Quantcast

Kaune – unikali galimybė apsiperkant uždirbti dvigubai daugiau „Mano Rimi“ pinigų

  • Teksto dydis:

Prekybos tinklas „Rimi“ kviečia kauniečius ir visus, kurie lankosi Kaune, prisijungti prie akcijos ir apsiperkant padvigubinti į lojalumo korteles gaunamus „Mano Rimi“ pinigus.

Pasak „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės Karolinos Pareigytės-Kvieskienės, bet kurioje iš 18 Kauno parduotuvių per gegužės mėnesį apsipirkus už 80 ar daugiau eurų, „Mano Rimi“ kortelėje pinigai kaupsis papildomai nuo pirkinių, kuriuos įsigysite birželį. Tad vietoj įprasto 1 procento, kaip apdovanojimas už lojalumą, į kortelę „įkris“ 2 proc. suma nuo birželio mėnesį įsigytų prekių sumos.

Lojalūs pirkėjai uždirbs daugiau

Norėdama išlaikyti ir paskatinti lojalius pirkėjus, mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ siūlo jiems ne tik asmeninius pasiūlymus bei nuolaidas, bet ir įvairius lojalumo programos žaidimus. „Tokios papildomos vertės patinka klientams, o mus skatina ieškoti vis naujų galimybių, stengiantis, kad kiekvienas pirkėjas, iš parduotuvės išėjęs su puikia nuotaika, pas mus būtinai sugrįžtų. Žmogui svarbu greitai rasti ir išsirinkti norimas prekes, jausti personalo dėmesį, o pasinaudojus akcijų pasiūlymais – dar ir sutaupyti“, – teigė K. Pareigytė-Kvieskienė.

Užduoties taisyklės paprastos: tereikia apsipirkti Kauno „Rimi“ parduotuvėse už 80 eurų ar daugiau su „Mano Rimi“ kortele per gegužės mėnesį. Taip birželio mėnesį papildomai uždirbsite „Mano Rimi“ pinigų, priklausomai nuo išleistos sumos – nesvarbu, ar apsipirksite už 10 Eur, ar už 35 Eur, nuo apsipirkimo sumos 2 proc. jums grįš į kortelę „Mano Rimi“ pinigais.

Žmogui svarbu greitai rasti ir išsirinkti norimas prekes, jausti personalo dėmesį, o pasinaudojus akcijų pasiūlymais – dar ir sutaupyti.

Ši akcija taikoma apsiperkant visose Kaune esančiose įvairaus formato „Rimi“ parduotuvėse. Taškus galima rinkti iki gegužės 31 dienos imtinai, o apdovanojimą panaudoti nuo birželio 1 iki 30 dienos.

Pasak „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės, svarbu atkreipti dėmesį, jog žaidimo taškai neskaičiuojami ir apdovanojimo panaudoti negalima, perkant pradinio maitinimo pieno mišinius, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus ar perkant trečiųjų asmenų teikiamas prekes ar paslaugas, tokias kaip išankstinio mokėjimo kortelių papildymai, draudimo paslaugos, loterijos bilietai, superkama ar keičiama tara, depozita, periodinė spauda ir kt. Taip pat taškai neskaičiuojami ir apdovanojimo panaudoti negalima, perkant „Rimi“ e. parduotuvėje, nepriklausomai nuo prekių atsiėmimo būdo.

„Rimi“ nuotr.

Auga pirkėjų susidomėjimas žaidimais ir specialiais pasiūlymais

K. Pareigytė-Kvieskienė teigė, kad pirkėjai aktyviai domisi akcijomis ir žaidimais: neseniai pristatyta „Mano apdovanojimų“ programa sulaukė nemažai dėmesio: „Pirkėjams patinka dalyvauti ir turėti galimybę įsigyti produktų už simbolinį 1 centą: nemažai jų jau įgyvendino asmeninių pasiūlymų žaidimo sąlygas ir gali pasinaudoti arba jau pasinaudojo apdovanojimu. Skirtingais periodais vyksta vis kiti žaidimai, o šiuo metu kviečiame dalyvauti 5 žaidimuose.“

Pirkėjai taip pat aktyviai naudojasi specialiais savaitiniais ar savaitgalio kuponais, „Mano šeimai“ ir senjorų programos naudomis, bei kitais specialiais pasiūlymais, taikomais su lojalumo kortele. Pirkėjai, auginantys vaikus, gali pasinaudoti ir specialiais „Mano šeimai“ programos pasiūlymais, kur nuolaidos taikomos kūdikių sauskelnėms, mažylių maistui bei gėrimams, viršutiniams drabužiams.

Ekspertė primena, kad verta pasinaudoti ir dideliais teminiais išpardavimais: tai „Grožio šventė“, „Švaros dienos“ ar „Mamutų dienos“. „Apie specialias akcijas galima sužinoti iš leidinio ir parduotuvėse kabančių plakatų bei atkreipti dėmesį į spalvas, kuriomis žymimos kainos. Parduotuvėse taip pat rasite terminalą, kuriame galima pasitikrinti specialių kategorijų pasiūlymus, skirtus visiems lojalumo programos dalyviams, bei asmeninius pasiūlymus, kurie suformuojami pagal mėgstamas prekes. Atsisiuntus „Rimi“ programėlę pritaikyti šias naudas apsiperkant bus dar greičiau ir patogiau“, – rekomenduoja K. Pareigytė-Kvieskienė.

Sutaupyti dar paprasčiau

Norint palaikyti savo klientų siekį efektyviai planuoti kasdienes išlaidas, visoje Lietuvoje esančiose „Rimi“ parduotuvėse buvo sumažintos daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastos kainos, todėl sutaupyti tapo dar lengviau.

„Mūsų atlikta apklausa parodė, kad 40 proc. pirkėjų stebi kainas skirtinguose prekybos centruose. Nuo šiol pirkėjams nebereikia to daryti – visas mėgstamas prekes už patrauklią kainą galima įsigyti vienoje vietoje. Taigi, nebereikia rinktis tarp keleto skirtingų prekybos vietų, norint susirinkti savo kasdienį produktų krepšelį, užteks vos vieno apsilankymo „Rimi“ fizinėje parduotuvėje arba užsakymo suformavimo elektroninėje erdvėje“, – pažymėjo K. Pareigytė-Kvieskienė.

Buvo sumažintos įvairių prekių, kurių gali prireikti kasdieniniam gyvenimui, kainos: šviežios mėsos ir jos gaminių, žuvies produktų, pieno, grietinės, jogurtų, sūrio produktų ir sūrio gaminių. Taip pat duonos, kruopų, makaronų, kosmetikos, buities ir kitų kasdienio apsipirkimo prekių: „Šios prekės prekybos tinklo parduotuvėse žymimos specialiu euro ženklu. Mums labai svarbus pirkėjų noras sutaupyti ir apsipirkimo patirties kokybė, tad imamės visų priemonių, jog jį palengvintume.“


Šiame straipsnyje: rimilojalumo programaMano Rimi

NAUJAUSI KOMENTARAI

negi atsipeikėjo verslininkai?

negi atsipeikėjo verslininkai? portretas
pati brangiausia parduotuvė Lietuvoje, ir prekių kokybė abejotina.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių