- Miglė Piečytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilnietis, pasinaudojęs „Bolt“ pavežėjimo paslaugomis, liko šokiruotas: jis tikino, kad vairuotojas nevažiavo pagal navigaciją, konfliktavo ir po kelionės netgi tykojo prie namų.
Ignoravo navigaciją
Sostinėje gyvenantis Artūras (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) apie nekokią patirtį parašė feisbuko grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“.
Portalui diena.lt susisiekus su nemalonumus patyrusiu vyru, jis sutiko plačiau papasakoti, kas tądien įvyko. Kaip jis teigė, „Bolt“ automobilį jis išsikvietė spalio 4 d. apie 19 val. Vyrui reikėjo, kad vairuotojas jį su žmona ir kelių mėnesių dukryte parvežtų namo iš Šeškinės poliklinikos.
„Kadangi jau po vizito pas gydytojus buvo gan vėlu, šalta ir skubėjome namo, išėję iš poliklinikos nusprendėme išsikviesti „Bolt“ firmos automobilį. Rašė, jog minėtos firmos automobilis atvyks po keleto minučių, tačiau laukimo laikas vis ilgėjo. Kadangi turime mažą vaiką, man buvo aktualu, kada vairuotojas atvyks, kur jo laukti. Aš stebėjau jo kelionę. Mačiau, kad navigacija rodo trumpesnį maršrutą, o jis važiuoja velnias žino kur, suka kažkokius ratus. Vairuotojo vardas nelietuviškas, manau, kad jis buvo iš Bangladešo ar panašios valstybės“, – prisiminė Artūras.
Kai programėlė parodė, kad vairuotojas galiausiai atvyko, jo niekur nebuvo matyti. Pasirodo, vairuotojas atvažiavo ne nurodytu adresu į Šeškinės g. 24, o kitu, esančiu netoli – Šeškinės g. 51.
Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti.
„Tada aš ėjau jo ieškoti. Kai susiradau, pasakiau, kad aš laukiau ten, paklausiau, kodėl jis atvažiavo čia. Pačiam sukilo emocijos – dukrytė kelių mėnesių, o mes esame priversti laukti velnias žino kur. Vairuotojui tokie klausimai nepatiko ir tarp mūsų kilo nedidelis konfliktas. Paaiškinau jam, jog prie poliklinikos laukia žmona su dukryte“, – pasakojo vilnietis.
Tačiau čia kuriozai dar nesibaigė – kelionė namo buvo neįprasta. Vairuotojas vėl ignoravo navigaciją.
„Angliškai jis gan blogai šneka. Kai jį susiradau, sakau: „Suk į dešinę, reikia paimti žmoną“. Jis suka į kairę, visiškai nesupranta. Po to važiuojame, navigacija sako, kad reikia sukti į kairę, o jis važiuoja tiesiai. Nežinau, kažkoks kosmosas. Net pravažiavo įsukimą į mūsų kiemą, bet jam dėl to nieko nesakėme. Buvo akivaizdu, jog vairuotojas užsienietis ir veikiausiai gan karšto būdo, nes tai jau parodė pirmasis pokalbis su juo“, – pabrėžė Artūras.
„Bolt“ nuotr.
Nebaigė kelionės
Pasiekusi kelionės tikslą, šeima galiausiai išlipo iš automobilio ir nužingsniavo namo. Netrukus Artūras sugalvojo nueiti į parduotuvę.
„Išėjęs iš namų pastebėjau, jog prie laiptinės vis dar stovi „Bolt“ firmos automobilis, kuriuo neseniai grįžome namo. Pamatęs mane, vairuotojas išlipo iš mašinos, priėjo ir pasakė, jog jei ne mano žmona, tuomet jis būtų kalbėjęs kitaip. Pakeltu balsu sakė, jog be priežasties jam priekaištavau. Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti. Po akimirkos, kai savo telefone jam rodžiau, jog turiu ekrano nuotraukas, kuriose esu užfiksavęs jo kelionę, jis griebė už telefono, tačiau aš greitai sureagavau, patraukiau ranką. Nemačiau prasmės tęsti šios beprasmės diskusijos, todėl apsisukau ir nuėjau į parduotuvę“, – aiškino vilnietis.
Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti.
Nuėjęs apsipirkti, vyras prisiminė, kad iš „Bolt“ negavo jokio pranešimo apie užbaigtą kelionę. Pasiėmęs telefoną, Artūras nusprendė patikrinti kelionės kainą ir liko šokiruotas.
„Pamačiau tai, kuo buvo sunku patikėti. Mano kelionė vis dar nebuvo baigta, vairuotojas, atvežęs mus nurodytu adresu, neužbaigė kelionės, jis tiesiog ir toliau stovėjo prie tos vietos, kur mus išleido, o už kelionę buvo toliau skaičiuojami pinigai. Mėginau pats užbaigti kelionę, tačiau to padaryti nebuvo įmanoma. Galiausiai kelionė buvo užbaigta. Už ją man nuskaičiuota dviguba pinigų suma, nei buvo rodyta kelionės pradžioje“, – sakė jis.
Taip vietoje 3,70 euro vyrui teko susimokėti beveik 6 eurus. Artūras tikino, kad prie namų vairuotojas laukė mažų mažiausiai septynias minutes.
„Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti“, – pripažino pašnekovas.
Aiškinasi įvykio aplinkybes
Artūras parašė skundą „Bolt“. „Kelionės kainą jie man gražino. Taip pat pasakė, kad imsis atitinkamų veiksmų, jog kelionės būtų saugios“, – tikino Artūras.
Portalo diena.lt žurnalistai susisiekė ir su „Bolt“ įmonės atstovais. Jos vadovas Andrius Pacevičius patvirtino, kad jam ši istorija žinoma.
„Apgailestaudami dėl tokios keleivio patirties, kompensavome kelionės kainą. Mūsų specialistai dar aiškinasi įvykio aplinkybes su abiem pusėmis, todėl detaliau komentuoti negalime“, – pabrėžė jis.
A. Pacevičius pridūrė, kad vairuotojai nėra „Bolt“ darbuotojai.
„Jie dirba individualiai ir naudojasi mūsų platforma dėl nuolatinio užsakymų srauto ir norėdami papildomai užsidirbti. Nepaisant to, mums rūpi keleivių saugumas ir kelionių kokybė, todėl kiekvieną panašų atvejį nagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Turėdami pakankamai informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, blokuojame jo prieigą prie platformos. Primename vartotojams, kad baigus kiekvieną kelionę, ją galima įvertinti, o apie neigiamas patirtis – pranešti per programėlę. Tai pagrindinis įrankis gerinti bendrą kelionių kokybę“, – komentavo vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą5
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...
-
A. Armonaitė lankosi programinės įrangos kūrimo įmonėje: Lietuva gali turėti naują vienaragį9
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu...
-
VPT vadovas: išvada dėl Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties – netrukus7
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) netrukus baigs rašyti išvadą dėl būsimo Nacionalinio stadiono komplekso koncesijos sutarties, žada įstaigos vadovas. Pasak Dariaus Vedricko, išvada bus paviešina šią arba kitą sa...