.lt“ pirkėjų duomenis, jį valdančios bendrovės „Nacionalinis bilietų platintojas“ vadovas Ramūnas Šaučikovas sako, kad varto...
-
Didžiausio Baltijos regione daugiafunkcio miestelio „Urban HUB“ statyboms – žalia šviesa18
Kauno rajono savivaldybė suteikė leidimą pradėti „SBA Urban“ stock-office miestelio plėtrą. Pirmojo etapo statybų darbai prasidės jau šį balandį, o pirmieji keturi statiniai iškils bei nuomininkai keltis pradės kitų metų ...
-
Internete – ir asmeniniai pirkėjų duomenys: bilietai.lt turi rimtų saugumo problemų?1
Trečiadienį viename lietuviškame verslo ir IT bendruomenės forume pasirodė pranešimas, kuriame siūloma galimybė gauti informaciją apie bilietai.lt platformoje pirkėjų pirktus bilietus, dovanų čekius, o kai kuriais atvejais ir asmeniniu...
-
Atstovė: „Lifosos“ veiklą trikdo bankų tikrinimai ir LTG politika
Kovo pradžioje gamybą po pertraukos vėl atnaujinusi Kėdainių fosforo trąšų gamykla „Lifosa“ vis dar veikia sumažintu pajėgumu. ...
-
Aplinkosaugininkai atliko neplaninį „Žalvario“ patikrinimą3
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) atliko neplaninį bendrovės „Žalvaris“ veiklaviečių patikrinimą. Per jį tikrinta, kaip laikomasi aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų, rašoma pranešime žiniaskla...
-
Pirmasis skrydis į Turkiją pradeda vasaros sezoną: kas dešimtas lietuvis ilsėsis šioje šalyje
Turizmo sektorius sparčiai atsigauna ir keliautojai grįžta į įprastą kelionių rimtą. Prasidedančio vasaros sezono rezultatai rodo, kad daug metų iš eilės populiariausia kelionių kryptimi buvusi Turkija šiemet šovė į neregėta...
-
Artėja Velykos: kokius kiaušinius ir jų marginimo būdus renkasi tautiečiai?4
Artėjant Velykoms, prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota visuomenės apklausa parodė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų kiaušinių marginimui renkasi natūralias priemones kaip svogūnų lukštai, įvairūs augalai bei prieskoniai &n...
-
„LTG Cargo“ praėjusią savaitę atmetė 41 prašymą gabenti krovinius3
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę atmetė 41 paraišką gabenti krovinius tarp Lietuvos ir užsienio šalių. Apie pusė jų susijusios su krovinių judėjim...