A. Bilotaitė ragina „Regitrą“ per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus

  • Teksto dydis:

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė ragina valstybės įmonę „Regitrą“ per savaitę pašalinti klientų aptarnavimo nesklandumus.

„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse. Suprantama, kad pokyčių mastai dideli, tačiau taip ilgai trunką nesklandumai yra tiesiog netoleruotini, todėl duodama savaitė, o paskui bus atlikti vertinimai ir priimti atitinkami sprendimai“, – antradienį išplatintame pranešime cituojama ministrė.

Nuo praėjusio mėnesio pradžios, siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).

Anot ministerijos, tai – vienas iš veiksnių, lėmusių eiles „Regitroje“. Tačiau taip pat pabrėžiama, kad įtakos turėjo sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.

VRM teigimu, dėl SDK iki rugsėjo bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.

Kaip BNS informavo „Regitra“, siekiant suvaldyti klientų srautus, nuo gegužės 28 dienos pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.

„Suprantamas rūpestis dėl susidariusios situacijos. Pokyčių negalėjome įgyvendinti greičiau nei nuo praėjusio penktadienio, kadangi iki tol turėjome maksimaliai užpildytą grafiką išankstinėje registracijoje ir klientus privalėjome aptarnauti numatytu laiku“, – BNS teigė „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Pasak jo, didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami, išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias.

„Tikimės, kad artimiausiu metu viskas susistyguos ir klientai paslaugas galės gauti greičiau“, – aiškino D. Prevelis.

Sprendžiant klientų srautų problemas, taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.

Be to, įmonės vadovo teigimu, pastebimos tendencijas, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugą galėtų gauti internetu. Pavyzdžiui, SDK kodą vairuotojai gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai.

Nuo gegužės 19-osios iki 30-osios išduota 79 tūkst. 914 SDK, iš jų 53 tūkst. 241 išduoti internetu, o 26 tūkst. 673  – „Regitros“ padalinyje.

Iki gegužės 1 dienos „Regitra“ automatiškai suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių, esančių Lietuvoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tu geriau pareikalauk

Tu geriau pareikalauk portretas
kad Regitros funkciją atestuoti vairuotojus ir išdavinėti vairavimo teises , grąžintų į Kelių policijos pavaldumą. Sugalvojo čia bičiukai - pelno mėgėjai prisidengus pavadinimu ,,valstybinė įmonė " sau Klondaiką laikyt. O policijai nėra iš ko atlyginimus didinti, turi patys rinkliavas keliuose daryt

pilietis

pilietis portretas
šūdą jie čia mala, man per du kartus nesugeba užregistruoti transporto priemonės o kiti bepročiai,transportiniai, jau baudą išrašė už važinėjimą su laikinais numeriais.
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių