- Miglė Piečytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilnietis, pasinaudojęs „Bolt“ pavežėjimo paslaugomis, liko šokiruotas: jis tikino, kad vairuotojas nevažiavo pagal navigaciją, konfliktavo ir po kelionės netgi tykojo prie namų.
Ignoravo navigaciją
Sostinėje gyvenantis Artūras (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) apie nekokią patirtį parašė feisbuko grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“.
Portalui diena.lt susisiekus su nemalonumus patyrusiu vyru, jis sutiko plačiau papasakoti, kas tądien įvyko. Kaip jis teigė, „Bolt“ automobilį jis išsikvietė spalio 4 d. apie 19 val. Vyrui reikėjo, kad vairuotojas jį su žmona ir kelių mėnesių dukryte parvežtų namo iš Šeškinės poliklinikos.
„Kadangi jau po vizito pas gydytojus buvo gan vėlu, šalta ir skubėjome namo, išėję iš poliklinikos nusprendėme išsikviesti „Bolt“ firmos automobilį. Rašė, jog minėtos firmos automobilis atvyks po keleto minučių, tačiau laukimo laikas vis ilgėjo. Kadangi turime mažą vaiką, man buvo aktualu, kada vairuotojas atvyks, kur jo laukti. Aš stebėjau jo kelionę. Mačiau, kad navigacija rodo trumpesnį maršrutą, o jis važiuoja velnias žino kur, suka kažkokius ratus. Vairuotojo vardas nelietuviškas, manau, kad jis buvo iš Bangladešo ar panašios valstybės“, – prisiminė Artūras.
Kai programėlė parodė, kad vairuotojas galiausiai atvyko, jo niekur nebuvo matyti. Pasirodo, vairuotojas atvažiavo ne nurodytu adresu į Šeškinės g. 24, o kitu, esančiu netoli – Šeškinės g. 51.
Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti.
„Tada aš ėjau jo ieškoti. Kai susiradau, pasakiau, kad aš laukiau ten, paklausiau, kodėl jis atvažiavo čia. Pačiam sukilo emocijos – dukrytė kelių mėnesių, o mes esame priversti laukti velnias žino kur. Vairuotojui tokie klausimai nepatiko ir tarp mūsų kilo nedidelis konfliktas. Paaiškinau jam, jog prie poliklinikos laukia žmona su dukryte“, – pasakojo vilnietis.
Tačiau čia kuriozai dar nesibaigė – kelionė namo buvo neįprasta. Vairuotojas vėl ignoravo navigaciją.
„Angliškai jis gan blogai šneka. Kai jį susiradau, sakau: „Suk į dešinę, reikia paimti žmoną“. Jis suka į kairę, visiškai nesupranta. Po to važiuojame, navigacija sako, kad reikia sukti į kairę, o jis važiuoja tiesiai. Nežinau, kažkoks kosmosas. Net pravažiavo įsukimą į mūsų kiemą, bet jam dėl to nieko nesakėme. Buvo akivaizdu, jog vairuotojas užsienietis ir veikiausiai gan karšto būdo, nes tai jau parodė pirmasis pokalbis su juo“, – pabrėžė Artūras.
„Bolt“ nuotr.
Nebaigė kelionės
Pasiekusi kelionės tikslą, šeima galiausiai išlipo iš automobilio ir nužingsniavo namo. Netrukus Artūras sugalvojo nueiti į parduotuvę.
„Išėjęs iš namų pastebėjau, jog prie laiptinės vis dar stovi „Bolt“ firmos automobilis, kuriuo neseniai grįžome namo. Pamatęs mane, vairuotojas išlipo iš mašinos, priėjo ir pasakė, jog jei ne mano žmona, tuomet jis būtų kalbėjęs kitaip. Pakeltu balsu sakė, jog be priežasties jam priekaištavau. Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti. Po akimirkos, kai savo telefone jam rodžiau, jog turiu ekrano nuotraukas, kuriose esu užfiksavęs jo kelionę, jis griebė už telefono, tačiau aš greitai sureagavau, patraukiau ranką. Nemačiau prasmės tęsti šios beprasmės diskusijos, todėl apsisukau ir nuėjau į parduotuvę“, – aiškino vilnietis.
Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti.
Nuėjęs apsipirkti, vyras prisiminė, kad iš „Bolt“ negavo jokio pranešimo apie užbaigtą kelionę. Pasiėmęs telefoną, Artūras nusprendė patikrinti kelionės kainą ir liko šokiruotas.
„Pamačiau tai, kuo buvo sunku patikėti. Mano kelionė vis dar nebuvo baigta, vairuotojas, atvežęs mus nurodytu adresu, neužbaigė kelionės, jis tiesiog ir toliau stovėjo prie tos vietos, kur mus išleido, o už kelionę buvo toliau skaičiuojami pinigai. Mėginau pats užbaigti kelionę, tačiau to padaryti nebuvo įmanoma. Galiausiai kelionė buvo užbaigta. Už ją man nuskaičiuota dviguba pinigų suma, nei buvo rodyta kelionės pradžioje“, – sakė jis.
Taip vietoje 3,70 euro vyrui teko susimokėti beveik 6 eurus. Artūras tikino, kad prie namų vairuotojas laukė mažų mažiausiai septynias minutes.
„Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti“, – pripažino pašnekovas.
Aiškinasi įvykio aplinkybes
Artūras parašė skundą „Bolt“. „Kelionės kainą jie man gražino. Taip pat pasakė, kad imsis atitinkamų veiksmų, jog kelionės būtų saugios“, – tikino Artūras.
Portalo diena.lt žurnalistai susisiekė ir su „Bolt“ įmonės atstovais. Jos vadovas Andrius Pacevičius patvirtino, kad jam ši istorija žinoma.
„Apgailestaudami dėl tokios keleivio patirties, kompensavome kelionės kainą. Mūsų specialistai dar aiškinasi įvykio aplinkybes su abiem pusėmis, todėl detaliau komentuoti negalime“, – pabrėžė jis.
A. Pacevičius pridūrė, kad vairuotojai nėra „Bolt“ darbuotojai.
„Jie dirba individualiai ir naudojasi mūsų platforma dėl nuolatinio užsakymų srauto ir norėdami papildomai užsidirbti. Nepaisant to, mums rūpi keleivių saugumas ir kelionių kokybė, todėl kiekvieną panašų atvejį nagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Turėdami pakankamai informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, blokuojame jo prieigą prie platformos. Primename vartotojams, kad baigus kiekvieną kelionę, ją galima įvertinti, o apie neigiamas patirtis – pranešti per programėlę. Tai pagrindinis įrankis gerinti bendrą kelionių kokybę“, – komentavo vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus viešbučiai už TV transliacijas be licencijos turi sumokėti 42 tūkst. eurų
Teismas įpareigojo sostinėje esančių viešbučių „Radisson Blu Hotel Lietuva“ Vilniuje ir „Best Western Vilnius“ valdytojus sumokėti 42 tūkst. eurų už pažeistas autorių teises – filmus, serialus ir televizij...
-
Neradus tinkamo kandidato vėl ieškoma Žemės ūkio duomenų centro vadovo
Neradus tinkamo kandidato iš naujo skelbiamas Žemės ūkio duomenų centro vadovo konkursas. ...
-
„Grindos“ vadovas A. Griškevičius palieka postą4
Vilniaus kelių ir gatvių, lietaus nuotekų tinklų priežiūros ir plėtros, viešųjų miesto teritorijų priežiūros įmonės „Grinda“ vadovas Andrius Griškevičius palieka įmonę. ...
-
Rūšiuotojų planai prie Klaipėdos stringa?1
Kartą už pažeidimus jau išprašyta iš uostamiesčio bendrovė „Ekonovus“ puoselėjo planus įsirengti atliekų rūšiavimo aikštelę prie pat Klaipėdą žyminčio ženklo magistralėje. Tačiau sukilus Klaipėdo...
-
„Maximai“ paskelbus juokingai mažas kainas, pirkėjai plūstelėjo į parduotuves: prekes šluote šluoja44
Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę ...
-
Inovatyvumu – tvarios ateities link
Nepriklausomybę atkūrusioje Lietuvoje prieš 30 metų pirmąja investuotoja tapo JAV kompanija „Philip Morris International“ (PMI). Šiandien šio fabriko Klaipėdoje gaminama produkcija pagal eksporto dalį – antra lietuv...
-
Pirkėjams sutaupyti padedančios programėlės „Lidl Plus“ II-asis gimtadienis: klientų laukia dovanos16
Pirkėjų pamėgta mobilioji programėlė „Lidl Plus“ tapo tokia įprasta kiekvieno apsipirkimo dalimi, kad sunku patikėti, jog jai – vos dveji. Rugsėjo 25 d. prasideda specialus, visą savaitę truksiantis, antrojo programėlės gimtadieni...
-
Netikėta: dauguma naujųjų „iPhone“ modelių kainuos pigiau nei pernai1
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradeda išankstinę „iPhone 15“ telefonų prekybą. Paaiškėjo ir visų modelių kainos – dauguma jų mažesnės, nei praėjusiais metais išankstinėje prekyboje pard...
-
„Švyturio“ alaus someljė: kaip užkariaujamos teisėjų ir vartotojų širdys3
Klaipėdos alaus daryklos „Švyturys“ aludariai, pirmieji šalyje pristatę nealkoholinių alaus skonių paletę, šiemet turi lūkesčių tęsti pergalingus pasirodymus konkursuose – tarptautinėje arenoje ketinama varžyti...
-
V. Benkunskas ir G. Bakanas: modernus šilumos siurblys pigins energiją, mažins taršą3
Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) ketvirtadienį oficialiai pradėjo didžiausio Baltijos šalyse beveik 9 megavatų (MW) galios šilumos siurblio statybas. ...