Quantcast

„Citadele“ banko naujovė – internetinė tiesioginio pokalbio programa

  • Teksto dydis:

„Citadele“ bankas Lietuvoje pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. Live Chat). Tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje.

Naujovę bankui įdiegė AS „Citadele banka“ Latvijoje technologijų vystymo specialistai kartu su Čekijos bendrove „Smartsupp“, daugiausiai inovacijų diegiančia JAV rinkai.

,,Lietuva gali pasigirti vienu sparčiausių pasaulyje interneto ryšiu, įvairiais technologijų sprendimais naudojasi vis daugiau žmonių, todėl ir mes siekiame būti novatoriški ir pateikti šiuolaikinius klientų lūkesčius atitinkančius konsultacijų sprendimus. Naujoji technologija išplės banko Kontaktų centro paslaugas bei padės užtikrinti operatyvų reikiamos informacijos suteikimą klientui internetu, neatsitraukiant nuo kompiuterio ar išmaniojo telefono, kuomet asmuo naršo banko tinklalapyje“,  - sako Andrius Bernotas, „Citadele“ banko mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Banko atstovas pastebi, kad įdiegta inovacija bus populiari, nes vos per keletą dienų ją jau išbandė daugiau nei keli šimtai internautų, uždavę įvairių tiek su mažmeninės, tiek su verslo bankininkystės paslaugomis susijusių klausimų.

Į klientų klausimus per banko svetainėje įdiegtą pokalbių programą realiuoju laiku atsakys banko Kontaktų centro darbuotojai. Konsultacijos internetu bus teikiamos darbo dienomis nuo 8 val. iki 17 val., penktadienį programa veiks viena valanda trumpiau – iki 16 val.

Pokalbių internetu programa yra skirta bendro pobūdžio konsultacijoms: padėti klientui greičiau rasti reikiamą informaciją banko tinklalapyje, operatyviai sužinoti konkrečius kontaktus, į kokį specialistą kreiptis norint gauti kliento poreikiams pritaikytą pasiūlymą, padėti geriau suprasti banko paslaugas, gauti informaciją apie geriausius banko pasiūlymus ir pan. Jei klientą domina konfidenciali informacija, susijusi su kliento identifikavimu ir jo duomenų saugumu – tokiu atveju jis kviečiamas skambinti į banko Kontaktų centrą arba atvykti į artimiausią banko klientų aptarnavimo skyrių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių