Quantcast

Klausos negalią turintys klientai Užimtumo tarnyboje bus aptarnaujami gestų kalba

  • Teksto dydis:

Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą ir geresnį paslaugų prieinamumą Užimtumo tarnybai padės įgyvendinti technologijos ir vertėjai. Bendradarbiaudami su Lietuvos gestų kalbos vertimo centru, klausos negalią turinčius klientus specialistai galės aptarnauti lengviau ir sklandžiau.

Vaizdo skambučio metu vertėjas įgarsins klausos negalią turinčio žmogaus žinutę, o specialistų sakomą informaciją jam perduos gestų kalba. Tarnybos darbuotojai jau aprūpinti planšetiniais kompiuteriais, kurie padės geriau teikti kokybiškesnes paslaugas.

„Siekiame, kad visi darbo ieškantys asmenys būtų aptarnauti vienodai. Esame dėkingi Lietuvos gestų kalbos vertimo centrui, kurio darbuotojai prisidės prie sklandesnės klausos negalią turinčių žmonių integracijos į atvirą darbo rinką. Naudojantis gestų kalbos vertėjų paslaugomis svarbiausias bus pašnekovas – klausos negalią turintis žmogus. Visas dėmesys bus skiriamas jo aptarnavimui. Vertėjas tik atliks savo darbą, bet nebus pokalbio dalyvis“, – teigė Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.

Gegužės 1 d. Užimtumo tarnyboje darbo ieškojo daugiau nei 13 tūkst. negalią turinčių žmonių. Praėjusiais metais įsidarbino 7,8 tūkst. neįgaliųjų. Tai – net 34,6 proc. daugiau nei 2020-aisiais.

I. Balnanosienė sakė, kad prie geresnės neįgaliųjų integracijos į darbo rinką aktyviai prisideda ir atvejo vadybininkai, kuriems dabar bus lengviau aptarnauti klientus. „Dažnai ribotą darbingumą turintys žmonės abejoja savo galimybėmis, jiems reikia skirti daugiau laiko ir individualaus konsultavimo. Vertėjų pagalba padės išsiaiškinti visus kliento poreikius, juos motyvuoti“, – tikina Užimtumo tarnybos direktorė.

Užimtumo tarnyba ne pirmus metus tobulina paslaugų prieinamumą negalią turintiems žmonėms. Įdarbinimo su pagalba paslauga leidžia suteikti individualią pagalbą įsidarbinti ir (ar) įsitvirtinti darbo vietoje. Specialistai padeda tarpininkauti tarp darbo ieškančiojo ir darbdavio, susitvarkyti įdarbinimui reikalingus dokumentus, suprasti darbo sutarties sąlygas, darbdavio vidaus tvarkos taisykles ir darbo vietoje atliekamas darbo funkcijas.

Jei neįgalus asmuo susiduria su problemomis jau įsidarbinęs, jam gali būti suteikta lydimoji pagalba, sakoma Užimtumo tarnybos pranešime. Ja siekiama įdarbinimo tvarumo. Teikiant šią paslaugą, asmeniui padedama rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas, dėl kurių asmuo gali netekti darbo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių